Yusuf 'un ağzından
Köyden büyük halam Ferda'nın konağına gelmiştik.Eniştemin işleri iyi gittiğinden dolayı,bizleri yemeğe davet etmiştiler
Ufak bir kutlama gibi planlanmıştı,ama ufak olduğu pek söylenemez.Bütün aile fertleri kimi ararsanız var.
Annem aşağıdan dam için minderleri almamız gerektiğini söyleyip, biz gençleri aşağı göndermişti.
Aşağı inerken Muhammed'in konuşmalarıyla kahkaha atmıştık.
Muhammed baran: yaww manita iki dakika ariyim konuşalım diyor, diyemiyorum ki ev Suriye kampı gibi anasını satim.Her odadan biri çıkıyor onu geç bahçe bile müsait değil lan, hayır anlamıyorum bahçe nasıl müsait değil lann.
Yusuf: olum senin kız nereli, Bilmiyormu lan Kürt evlerini?
Şevger: gelinimiz İzmirli bram ondan dolayı bilmiyor
Kahkaha atmaya başlamıştık. Muhammed'in amca oğulları da buradaydı, Behram konuşmaya başlamıştı.
Behram:canım baba tarafı doğulu olabilir ama yemınıma kurann bende izmirilyam he .
Minderleri alıp gülerek tekrar yukarıya çıkmıştık, Muhammed'e dönüp konuşmaya başlamıştım.
Yusuf: olum bu İzmirli gulaçiyamın çevresinden olmasın?
Şevger:canom şöyle bişi var kız birebir beromun nefret ettiği kızın kardeşi.
Aram: lan amına koyim sen onu nerden buldun lan, Beritan seni de o kızı da ablasını da varyaa uffff uffff....
Muhammed: yaw abe hele susun zaten tadım tuzum yoktu olanıda kaçırdınız lan.
Yusuf: kardeşim cenaze masrafları benden en güzel şekilde uğuralrız seni canom.
Kahkaha atmıştık konuşarak dama gelmiştik, minderleri yerlere güzel bir şekilde bırakıp, aşağıda kalanları da almak için tekrar inmiştik.
Diğerleri aşağı inerken Muhammed kolumdan tutarak,konuşmaya başlamıştı.
Muhammed: Yusuf abi beni biraz idare etsene iki dakika arka bahçede kızla konuşayım hemen geliyorum.
Yusuf: git koçum hallederim ben.
Muhammed: eyvallah abi kralsın
Muhammed'e gülümseyip hızlı bir şekilde aşağı inmiştim,diğerlerine yetişerek minderleri tekrar alıp eğildiğim yerden kalkmıştım.
Şevger ve Aram'ın konuşmasıyla ikiliye dönmüştüm.
Şevger:hani lan Baran,nereye tüydü o çakal.
Aram: nereye kaçacak olm Yusuf abisinden arka alıp manitasıyla konuşmaya gitmiştir.
gülümseyip iki gence döndüm ve konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderimin Oyunu
Teen Fiction"Yusuf:gün gelecek senin bu ellerini bırakmamam için yalvaracaksın gulaçiya..." "Beritan:emin ol o gün gelmeyecek sen de hep o hayalinle kalacaksın yusuf efendi!" Cümlelerini bastıra bastıra söyleyip arkasını dönüp aracına binmişti Beritan. Arkasınd...