Tomu çekiştire çekiştire arabaya götürdük Gustav hala ayıktı bu yüzden ona benim evime girmeyi teklif ettim oda kabul etti. Benim evime geçtik.
" Bill hadi ama asansöre birkaç adım kaldı."
~Rigel" Dur bur dakikah yuzüğü ariyorüm sana evlenme teklifi etmem lazım."
~Bill" A bu evliliği oneylemiom"
~TomGeorg ve Gustav Tomu asansöre bindirdi bende Billi indirmeye çabaladım ve başardım. Bu büyük bir zaferdi. Zar zor eve girdik ve onları misafir odasına yatırdık.
" Bill çıkar hadi ceketini de uyu hadi lütfen."
~Rigel" Senle uyuyacaksam tamam eğer hayır dersen sen uyurkem gelirm tamam mı."
~Bill"Tamam tamam sen uzan"
~Rigel"Hayır beni kanduramazsin."
~BillSonra Bill i alıp benim odama götürdüm.
" Bill arkanı dön üstümü değiştirmem lazım."
~Rigel" Tamam tamam döndüm (dönmedi) off off fiziğe bak be çok güzel."
~Bill" Bill sana arkanı dönmeni söylemiştim."
~Rigel
Hemen üstümü giydim" Yat hadi yanındayım."
~Rigel" Sarıla bilir miyim lütfennn "
~BillOnu göğsüme yatırdım, saçlarını okşayarak uyumasını sağladım. Çok yorulmuşum bir süre sonra bende uykuya daldım
Bill in bakış açısından:
Kalktığımda Rigel e sarılmış bir şekildeydim saate baktığımda saat 12yi geçmişti ve sanırım Rigel in evindeydik çok hoş bir odası vardı. Lavoboya gitmek için kalktım ilk başta Tomların olduğu odaya girdim hepsi farklı bir yerdeydi. Lavoboya bulup elimi yüzümü yıkadım. Sonra Rigel in yanına geri yattım çok güzeldi daha tanışalı bir gün olmasına rağmen ona çok sempatik duygular besliyorum. Saçını okşayıp ona sarıldım birden kalktı.
" A uyandın mı dur ben kahvaltı hazırlıyım (yatakta doğruldu)"
~RigelBelinden tutup tekrar yatmasını sağladım.
" Lütfen biraz daha yatabilirmiyiz lütfennn"
~BillKarşı koymadı onu göğsüme yatırdım saçlarını okşamaya başladım tekrar uykuya daldı. Birden bir ses geldi
" AA KAFAM TOM YÜZÜME NİYE BASIYORSUN!! "
~Georg" YERDE OLDUĞUNU GÖRMEDİM BEN NAPİM YANİ YERDE YATMASAYDIN!!"
~Tom" SUSUN BİLL İLE RİGELİ UYANDIRCAKSINIZ!!"
~Gustav" A onlar nerde??"
~ TomTom birden odaya girdi
" Oo çifte kumrular tatlı uykular ayyy Rigel uyuyormuş biz gidelim (piç smile)"
~TomKapıyı kapatıp çıktı ve Rigel bana sarıldı. Bir yarım saat öylece durup onu izledim sonra yavaşça kalktı.