Sanki bir çocuk gibi gözlerini ovuşturdu. Sonra momidinde duran şişeden su içti ve çekmecelerden birini açıp içinden çorap alıp giydi anlaşılan hala uykusu vardı gözlerini ovuşturarak odadan çıktı. Onun yaptığı herşeyi izlemek istiyordum bu yüzden onu takip ettim elini yüzünü yıkadı dişlerini fırçaladı. Sonra bana dönüp.
" Neden beni izlediğini sorabilir miyim?"
~Rigel" Öylesine"
~BillKafasını sallayıp mutfağa doğru ilerledi bende arkasından ilerledim.
" Oo çifte kumrular uyanmış bakıyorum geceniz nasıldı hee."
~TomRigel hiç oralı olmayıp kahvatı hazırlamaya devap etti.
" Kapa çeneni Tom zaten başım ağrıyor."
~BillRigel yanıma gelip bir bardak su ve hapı bana uzattı.
" Teşekkür ederim Rigel."
~Bill" Sizede hap vermemi ister misiniz? "
~RigelSesinden hala yorgun olduğu anlaşılıyordu.
Diğerleri " Hayır teşekkürler"
Birkaç dakika sonra Rigel hepimize kahvaltı hazırlamıştı. Bizde oturup yedik.
" Üzgünüz sana zahmet verdik."
~GeorgHepimiz kalkmak için eyleme geçtik.
" Oturun ya zaten hiç bir işim yok benim için sıkıntı olmaz."
~Rigel" Yok biz gidelim ama Bill kalsın takılın ikiniz."
~Tom" Bana fark etmezde siz neden kalmıyorsunuz?"
~Rigel" Üçümüzün özel bir işi varda."
~Gustav" Tamam o zaman. Kalmak istiyor musun Bill? "
~RigelTomlara biraz somurtarak baktım
" Kalırım, hadi siz gidin işinizi halledin. "Eşyalarını alıp çıktılar.
" Ne yapmak istersin. "
~Bill" Ben genelde hiç bir şey yapmam sadece uyurum. "
~Rigel" Uyuyalım o zaman hadi gel. "
~BillOnu belinden tutup odasınsına yönlendirdim. Sonra yatağa yatıp arkasını döndü bende onu belinden çekip kendime yaklaştırır sarıldım oda küçük ve ince ellerini benim ellerimin üstüne koydu. Cidden daha yeni tanışmamıza rağmen beni çok güvende hissettiriyordu sanki uzun zamandır ihtiyacım varmış gibi.
Saatlerce uyuduk ikimizde kalktığında hava kararmıştı." Akşam yemeğine kalıcak mısın?"
~Rigel" Sana zahmet olmazsa."
~BillOlmaz dercesine kafasını salladı.
" Ne yemek istersin? "
~Rigel" Sen ne yaparsan yerim"
~Bill" Hazır pizza olucaktı."
~RigelYataktan kalkıp mutfağa ilerledi. Buzluktan hazır pizzalar çıkartı ve fırına koydu o fırındami pizzalar seyrederken ben arkasına geçip onu kucakladım ve tezgaha oturttum. Bana biraz şaşırmış bakıyordu bense ona sarılmaktan başka bir şey yapmadım. Kollarını boynuma doladı sarılırken olusunu alabiliyordum süt ve kavun kokuyordu. Kokusu beni etkilemişti omzuna küçük bir öpücük koydum.
Süpriz yeni bölümm belki akşamda yeni bölüm atarım bilmiyorum ama umarım beğenirsiniz. 💌