Sanki hayattan vaz geçmişti bana söylemediği bir şey vardı bunu biliyorum ama neydi.
" Rigel bana söylemediğin bir şey var bunu biliyorum benimle ilgili sakladığın bir şeyler var söyle lütfen."
~Bill" Her şeyi merak mı ediyorsun tamam. Hamileydim Bill hamileydim ama senden ayrıldıktan 2 ay sonra düşük yaptım, psikolojik ilaçlar kullanmaya başladım ve bu süreçte 14 kilo verdim tamam mı bu kadar. "
~Rigel" Rigel ben özür dilerim sana bunları yaşatmak istemedim lütfen affet ben çok pişmanım. "
~BillNe desem affetmiyecekti bunu biliyordum belki bir ümidim vardır gözlerinde parlayan o küçücük ışık kırıntısı bile bir ümitti benim için.
" Sadece yoruldum Bill hem ruhsal hem fiziksel benden bu yorgunluğumu alabilir misin?"
~Rigel" Senin için ömrümü veririm."
~Bill" Bu gece ay çok güzel değil mi? "
~Rigel" Ölmeyi göze alırım."
~BillOna sarıldım hemde çok ve bu son sarılışım olmadı.
19/01/2014
'' Siz Cyrus Vannessa' nın kızı Rigel Vannessa Bill Kaulitz' i eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?'' ~Nikah memuru işte
( BUNU YAZARKEN SKYFALL DİNLİYODUM VE DUYGULARIM ŞAHLANDI )
'' EVETTTT'' ~Rigel
'' Siz Jörg Kaulitz' in oğlu Bill Kaulitz Rigel Vannessa' yı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?'' ~Nikah memurunun biri bizi alakalar etmez.
'' EVETTT'' ~Bill
'' Bende sizi eş olarak kabul ediorum gelini öpebilirsiniz'' ~ OK keltoş memur işte
Tam Rigel i öpücekken birden Olivia gelip Rigel i öptü.
'' Gelini öpebilirsiniz dedi bende öptüm.'' ~Olivia
Salondaki herkes kahkaha atıyordu ama salondaki en güzel gülüş Rigel in di onu gerçekten seviyordum hem de çok.
~BİTTİ EVET UMARIM BEĞENİRSİNİZ FİNALİ~~