Bugün yeni All might posterinin çıkacağı ilk gün. Hızlı davranmalıyım! Ya o kuryeci yine geç ve gece getirmeye kalkarsa... Off şirketle konuşmayı da unuttum, sanırım ömür boyu böyle kalıcaz. Evet ben Izuku Midoriya, bir numaralı All might hayranı. Oynadığı bütün dizilerin repliklerini ezbere bilirim. Favori repliğim ise "Ben her zaman sizi güldürmek için burdayım!". O harika biri. Ve bütün çıkan çıkmayan ürünlerine sahip olmak için servetimi yatırdım.
Izuku 3628383. Siparişini vermek için mağazayı arar ve zamanında yakalar. Artık mağaza bile alışmıştır. Izuku etrafın çok dağınık olduğunu fark eder bütün ürünlerin tozunu alır, alırken aklı yine kırmızı gözlerde takılı kalır. Neden bakışları bu kadar tanıdık geliyor? Diye aklından geçirir. Daha birde siparişi eve hızlıca getirmesi çaldırmaması gerek! Telefon çalar. Izuku kelimenin tam anlamıyla uçar.
-Alo, SİPARİŞİM GELDİ Mİ
-NİYE BAĞIRIYORSUN KULAĞIMDA LANET OLASI. Evet geldi aşağıya bırakıp gidiyorum
-Bıktım senden, evime getirmek bu kadar mı zor. Tanrıya yemin olsun birgün seni şikayet edeceğim.
- Evin 15. Katta o kadar süre asansörde kalamam ben
-NİYE KURYECİSİN O ZAMAN!?
-SANA KULAĞIMDA BAĞIRMA DEDİM LANET OLASI SEBEPLERİM VARDI
Sessizlik salona hakim oldu.
Kuryeci telefonu tam olarak yüzüne kapatmıştı çünkü. Izuku sinirlendi ve bu sefer hızını hesaplayarak onu yakalamayı istedi. Böyle gizemli davranması onda daha çok merak uyandırıyordu. Izuku bu sefer tüm hızını kullanarak aşağı inmeyi denedi. Aşağı indiğinde sadece paket duruyordu. Yetişememenin verdiği hayal kırıklığı ile homurdandı. Kafasını kaldırdığında asansörün yarı kapalı olduğunu gördü, aklında kalan tek şey o büyüleyici kırmızı gözlerdi.BEKLE! diye bağırıp tam kaş göz dalacakken ama kuryeci bir anda panikleyip asansörün düğmesine o kadar sert bastı ki şok olmuştum. Yüz ifadesi, daha doğrusu gözleri ürkmüş gibiydi. Çok garip? Daha tanışmıyorduk bile. Hayatımda yeterince drama yokmuş gibi birde bununla uğraşmak istemiyordum. Yine de o kırmızı gözler çok- HAYIR. Belki ochako ile konuşsaydım iyi gelebilir. Önce yeni kargomu açayımm. Üzerinde bir not mu var?
"Saat kulesinin arkasındaki nehire gel, cesaretimi ancak şimdiye toplayabildim"
gönderen K..K.. Harfi ile başlayan biri, kaminari acaba ona bir korku şakası mı hazırlıyordu? Olmaz. K, k, aklına hiçbir isim gelmiyordu. Bir yabancının notuna güven olmazdı. Izuku kağıdı katlayıp cebine koydu. Kağıt kırmızı akasma kokuyordu, en sevdiği çiçek. Bunu kim bilebilirdi? Ya gizli bir sapıksa???? Izuku irkildi ve kuryeciye küfrederek hızla yukarı çıktı. Onu izleyip elini alnına sert bir şekilde vuran kuryeciden habersiz bir şekilde...
Izuku sabah erken kalkıp yüzünü yıkadı. Aklı hala k.. adlı kişinin notundaydı. Kahvaltısını yaparken gitmeli miydi yoksa oturmalı mıydı bilmiyordu. Ya sapık gerçekten takıntılıysa? O halde bir silahla gitmek ve temkinli olmak iyi olabilirdi. Ochako'nun yanına uğramaya karar verdi.
Ochako'nun evi ona pekte uzak değildi. Ochakoya çok değer veriyordu, gittiği okulda onunla arkadaş olan ilk kız oydu. Çok iyi sır tutardı ve anlayışlıydı, paraya biraz takıktı o kadar. İnsanlık hali. Izuku da paranın önemini iyi biliyordu çünkü all mightın ürünleri için onunda paraya ihtiyacı vardı. Izuku düşünüp mırıldanırken Onun evine varmıştı bile. Kapıyı tıklattı ve Ochako onu karşılayarak içeri aldı, iki arkadaş özlem giderdiler.
-Ochako sence ben oraya gitmeli miyim? Yani çok merak ediyorum ama korkuyorumda. En azından ismini tam yazsaydı keşke.
-Bence gitmelisin Deku, eğer istiyorsan seni gözetlemek için arkandan gelirim. Ama bu notu yazan her kişi ise seni uzun süredir tanıyor gibi gözüküyor.
Teşekkürler uraraka-san diyerek Izuku evden ayrılma vaktinin geldiğini fark etti. Ochako ile bir kez daha sarılarak birbirlerine şans dilediler.
Izuku evine doğru yola çıkmıştı ve hava kararıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Haşin Kuryem
Fanfictioncan sıkıntısından yazılan bir kitap, tamamlayacağıma söz veremem Tamamlandı ✅