Merhabalar, bu benim ilk kitabım,başta yazdım beğenmediğim için tekrar düzenliyorum ve bana destek olmanızı bekliyorum iyi okumalar.💖
Beritan 19 yaşında genç bir kızdı, üniversite için İzmir'e, gitmiş sevdiği Amed topraklarından ve ailesinden uzak kalmıştı.
Ama bu hafta finalleri verip hemen ilk otobüsle Amed'e gidecekti.
Annesi uçakla gelmesinde ısrar etmesine rağmen,Beritan otobüs bileti almıştı çünkü yükseklik korkusu vardı,ve uçakla gidemezdi.
Final sınavını vermek için de hazırlanıp Üniversite'ye gidecekti üzerine,siyah beyaz çizgili bir kazak, altına da siyah bir kot pantolon giyip,
siyah botlar'ı ve çantası'yla kombinini halletmişti,takıları ve toplamış olduğu saçı da kombinine eşlik etmişti.
(Beritanın kombini.)
Yurttan çıkmadan önce de yemekhaneye uğramıştı çünkü arkadaşları,yemekhanede kahvaltı ediyorkardı fakat Beritan hariç...
Genç kızın yeme düzeni bozuk olduğu için de ne zaman kahvaltı yaptığı,ne zaman akşam yemeği yediği,
belli değildi yemekhaneye gelince arkadaşlarıyla beraber çıkıp otobüse binmek için durağa geçmişlerdi.Kızlarla sohbet ederken de telefonu çalmaya başlamıştı.
Arama bir gruptan gelmişti, bu aramayla Beritan'ın yüzü gülmüştü...
Çünkü arayanlar,Beritan'ın en sevdiği ve gözü kapalı güvendiği insanlardı.Grup ismiyle göz göze gelince bir gülümseme olmuştu Beritan'ın yüzünde.
Tayfa-i cinayet :)
Bu grup ismi gerçekten onları anlatıyordu.Çünkü onların her bir günü kaos ve macerayla geçiyordu.
Telefonu açamayacağı için guruba girip hemen mesaj yazmıştı,
Sen: Gardaşlar ajamam otobüse binmişke yapcam
Bombacı mülayim tarafından gelen arama sonlandırıldı.
Bombacı mülayim: xuşkamın zaten kimse katılmadı boşver akşam ararız
Sen:tamamdır brako
Cancık kuş: enişte valla sevgilinle sınava girmek için üniversiteye geldik ondan açamadık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimin Oyunu
Teen Fiction"Yusuf:gün gelecek senin bu ellerini bırakmamam için yalvaracaksın gulaçiya..." "Beritan:emin ol o gün gelmeyecek sen de hep o hayalinle kalacaksın yusuf efendi!" Cümlelerini bastıra bastıra söyleyip arkasını dönüp aracına binmişti Beritan. Arkasınd...