Sziasztok. Meghoztam a 3.részt is. Mostantól ha időm is engedi mindig hétvégén fogok feltölteni részeket.
Remélem tetszeni fog.
Köszönöm a csillagokat és hogy ilyen sokan olvassátok.A fotók az elképzeléshez vannak, kb.hogy néz ki a szoba.
Jungkook szemszög
Mikor kiléptem a rendelőből elkezdtem Jimint és a lányomat keresni de sehol nem láttam őket.
Ezért elindultam az információs pulthoz rákérdezni nem-e látták egy szőke férfival kislányt távozni. És bólogató mondta a hölgy hogy igen öt perce mentek ki.
Kiindultam a parkoló felé és az autóhoz közelitve láttam meg padon ülve Jimint karjaiban a lányommal aki eléggé nyugodt volt. Gondolom elaludhatott.Figyelve őket annyira nyugtatólag hatot rám, mintha mindig is velem lett volna Jimin. Most már tudom mi is hiányzott annyira a mi életünkből JunJivel.
Egy anya.
Aki mindig babusgatja, megóvja és szereti.
De ezt ahogy látom Jimin tökéletesen meg tudja adni neki.
Nekem Jimin mit tud majd adni azt majd még meglássuk, de a tokiói éjszaka után biztos hogy sokkal jobb lehet. Mert az valami fantasztikus volt.
Megfigyelésbe mélyedve észre se vettem, hogy Jimin engem figyel, csak amikor már előttem állt és halkan szólt.
-JunJi ahogy kijöttünk elaludt a karjaiban. -nagyon suttogva beszél felne keltse az alvó kislányt.
Én bólintok egyet és az autóhoz lépve kinyitom a hátsó ülést, igy Jimin be tudja gond nélkül ültetni az alvó kislányt.
De erre nem számítottam ami utána történt.
Jimin lehajolt az autóba és így teljes rálátást kaptam hatalmas félgömbjeire amire farkasom mordult egyet így kezdtem szűknek érezni odalent a nadrágomat.Nagyon belemerültem a megfigyelésbe mert Jimin hirtelen ott állt előttem és egy kézmozdulattal már a szájára tapadhatnénk, de nyilvános helyen vagyunk egy alvó kislányal az autóban így csak szólok neki.
-Ülj be JunJi mellé ha felébred nehogy sirjon, nem vagy mellette. - ezzel a mondattal kinyitottam a vezetői ajtót és behuppantam. Megvártam míg Jimin megkerüli az autót és beül hátra a lányom mellé. Így indultunk haza.
Mikor megjöttünk. JunJi még mindig aludt. Így óvatosan Jimin kivette az autóból és bevitte a házba fel az emeletre mivel nem tudta hol van a, szobája így benyitott rögtön az első helyiségbe ami egy hálószoba volt. Lefektette az ágyra gondosan betakarta.
Mindezt ajtóból megfigyelve egy igazi családi szeretet sugallt.
Jimin lassan hátrált ki a, szobából ezért nem vett észre hogy ott állok mögötte. Szépen csendben becsukta az ajtót, ahogy fordulni akkart megbotlott így én elkaptam kezét és visszahúztam, de olyan lendülettel húzzam magamhoz hogy egy pillanatra összeértek ajkaink.
Ledöbbentünk mindketten. Mint aki megégette magát úgy ugrott el tőlem Jimin, pedig én nagyon élveztem ezt a kis aprócska "csókot".
A farkasom is érezte ezt az érzést főleg Jimin lunáját aki erősen kacérkodik a farkasommal. Alig bírom magamat türtöztetni nehogy leteperjem itt helyben.
De valami nagyon zavar és ugyanígy voltam hat évvel ezelőtt is.
Miért nem érezhetem az illatát?
-Megmutatom a szobád. -tereltem gyorsan el gondolataimat másra. Megmutattam neki a szobáját, ami JunJi szobája melletti ajtó volt. Kinyitottam az ajtaját és betesékeltem, most láttam meglepett arcát. Gondolom rájött, hogy ahova vitte a lányomat lefektetni az az én szobám volt.
Jimin szemszög
Kórházból hazajövet rögtön lefektettem JuJint de fogalmam sincs kinek a, szobájába nyitottam be mivel eléggé olyan férfias kisugárzása volt rögtön jobbra egy üveglappal takart gardrób helyezkedett el, előtte egy hatalmas franciaágy szatén ágyhuzattal takarva mellette egy könyvespolc és az ajtóval szemben két nagy erkély ajtó. Balra egy ajtó található gondolom a fürdőszoba lehet mögötte.
A kislányt lefektettem az ágyra és betakartam.Nem gondoltam arra mikor hátrálva kiérek a, szobából Jungkookba botlok bele és ami utána történt álmomban sem gondoltam rá, hogy megtörténik.
Az a csók még ha aprócska is volt akkor is megtörtént.
-Megmutatom a szobád. -zökkentett ki hangja a, gondolataimból.
Benyitott JunJi szobája melletti helyiségbe ami sokkal kisebb de nekem pont megfelelő.
Beléptem a, szobámba ez sokkal világosabb mint Jungkook szobája de minden ami kell megtalálható benne balra egy beépitett szekrény, előtte egy franciaágy, nem olyan nagy amiben most JunJi alszik de kényelmesen lehet benne biztos aludni, kétoldalt kis szekrény felette lámpa világit.Az ággyal szemben fiókos komod felette egy TV helyezkedik el. Ami a legjobban tetszett és rögtön kí is léptem rajta az az erkély volt mivel rálátni a, tengere. Mélyen beszippantottam a friss tenger illatot, közben éreztem, figyel valaki, így megfordultam és Jungkook még az ajtóban állt engem figyelve.
-Nagyon szép a kilátás. -mondom neki mikor már újra a szobámban vagyok.
-Ennek nagyon örülök. Ehhez a, szobához külön fürdőszoba van itt közvetlen mellette. -mutat egy másik ajtóra.
-Értem. Most akkor kipakolok mig JunJi alszik.
-Rendben. Nekem is még van munkám. -így megfordult és lement a lépcsőn és én elindultam kipakolni a dolgaimmal.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy forró éjszaka Tokióban
FanficEz a történet egy egy éjszakás kaland ami egészen forróra sikeredet Tokióban egy Alfa és egy Omega közt. Hogy mi lesz ennek az éjszakának a folytatása az a történetből kiderül...