'' Yani sadece bu kadarını söyleyebilirim ve şuan o önemli kişiyi söylemeyeceğim.'' -Bill
Program böyle devam etti.
4 ay sonra
Bu 4 aylık düşündüğümden fazla hızlı geçti grup yeni şarkılar çıkardı bu konuda Bill e yardım filan ettim baya güzel güzel günlerdi taki
" Rigel saçmalama o kıyafetle bara gidemezsin"
~Bill" İstediğimi giyerim ya açık bi kıyafet değil hem"
~Rigel" Aynen hiç açık değil sırtın komple açık saçmalama göğüslerin ortada bu kıyafetle oraya gidemezsin izin vermiyorum"
~Bill" Bunun için senden izin almama gerek yok istediğimi giyer giderim"
~Rigel" Hayır gidemezsin"
~Bill" Giderim"
~Rigel" Gi-de-mez-sin"
~Bill" Çık evimden"
~Rigel" Bir dakika ne"
~Bill"Çık evimden"
~Rigel" Rigel saçmalama"
~BillGidip kapıyı açtım çıkması için işaret ettim.
" Çık ben buraya rahat bir şekilde istediğimi yapmak için geldim bunu engelliye leri hayatımdan çıkardım şimdi çık"
~Rigel" Rigel bebeğim..."
~Bill" Çık"
~Rigel" Tamam sakinleşince gelirim"
~BillÇıktı, bu aralar çok kıskanç onu anlamıyorum üstüme çok geliyor çok karışıyor bu beni fazlasıyla rahatsız ediyor bilmiyorum hiç bir şey bilmiyorum aklım almıyor yorgunum hem de inanılmaz sadece dinlenmek istiyorum.
2 gün geçti ve bu süreçte işe gitmedim midem bulanıyor.
İşten ve Bill den ayrılalı 1 ay oluyor hamile olduğumu öğrendim mutluyum ama aynı zamanda da değilim ne yapmam gerektiği ile ilgili hiç bir fikrim yok.
2 ay oldu dün düşük yaptığımı öğrendin kilo veriyorum çok fazla veriyorum.
3 üç ay oldu çok sık hastaneye gidip serum yiyorum şuana kadar ne Gustav la ne Tom la ne Georg la nede onların menejerleri ile iletişime geçtim .
Bu gün 4. ay ve beni Gustav aradı hastane kayıtlarımı öğrenmişler iyi olup olmadığımı sordu bense sadece iyiyim demekle yetindim ve 49 kilodan 38 kiloya düştüm .
4 buçukuncu ay sahile gitme kararı aldım ve oraya gittiğimde Bill i gördüm uzaklaşmaya başladığımda beni fark etti ve yanıma geldi;
" Rigel bu halin ne Gustav a iyiyim demiştin". ~Bill
" Çünkü iyiyim " onun yüzüne boş boş baktım .
Bill in anlatımıyla
Bakışları sanki bir şeyden kurtulmak istiyormuş gibiydi sanki gözlerindeki ışıltılar sönmeye ramak kalmış gibiydi ona neden bunları yaşatmıştım neden .
Eeee bölüm yazmaya hem üşeniyorum hem de nasıl ilerleteceğimi bilmiyorum ama elimden geldiğince yazıyorum ada_dumqn adlı instagram hesabımdan nasıl ilerletmemle ilgili fikirlerinizi yazabilirsiniz .❤