Vasiyetimden kesit.
Cenazemde annem dışında kimse ağlamasın. Eğer ki biri ağlarsa onu hemen uzaklaştırın.
Babam gelmesin sakın.
Annem çok ağlar biliyorum o yüzden mendil uzatın hep. Koluna girip destek olun. Hasta olur anacım, o yüzden iyi bakın ona. Kız kardeşim de annemin sözünü dinlesin sakın iki lafını ikiletmesin. Son nefesime kadar öğrettiğim hiçbir şeyi unutmasın.Arkadaşlarım da arkamdan sakın üzülmesinler. Bir kız vardı; az çatlak, neyle nasıl eğleneceğini bilen, sevmediklerine cehennemi sevdiklerine cenneti yaşatan, kendi çapında yaşayan birisiydi derler eminim. Özellikle en yakınım olan o iki kız arkadaşım hatta kardeşlerim. Sizi çok seviyorum biliyorsunuz.
Sen exinle konuşmayı bırakmalısın daha iyileri mutlaka karşına çıkacak. Sen de bir ömür boyunca o çocukla mutlu ol canim benim. Iyi ki benim arkadaşlarım olmuşsunuz. Her şey için teşekkür ederim.Mezarımı hiç kirli ve kuru bırakmayın. Çiçekler olsun rengarenk, hayvanlar için yiyecek.
En sevdiğim çiçeği getirin arada.
Mezarımın başında derdinizi anlatabilirsiniz. Duyarım ben sizi.
Özellikle de sen canım, ablasının kardeşi. Ben hep yanındayım biliyorsun.Sevgili, sen de gelirsin cenazeme biliyorum ama herkes gittikten sonra. Bakmazsın ailemin suratına yüzün yetmez. Ölümümün ilk gecesinde başımda sabahlarsın. Mezar taşımı okşar kendi kendine söylenir ağlarsin. Biliyorum ben senin her şeyini.
Ama yapma. Sakın mezarıma gelip ağlama, konuşma, toprağıma bir damla bile su dökme. Hatta dua bile okuma bana. Sen benim en büyük hatamsın.
Biliyorum toprağımdan bir avuç saklarsın ama yapma. Benden sonra gittiğin o kıza dikkat et. Hatta ilerde çocuğun olursa ona da dikkat et. Üzerinde çok büyük ahım var benim.Yaşarken diyemediğin şeyleri, gelip mezarımın başında anlatma sakın.
Benim, seninle olan savaşım bitti.
Bu ızdırap verici "aşk" adı altında olan her şey benim için son buldu."Unutma Beni" çiçekleri sana armağanımdır.
Öldükten 9 gün sonra kargo kapında olur.Daha söylenecek çok şey var ama ben artık susmak istiyorum, sonsuza dek.
Yoruldum çok, bu yüzden dinlenmem gerek.Kendinize çok dikkat edin. Ama sen etme bal..
Anneme de iyi bakın.
Ayrıca özür dilerim anne.Seni seviyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Unutma Beni", Hatta Sen Unutama Beni..
Cerita PendekBir zamanlar sevgilim olan kisi icin baslayip nefet ettigim kisi ile bitirdiğim kisa bir kitap.