Düşüncesi bile yakıyor canımı,
Sahi can mı kaldı peşinden koşalı.
Seviyorum diyorum,
Görmüyor, işitmiyor ve bilmiyorsun.
Kulağın öyle sağır, Gözlerin öyle kör ki;
Haykırışlarımı duymuyorsun
Orman gözlümPOLAT YUSUF ULUKURT
Medya = Yeşil Karahanlı
🌻🌻🌻
Sarı saçları üniformasının üzerine çıkmış esen ılık haziran rüzgarında uçuşuyordu. Elindeki şiir kitabını narin bir çiçekmiş gibi tutuyor ve adeta kendini hayattan soyutluyordu.
Yoksa çoktan izlendiğinin farkına varıp içeriye girerdi. Herzaman yaptığı gibi...
Polat Yusuf özel harekatın kapısına 2 seneden beri kamp kurmuştu adeta.
Polat herzaman onunla konuşmak istese de o hep kaçıyor ve onun yüzüne dahi bakmıyordu. Polat Yusuf bugüne dek onun hiç güldüğünü görmemişti.
Taa ki Yeşile bir telefon gelene kadar.
Polat Yusuf çok merak ediyordu. Sevdiği kadını güldüren şeyin ne olduğunu elbette bilmek isterdi.Yeşil'i 3 sene önce bir operasyonda görmüş ve ilk görüşte aşık olmuştu.
Ama bunu kendine açıklaması en az 1 seneyi bulduğu için 2 seneden beri çabalıyordu. Tüm boş vakitlerinde buraya geliyor ve onu izliyordu. Tam 29 defa kovulmuş ve tam 89 defa da sevdiği tarafından tekme tokat dövülmüştü.Yeşil şimdi onu görsün yine de döver ve kovardı. Ama Yeşil sadece onu şiir veya roman okurken görmez ve duymazdı. Polatın haykırışları haricinde...
Polat sindigi ağacın yanından onu mesut olmuş bir şekilde izlerken bunu karargâhta ki askerleri görse kesin rezil olurdu. Olmuştu da...
Koskoca Yüzbaşı, dağda ki teröristleri bir bir avlarken bir kadın için bu hallere düşmüştü. Değerdi de...Polat Yusuf omzuna değen el ile irkildi ve arkasını döndü. Yeşimin yardımcısı Halili görünce derin bir oh çekti.
" Oh be kardeşim anlat bakalım Yeşim de bir kıpırtı var mı?"
Halil ona ukalaca gülümsedi.
" valla komutanım, bir haftadan beri yerinde duramıyor. Bir ara sizin operasyondan dönüp dönmediğinizi sordu "
Deyince sanki ilanı aşk itirafı almış gibi sevindi.
Çocuk gibi gülümsedi.
Halil onun bu halelerine artık şaşırmıyordu.
Halil ona 2 seneden beri yardımcı olmuş ve Yeşile sürekli onu övmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OĞUZLAR TİMİ
RomanceBiz TSK nın özel timlerinden sadece birtanesiyiz. Mazlumları koruyan ve sahiplenen bir ülke olarak düşmanların da cezasını kesmek bizim görevimiz. Biz Bordo Berelileriz. Bugünümüz, yarınımız belli değilken bir kara sevdaya tutuldum. Bu öyle birşey...