Kalbime her daim dokunan kadın,
Dokunamıyordu şimdi.
Acıyordu çünkü sebepsizce kalbim,
Yada bir sebebi vardı bu kalbin.
Affetmezdim bir daha,
Ne kadar peşinden koşsam da
Affetmezdim...Ne kadar sevsemde, aşkından ölsemde
Bana yalan söyleyeni unutmazdım.
Ama bu başkaydı, kahretsin;
Ben zaten seni affetmişim...P.Y.U
🌻🌻🌻
Gece hem bizim tim hemde askerler için mükemmel geçmişti. O sıralarda Samet ile bir daha karşılaşmamanın sevincini yaşıyordum.
Oh be rahatladım!
Sıcak su kafamdan aşağıya doğru bir hat çizmişken mayışmıştım.
Gelir gelmez rahatsız edici giysilerden kurtulmuş ve banyoya girmiştim.Allahım bu duygunun tarifi yoktu.
Hayatta en sevdiğim şey
Uyku, Banyo ve tabii ki deeePolat Yusuf...
" Allah'ım beni de aşk sarhoşu yaptın ya be-" derken lafını kesen şey tabi ki de pek değerli ve tüm anılarımın katili olan Maviydi.
" çık kız artık şuradan! Bugün daha adliyede nasıl terledim bilemezsin!" Diye cırladı.
" evet canım evet giydiğin dekolteli elbise de terlerini göstermek içindi ya" dedim sabır çeker gibi.
O ise homurdanarak gitti. Maalesef benim odamda ki banyonun musluğu bozulduğu için Mavinin banyosunu kullanıyordum.Hemen durulanıp yanında getirdiğim pijama takımımı giydik ve saçlarımı kurutup çıktım.
Mavi yatakta yüz üstü yatmış ağzı bir karış açık bir şekilde yatıyordu.
Aklıma gelen fikir ile kıkırdadım.
" Savcı hanım arabanızı kaldırmışlar!" Diye bağırdım.
" nE! Arabamı mı? " dedi saf bir korku ile.
O kırmızı olan mini coper ına resmen sevdalıydı. Eğer arabası çekilirse birdaha gelmeyeceğine inanıyordu canım kuzenim.Ben onun hu haline kahkaha atarken o elinde tuttuğu pembe yastığı suratıma atmak için hazır olda bekliyordu.
Ben tabi ki izin vermeden odadan çıktım ve sırıtarak kendi odama girdim ama elbette ki beklemediğim bir manzara ile karşılaştım.Polat Yusuf...
Hemen kapıyı kapattım ve kilitledim.
" hii senin ne işin var burada!" Dedim fisilti ile.
" ne canım sevgilimi görmeye geldim " dedi pişkin pişkin sırıtırken.
" tani ki canım ben de zaten- sen benimle dalga mı geçiyorsun? Yusuf, unuttuysan hatırlatayım benim babam bordo bereli." Dedi bariz bir sinir ile.
" korkma yavrum Uğur Albay az önce çıktı. Bir daha de bakim. " dedi.
Ben hem şaşkınlıkla hemde sinirle
" sen benim babamın ne zaman çıktığını nereden biliyorsun. Ben bile bilmiyorum. Hem... Hem ben sana ne diyim?" Dedim.
" güzelim ilk soruyu duymadım ve sende sormadın. İkincisine gelirseek... bir daha Yusuf desene" dedi mayhoş mayhoş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OĞUZLAR TİMİ
RomanceBiz TSK nın özel timlerinden sadece birtanesiyiz. Mazlumları koruyan ve sahiplenen bir ülke olarak düşmanların da cezasını kesmek bizim görevimiz. Biz Bordo Berelileriz. Bugünümüz, yarınımız belli değilken bir kara sevdaya tutuldum. Bu öyle birşey...