5.BÖLÜM: HELAL OLSUN

190 16 7
                                    

Sevmek güzel şeydir,
Sevmek ve sevilmek.
Sen belki belli etmiyorsun ama
Umudun bile güzel birşey.

P.Y.U

🌻🌻🌻

Polat Yusuf karargahın bahçesinde 4 dolanıyordu. Onlar operasyona gideli 4 saati geçiyordu. Neden gelememişlerdi ki...
Acaba başlarına birşey mi gelmsiti...

Bu tür sorular beynini yoruyordu.
Yanına koşarak gelen Enese baktı.
" komutanım helikopter iniş yaptı. Sağlık çalışanları intikal ediyor." Dedi.
Polat Yusuf biraz heyecan biraz da endişe ile piste gitti.
Helikopter süzüle süzüle liste indi. Albay ile Yarbay da gelince Avcu Timi ve Oğuzlar timi hazır ola geçti.
" rahat asker. Avcı durum bildir."
Barış vur adım öne cıktı.
" bir yüzbaşı, iki üsteğmen, iki asteğmen ve birde yaralı başkomiser ile operasyon başarı ile tamamlanmıştır."

Albay onları onayladı ve ambulans piste giriş yaptı. Helikopterden yeşil yaralı bir şekilde indiği an Polat öne atıldı. Barış Albaya durum bildirirken duydu. " komutanım kurşun içeride ve paslı tel ile dikmişler. Cebinden de patlama norosu çıktı."

Polat paslı telden sonrasını duymamıştı. Işçinin yanması bir yana gözleri de yanıyordu. Sevdiği kadın önünden geçti. Elleri sedyedem sarkmış olan kadına baktı. Tuzu bembeyaz olmuştu. Orman gözaltı gözükmüyordu. Ya da gülmüyordu.

Yeşil ambulansa bindirildi ve hastahaneye gitti. Peşinden de Oğuzlar timi gitti.

Doktorlar yeşili hemen ameliyata aldılar. Polat ve tim arkadaşları ameliythanenin kapısında bekliyordu. Bir süre sonra doktor çıktı. " Yeşil Hanımın durumu biraz kritik. Kursun karnında bir süre kalmosnve üstüne paslı bir tel ile dikilmiş. Yarına kadar beklemeliyiz." Dedi sakin bir şekilde.
Polat ise hemen atıldı.
" peki girebilirmiyiz?" Dedi.
" maalesef... paslı telle dikilmesi zaten enfeksiyona neden olmuş. Yanina biz de hijyen durumlar ile giriyoruz..." Dedi sıkıntılı bir şekilde.
" anladım..." Dedi.
" burada beklemeyin, hasta asansör ile yoğun bakım alanına götürüldü zaten.
Bir üst katta." Dedi.

OĞUZLAR TİMİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin