İNTİKAM

250 10 3
                                    

Merhaba sevgili okurlarım sizlerden ricam bölümleri okurken, beğeni atmanız ve satır arası yorum yapmanız lütfen satır arası yorum yapmayı unutmayın iyi okumalar 💗💓
Tiktok hesabım: thejustwattygirl
Instagram hesabım: thejustwattygirl_

Beritan dağ evinin önüne aracını park edip kontağı kapatmıştı.

Telefonunu, iki paket sigarasını ve çakmağını alıp aracından inmişti, arabanın kapısını kilitleyerek hızlı adımlarla dağ evine doğru adımlamıştı.

Giriş kapısını çalmak yerine bahçe kapısından girmek için bahçeye doğru yürümüştü, açık olan bahçe kapısıyla içeri girmişti.Koltukta oturan üç adamı görünce dudakları kıvrılmıştı.

Ama Şiyar'ın kesik elini görünce hemen yanına adımlarını atmıştı, elinde olan telefon ve sigarasını masaya fırlatıp Şiyar'ın yanına oturmuştu.Şiyar'ın elini avuçlarının arasına alınca konuşmuştu.

Beritan: Lan gerizekalı ne yaptın lan eline, anasını satayım iki dakika sizi boş bırakmaya gelmiyor.

Üç adam Beritan'ın aniden bahçe kapısından girmesiyle şaşkınlıklarını daha atamadan Beritan'ın Şiyar'ın elini görüp kızmasıyla ikinci bir şaşkınlık yaşamışlardı.

Yusuf: Be-beritan sen ne ara geldin.

Beritan: abi kekelemeyi bırak ta git sağlık çantasını getir.

Yusuf yerinden kalkıp sağlık çantasını masanın üstünden getirip genç kızın önüne bırakmıştı.

Beritan, Şiyar'ın elini dizinin üstüne bırakıp sağlık çantasının fermuarını açmıştı içinden tentürdiyot, gazlı bez, eldiven,makas ve sarmak için bant alıp çantayı masanın gerisine itmişti.

Ellerinde olan malzemeleri masanın üstüne bırakarak Şiyar'a dönmüştü, eldivenini ellerine takarken konuşmaya başlamıştı.

Şiyar: Nasıl rahatladın mı, sinirin geçti mi.

Şiyar sıkıntılı bir nefes almıştı, anlamıştı kuzeni ona laf sokmadan bitirmicekti bu işi.

Şiyar yaramazlık yapmış ufak bir çocuk gibi Beritan'a usulca bakmıştı.
Beritan Şiyar'ın bakışlarıyla konuşmaya başlamıştı.

Beritan: Bakma öyle küçük çocuklar gibi kos koca adam çocuk gibi tavır sergiliyor Yarabbim...

Beritan'ın söyledikleriyle üç genç istemsizce tebessüm etmişti, Beritan kafasını iki yana sallayarak.Gazlı bezin paketini makasla kesip içindeki bezleri paketin üstüne bırakmıştı,
Bantları gerekli ölçüde kesip paketli olan kısımlarını masanın üstüne bırakmıştı,Tentürdiyotun da kapağını açarak, Şiyar'ın elini kendi elinin üstüne bırakarak temizlemeye başlamıştı.

Tentürdiyot'u Şiyar'ın eline dökerek gazlı bezle güzelce temizlemeye başlamıştı, Şiyar'ın canı acımasın diye de eline döktüğü tentürdiyotla beraber eline üfleyerek temizlemeye başlamıştı.Şiyar Beritan'ın yaptığıyla gözleri dolmuştu, onca şey yaşamıştı,yaşatmışlardı ama kimse onun canının yandığını düşünmemişti.
Bilhassa onun canını yakmak için çabalamışlardı ama karşısındaki genç kız eline döktüğü bir miktar tentürdiyotun bile adamın canını yakmasını istemediği için üflüyordu...

Kaderimin OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin