Bir süre bekledikten sonra bizimkiler geldi
" Oo bu gün erkenciyim ha ha"
~Tom
Bunları söylerken bana kaş göz hareketi yapıyordu." Tom senin aklından geçenler olmadı sadece beraber vakit geçirdik o kadar anladın mı?"
~Bill" Hıhıhı yatakta"
~Tom" Tom sana şuan çok gıcık oldum "
~Rigel" Su iç geçer haha cidden yapmadınız mı "
~TomOna pişkin pişkin baktık
" İstersen donumu indireyim bak ha Tom (kaşlarını çattı)"
~Rigel" Tamam uzatmayın artık da prova yapalım"
~GeorgGeorg bunu dedikten sonra Rigel in telefonu çalmaya başladı.
" Buyrun efendim, tamam tamam ben ilgilenirim sıkıntı olmaz, İyi günler. Yarın bir program varmış onun için aradılar, siz prova ya başlayın ben kahve alıp gelicem."
Diyip çıktı.
ʀɪɢᴇʟ'ʟɪɴ ᴀɴʟᴀᴛıᴍıʏʟᴀ
Sütüdyodan çıkıp kahve almaya gittim. Kahve almak için sırada duruyorken yorken Bi adam kalçamı eklemeye başladı. Hemen arkamı dönüp.
" Lütfen bana dokunmayın "
~Rigel" Küçük hanım size dokunmadım ki istiyorsanız yapabilirim."
~X" Sg şerro."
~Rigel" Söyledikleriniz çok ayıp şeyler."
~XAdam birden arkasına döndü.
" Anana selam söyle."
~TomTom bunu dedikten sonra adama yumruk attı.
" Sizi dava edicemi. "
~X" Hehe amık keli bi sen akıllısın kudur orospu cucuğu, bak götümü bu löpçüğünü ye bunu gösterdim ya bunu da ye haha meymenetsiz muşamba."
~Rigel" Rigel yağdırıyon"
~Tom" Adam yüzünden sokak karısına döndüm uf neyse senin ne işin var burada."
~Rigel" Buranın az alkolü içecekleri var onlardan alıcam sana da ısmarlayayım mı?"
~Tom" Yok teşekkür ederim ama akşam yeterince alkol tükettim bu yüzden kahve içince. '
~Rigel_. _. _. _. _. _. _. _. _. _. _. _. _. _. _. _. _._
Biliyorum Rigel i mahalle kekolarına benzettim ama çok eğlenceli ve babamla teetıştığım için telefonu nadir alıyorum bu yüzden sık bölüm atamayabilirim bölümler kısa olabilir lütfen anlayış gösterin.