Obudziłam sie rano,próbowałam nie myśleć o tym co mi się przysniło bo to dobijało mnie jeszcze mocniej,chciałam zrobić dobre wrażenie pierwszy raz w nowej pracy.
Byłam szczęśliwa że mam szansę na pracę która mi sie podoba.A dokładnie to miałam pracować w empiku czyli będę codziennie w miejscu które kocham,w empiku tak pięknie pachnie!♡
Ubrałam się w szerokie jeansy i białą koszulę w kolorowe mini dinozaurki,wiem ze miałam wyglądać poważnie ale musiałam dodać coś od siebie.W autobusie był straszny tłok dlatego tez było bardzo mało wolnych miejsc,zobaczyłam jedno wolne miejsce przy starszej Pani która wyglądała jakby zaraz miała umrzeć,przestraszyłam sie bo naprawdę była jak żywy trup ale wyglądała na miłą wiec usiadłam obok niej,gdyby cos sie stało byłabym w jej poblizu i mogłabym pomóc gdyby sie gorzej poczuła.
Starsza Pani nie odzywała sie ani słowem do momentu gdy usłyszała rozmowę młodzieży że nie wierzą w boga i wogule.Ta pani wyglądała na schorowaną i chodzącą o lasce a gdy usłyszała słowa tej młodzieży odwróciła sie do nich w sekundzie.Jedyne co zobaczyłam to jak starsza babcia staje na siedzeniu autobusu i skacze na jednego chłopaka z tej grupki dzieciaków.
Miałam tyle pytań...
JAK TA BABCIA DOSKOCZYŁA WIECEJ NIZ 4 METRY DO TEGO CHLOPCA.
I JAKIM CUDEM SCISNEŁA GO TAK ZE PRAWIE SIE UDUSIŁ...Na szczęście ludzie szybko zareagowali i natychmiast odciągneli tę babcie od chłopaka.
Ludzie zaczęli dzwonić na policję a babcia jak gdyby nigdy nic usiadła sobie przy mnie spowrotem.Nie wierzyłam własnym oczom co właśnie sie stało ale bałam się odejść od tej babci,obawiałam sie że też mi coś zrobi.
Na szczęście szybko dojechałam do pracy,wzięłam swoje rzeczy az nagle usłyszałam głos tej babci za mną...
"Bóg istnieje,ja widziałam boga,ty też go zobaczysz,jesteś wybrana"
Udawałam ze tego nie słyszałam chociaż ze strachu az mnie sparaliżowało.
Spojrzałam się w szybe gdzie siedziała ta babcia a ona tylko sie do mnie uśmiechnęła i autobus odjechał.
Myślałam o tej sytuacji cały dzien ale praca w empiku była tak bardzo fajna że w szczególności myślałam o książkach.
Wróciłam do domu późnym wieczorem,umyłam sie i prawie odrazu poszłam spać myślałam tylko trochę o tej sytuacji i o dziwnym snie który śnił mi sie tamtej nocy....
CZYTASZ
Bóg nie wybiera dobrych ludzi
Jugendliteratur~Bóg nie wybiera dobrych ludzi,Bóg wybiera ludzi którzy sobie dobrze radzą.