3

40 10 11
                                    

Sabah uyandıklarında Izuku'nun eli Katsuki'nin ağzında ve Katsuki'nin ayağı da Izuku'nun kafasının yanındaydı. İkiside birbirine günlük sövme dozunu geçerek kahvaltı hazırlamaya başladılar. Şu ana kadar kimsenin Katsuki'yi aramaması Izuku'yu şaşırtmıştı. Katsuki Izuku'yu anladı ve Ebeveynlerimden ayrıldım uzun süredir görüşmüyoruz engelledim onları dedi. Izuku sakin bir şekilde kafasını salladı ve kahvaltılarını bitirdiler. Izuku'nun sormak istediği çok soru vardı ama Katsuki'nin verdiği tepkilerden korkuyordu. Ya onu bilmeden üzerse? Izuku kendini affetmezdi. Yarası da cabasıydı. Vücudunda da böyle izler var mıydı diye merak etti. Ama Katsuki'yi çıplak hayal etmek Izuku'ya pek iyi gelmemişti. Izuku bu hissi başka bir rafa kaldırdı. Bu sırada kızgın bir boğa gibi bakan katsuki'nin gözleri ile karşılaştı. Katsuki'yi birçok kez gülerken yakalamıştı yanında. Katsuki doğrudan sormak istediğini sor mırıldanman sinirimi bozuyor dedi.
  
Izuku onu soru yağmuruna tuttu. Katsuki az önce söylediği cümleye bin pişman bir biçimde yarısını cevapladı

  - AYAKKABI NUMARAMI NEDEN SORUYORSUN APTAL??

  - MERAK ETTİM SORDUM OLAMAZ MI

   Katsuki tartışmaktan yorulmuş bir şekilde kafasını Izuku'nun omzuna yasladı. Beni okuluna götür belki oraya kaydımı yaparım dedi. Ev konusunu da konuşmamışlardı. İkiside beraber kalmak ve ayrılmak istemiyordu ama Katsuki onunla kalacaksa paşa paşa faturayı da ödeyecekti. Yoksa biricik All might ürünlerine parası yetmezdi. (Sanki 2 oda dolusu ürünü yokmuş gibi)

   Izuku beraber tasarım proje okuluna gittiler. Açıkçası Katsuki'nin ne okuyacağını bilmiyordu. Aizawa'ya selam verdi. Aizawa tek kaşını kaldırdı ve Katsuki'yi işaret etti. Izuku onları tanıştıracaktı. Sorun şu ki Katsuki'ye nasıl hitap edeceğini bilmiyordu. Onlar ne arkadaş ne kardeş ne de sevgiliydi, muhtemelen Katsuki bu kadar derin düşünmüyordur diye üzülerek iç çekti. Neden üzüldüğün de anlamamıştı. Izuku çocukluk arkadaşım diye tanıştırmakta karar kıldı ve Katsuki'ye bölümleri tanıttı. Onu arkadaşları ile tanıştırdı. Jirou Katsuki'yi gördüğü zaman kollarına atlamasına şaşırmıştı? Nereden tanışıyorlardı. Izuku içinden bir kıvılcım çıktığını hissetti. Katsuki'nin ilk defa birinin halini hatrını sorduğunu gördü??? Katsuki'ye sert bir bakış atarak Bana bile sormadın ona niye soruyorsun bakışı attı. Katsuki ise ne var dercesine bakıyordu. Jirou araya girme ihtiyacı hissederek Katsuki ile bir ara ortak grupta çalışıp arkadaş olduklarını anlattı. Onlar en iyi arkadaşlardı ve Katsuki onu gerçekten umursuyordu. Izuku bunu gördüğünde üzülmüştü. O Katsuki'ye asla arkadaşım diyememişti. Beraber uyuyorlardı sarıloyorlardı ama bunun bir adı yoktu. Izuku düşüncelerde kaybolmuşken Denki onun omzunu sıktı. Bize ondan hiç bahsetmedin diyerek güldü. Daha sonra Izuku onu Momo, shoto, Mina ve diğerleri ile tanıştırdı. Hepsi Katsuki'yi olduğu gibi kabul etmişti ve Izuku buna sevinmişti.

    Akşam Izuku Katsuki ile normal bir sohbet üzerinde konuştular, yolda sakince yürüyorlardı. Ama Izuku yola fazla yakındı ve hala aklı aralarındaki ilişkiye bir isim koymaktaydı. Tam bu sırada Katsuki onu sertçe çekti ve Izuku'ya bagırdı.

  - IZUKU SEN APTAL MISIN

  - KACCHAN BİZ NEYİZ

  -NE

  -YOK BİŞEY

    Katsuki hızlıca eve girdikten sonra Izuku'yu sorguya aldı. Izuku mecburi bir şekilde bir kısmını keserek anlattı. Daha sonra ikiside birbirleri ile 363773. kez bakışarak Arkadaş mı olmak istiyorsun? Diye sordu Katsuki. Yüz ifadesini Izuku okuyamıyordu. Katsuki'nin sorusu mesafeli ve maskeliydi. Izuku evet demekten bir zarar gelir mi diye düşündü. Bir problem görmeyerek evet istiyorum dedi.

    O günden sonra Katsuki ona mesafeli davranarak bir arkadaş yakınlığında kalmaya çalıştı. Hâlâ beraber uyuyorlardı. Ama değişen bazı şeyler vardı. Kacchan ne zamandan beri Yıldız Tilbe dinler olmuştu!? Katsuki'nin her saçına dokunmak istediğinde ARKADAŞLARIM SAÇIMA DOKUNAMAZ diye tepki veriyordu. Izuku bunu beklememişti. Jirou kadar olamasada ona yakın olmak istemişti. Yine sesli düşünüyordu ve Katsuki'nin onu duyduğunu anladı. Yüz ifadesinde sanki yakalanmış bir şekilde Wacchann dedi. Katsuki sert bir şekilde üzerine doğru ilerliyordu. Onu duvara yasladı, elini Izuku'nun kulağının kenarına vurdu. Kesinlikle kızgındı.

Benim Haşin KuryemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin