13/02/2008
Evet bu günden sonra Bill Kaulitz'in menejeriyim çok heyecan verici mutluyum bir o kadarda stresli, akşam pek uyuyamasamda içimde küçük bir enerji vardı. Mutluydum yani Tokio Hotel gibi bir grubun vokalistinin menejeriydim ki sevdiğim müziklerini severek dinlediğim bir gruptu. Bu yüzden içimdeki küçük enerji kaybolmadan kalkıp duşa girdim, buz gibi suda yıkanmaya bayılan birisiyimdir çünkü beni ayıltır ve soğu severim kış mevsimlerin de bile. Duştan çıkıp üstümde havluyla saçımı kurutmaya başladım, beyaz uzun saçlarım vardı annem ve babam beyaz rengi bana yakıştırıyorlardı ama ikisinde saç boyatmaya karşılar.
(Saça verebileceğim güzel bir örnek)
Bu arada ismim Rigel annemler bana bir yıldızın ismini vermeyi tercih etmişler ismimden memnunum. Neyse bu gün ilk günüm olduğu için güzel bir ön izlenim bırakmak istiyorum aslında biraz Bill in tarzına hitap edicek şekilde giyinmek istiyorum çünkü giyim tarzınında insanlarda bir etki bırakıyor ve onunla rahat iletişim kurmak için buna ihtiyacım var. Bu yüzden altıma ince muz çorap siyah etek tozluk ve nasıl tarif ediceğimi bilemediğim ayakkabılarım (en güzel tarif liseli japon öğrencilerinin giydiği ayakkabılar olur) üstüme yıldızlı bir uzun kollu crop, arkasında beyaz yıldız olan siyah bir ceket, kafamada taktığım zaman uçları kedi kulağıymış gibi duran bir bere (oda siyah çünkü siyahı severim) yapa bildiğim en hafif ve en doğal makyajı yaptım. Çantama ihtiyacım olan şeylerde kattıklan sonra evden sonunda çıkmayı başarmıştım. Uyuyamadığımdan saat daha erkendi ve ilk metroya yetişmiştim onlar stüdyoda olacakları için oraya gidiyordum ve vardım. Yeme bozukluğum olduğuiçin yemek yiyemiyordum ama sağlığım için yinede birşeyler atıştırmalık ihmalden etmiyordum. Aradan 40-45 dakika sonra geldiler ve onlarla tanışacaktım. Sakin ve kendimden emin adımlarla yanlarına gittim.
" Merhaba ben Rigel Vannessa"
~Rigel
" Merhaba sen yeni menejerimsin dimi"
~Bill
" Evet tanıştığımıza memnun oldum (biraz çekingen ve kısık sesle)"
~Rigel
" Bende tanıştığıma memnun oldum çok tatlı bir kıza benziyorsun hadi stüdyoya gidelim orada daha rahat konuşuruz(elini omzuma atıp beni dütüdyoya doğru yönlendirerek) "
~BillYavaş yavaş sütüdyoya ilerledik diyer üyeler önümüzden gidiyordu. Stüdyoya girdiğimizde deri bir koltuğa oturduk.
" Evet kendini nasıl hissediyorsun, kaç yaşındasın, nerelisin, kaç dil biliyorsun, neler yapmaktan hoşlanırsın, doğum günün ne zaman, ~burcun ne~(komik ama tatlı bir sırıtışla) "
~Bill" Dostum çok hızlı konuşuyorsun"
~Gustav" Ne siz kızlar bu tür şeylerden hoşlanmaz mısınız??"
~Billİstemsizce güldüm çünkü o kadar tatlı bir şekilde söylemişti ki çok hoşuma gitmişti.
"Heee bak hoşuna gitti ki sırıtıyor"
~Bill"(sesimi temizleyerek) ilk olarak çok hoş konuştun ve kendimi iyi hissediyorum, 19 yaşındayım, İngiliz ve Japon'um, sanatsal aktiler, gece yürüyüşleri, müzik dinlemek, yağmur altında ıslanmak, gece gökyüzünü seyretmekten hoşlanırım, 03/01/1990 doğumluyum ve ~burcum oğlak~(şirin bir sırıtma) "
~Rigel" Tam senin dengin bir kız Bill iyi anlaşırsınız "
~Tom" Evettt"
~BillŞimdilik bu kadar yazabildim fazla mı detay veriyorum bilmiyorum ona göre söyleyinnn