Zdrada

842 17 10
                                    

Zauważyłam Tom'a... Siedział z jakaś raszplą na ławce trzymał ją za udo i przejeżdżał po jej idzie. Na początku myśłałam że jest pijany i nie kontaktuje ale po chwili przypomniało mi się że postanowiliśmy że nie będziemy pić.

Zamurowało mnie...

Łzy mi napływały do oczu i wiał lekki wiatr

Aż w końcu ta dziewczyna usiadła na Tomie i zaczęła całować... Najpierw na ustach go całowała... A potem... Potem... Potem po szyi... Widać że mu się to podobało....

Pi chwili przestała go całować słyszałam co mówili i się go spytała

- Chwila. Widziałam cię z jakąś blondynką. To twoja dziewczyna??

- No niby tak ale wole ciebie.

Po chwili go zaczęła bardziej całować.

Byłam całą zapłakana...

Podeszłam do nich i zaczęłam krzyczeć płacząc

- Ty świnio!! Jak ty mi to mogłeś zrobić!! Uratowałam cię przed samobójstwem a ty się teraz tak odwdzięczasz!!?? Całujesz się z jakąś zjebaną suką za moimi plecami?!!

Byłam tak zła że że pociągnęłam ją za włosy tak mocno że jej te kudły wyrwałam a potem walłam Tom'a w twarz a potem go kopłam w jaja.

Wkurzona i cała zapłakana szłam w stronę hotelu.... Było mi  co raz zimniej i nie dobrze.

Szłam szybko do hotelu a Tom pobiegł za mną ja do niego tylko przeklinałam.
I krzyczałam do niego żeby się jebał z tą nową raszplą.  Jak dotarłam do hotelu to wzięłam prysznic i poszłam do swojego pokoju zaczęłam się pakować płacząc. Jak się spakowałam to płakałam całą noc a Tom chciał żebym mu otworzyła drzwi.

Nie otworzyłam mu drzwi i całą noc nie wychodziłam.

~ Tom Kaulitz ~ [ Girl ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz