Bal Dudaklım'a

26 2 1
                                    

İlk başta her şey güzeldi tıpkı her hikâyeler gibi. İlk başta cidden gözüm tutmamıştı seni, çok yavşak olduğu düşünmüştüm ve arkadaşlarının bana yenge demeleri, arkadaşlarımın olursunuz siz demeleri falan hoşuma gitmişti. Seninle olmak istedim, denemek istedim, mutlu olmak istedim, evet seninle beraber olmayı çok istedim. Hoşuma gitmiştin yalan yok. Okulda teneffüserimi seninle geçirmekten gerçekten çok keyif alıyordum, derste dağılan kafamı 5 dakikada toplar bana iyi geliyordun. Okul çıkışında arka parka gidip bir iki sigara içmek, seninle aynı bankta oturmak, bal dudagından öpmek, benim için bu anılar çok önemli. Küçük de olsa seninle geçirdiğim her dakika benim için rüya gibiydi.
Değer verdiğim birisi oldun ve bu çok kısa süre içerisinde gelişti. Ben kolay kolay birine bağlanmam sevdiğim ama sen çok farklısın. Gün geçtikçe sana bağlanmam çok garip. Ben aşka tövbeli biriydim, aşka olan inancım sıfır ve çok dalga geçen biriydim. Ama sen geldin girdin hayatıma, beni öyle mutlu ettin ki, dünyanın en güzel kızı gibi hissetmeme sebep oldun. Her sabah yüzüm gözüm şişse, makyajım kötü olsa, saçımı taramasam bile seninle olduğum her vakitte kendimi o kadar mükemmel hissediyordum ki. Sen bana iyi gelen kişi, hayatımın dönüm noktası olan çocuk, sen benim hayatım boyunca unutmayacağım ve her daim kalbimde bir yerin olacak kişisin.
Arada ufak çaplı tartışmalarımız olsa bile yinede kalbimizi kırmayıp, her defasında geri birbirimize döndük. Asla küs uyumadık, her gece birbirimizi Allah'a emanet edip uyur, sabahında gözümüzü açar açmaz günaydın mesajını da atardık. Sen çalışır, boş zamanlarında çıkıp buluşurduk. Ben senin için sevdiklerimi bile karşıma aldım sevgilim. Sana verdiğim değeri kemdime verdiğimi hatırlamıyorum. Senin her zerrene aşığım ben. O beğenmediğin burnun yüzüne o kadar yakışıyor ki. Sarı saçlarınla uyumlu mavi gözlerin... Sana her baktığımda hayranlığım daha da artıyor bebeğim. Dolgun pembe dudakların, yanakların, deniz mavisi gözlerinde kaybolmak nasıl bir his biliyormusun. Sağ gözündeki kahverengi benek bile sana çok yakışıyor. Bu sevmediğin bütün kusurların benim için kusursuz...
Biliyorum bir gün yollarımız ayrılıcak ama o güne kadar seninle olmaktan çok mutlu olacağımdan, seni de mutlu ediceğimden emin olabilirsin bal dudaklım. Seni çok seviyorum birtanem.

"Unutma Beni", Hatta Sen Unutama Beni..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin