5

692 40 3
                                    

ליב

״ולאן את הולכת מגונדרת כל כך?״ שאלתי את גרייס שחייכה בתמימות בזמן שהתקדמה לכיוון הדלת בשקט כאילו יש לה כוח בלתי נראה. ״אולי..אני יוצאת לדייט״

היא אמרה והסרט אימה שלי נעצר וראשי הסתובב לכיוונה שוב עם פה פתוח. ״תגידי שוב״ אמרתי והיא גילגלה עיניים. ״עם מי??״ ״צ׳ייס הזמין אותי לארוחה..ואולי גם את תשני לבד הלילה..מי יודע״

היא אמרה בחיוך פלרטטני וקפצתי במקום. ״ישששש״ צעקתי והיא צחקה. ״אוו אני לא יודעת אם היש הזה זה כי אני יוצאת לדייט סוף סוף או כי יש לך בית לבד״

״אפשרות שניה״ ״הגיוני״ היא אמרה וצחקנו ביחד. ״תהני״ אמרתי מחבקת אותה והיא חייכה פותחת את הדלת. ״תשמרי על הבית!״ נזפה בי והנהנתי מגלגלת עיניים. ״אני אוהבת אותך ליב״

״גם אני אותך״ אמרתי והיא יצאה. נעלתי את הדלת וקפצתי על הספה ממשיכה את הסרט. ״לא!!״ צעקתי שהאידיוט רצח אותה ונאנחתי מכבה את הטלוויזיה אחרי שהסרט נגמר.

״משעמ-״ עצרתי מתי שאורות הבית נכבו. ״אוו לאלאלא״ מלמלתי מסתכלת מהחלון רואה שזה בכל השכונה והתחלתי להרגיש כאילו מישהו מסתכל עלי וצמרמורות הורגשו בכל גופי. ״גרייס..״ מלמלתי מוציאה במהירות את הטלפון ועצרתי

שניה מלהתקשר. ׳היא בדייט ליב לא להרוס לה׳. חשבתי מרגישה את החשכה חונקת אותי ולא הצלחתי לזוז. ׳טום׳. התקשרתי במהירות והוא ענה לאחר שני צלצולים.

״פאק..הלו״ הוא גנח והרגשתי את פניי מתחממות. ״למה לעזעזל אתה עונה שאתה באמצע סקס?״ שאלתי וקולי יצא שבור. ״מה קרה רגזני?״ הוא שאל ושמעתי רעשים מהמטבח וקפאתי במקום והנשימות שלי נהיו עמוקות יותר.

״ליב?״ הוא אמר וקולו הרצין. ״ב-בבקשה תבוא טום״ אמרתי ודמעות ירדו מעיניי. ״פאק..אני בדרך״ ״מה אבל-״ ״קחי כסף תמצאי איזו מונית מצטער אני חייב לזוז״ שמעתי אותו מדבר עם הבחורה ששכב איתה והוא חזר לשיחה.

״כמה דקות שם תנשמי לי-״ השיחה נותקה והטלפון התכבה. ״שיט שיט שיט״ אמרתי מתקפלת בתוך עצמי ליד שולחן האוכל מנסה להרגיע את הנשימות החזקות.

״הרגשתי כאילו חלפו כמה דקות ודפיקות חזקות נשמעו בדלת וקפצתי במקום מחזיקה ברגליים שלי בחוזקה. ״ליב זה אני!״ טום צעק וקמתי במהירות פותחת את הדלת.

״את בסד-״ ״תודה שבאת!״ צעקתי לא נותנת לו זמן לדבר קופצת עליו שהרגליים שלי מסביב למותניים שלו וידיו תפסו אותי חזק מחזיקות אותי צמודה אליו.

״הדופק שלך מהיר לעזעזל..״ הוא מלמל מלטף את שערי ופנה להיכנס לתוך הבית ועצרתי אותו. ״בבקשה לא!״ אמרתי והוא עצר. ״את מפחדת מהחושך?״ הוא שאל והנהנתי לאט.

״משהו כדי שתצחק עליו״ אמרתי והוא נאנח. ״תסתמי״ הוא אמר נכנס איתי לבתוך שאני עדיין בידיים שלו והוביל אותנו לתוך הסלון מניח אותי על הספה. ״לא! אל תתרחק״

אמרתי מחזיקה חזק בידו והוא ישב לידי מצמיד אותי אליו. ״אני כאן״ הוא אמר ונשמתי עמוק מרגישה את ידו עוברת למותניי.
״אתה מנצל את המצב?״ שאלתי והוא נקרע מצחוק.

״אוו לא אל תדאגי רגזני״ ״אז חזרנו לרגזני עכשיו?״ שאלתי והוא צחק שוב. ״אידיוט״ אמרתי זזה הרחק ממנו מרגישה פחד קטן חוזר אלי.

״אל תהי טיפשה״ הוא אמר תופס בכף היד שלי מושך אותי קרוב אליו. ״שחרר-״ ״תסתמי עצבן״ הוא אמר מושך אותי קרוב יותר שהראש שלי נחת על החזה שלו.

׳זה מרגיע׳ חשבתי לא נותנת למבוכה להשתלט עלי. ״למה באת?״ שאלתי והוא גיחך. ״מה זאת אומרת״ ״למה באת..היית באמצע משהו חשוב לא?״ שאלתי והוא הסתכל לי בעיניים מהנהן לשלילה.

״את כל כך טיפשה לעזעזל״ הוא אמר וגילגלתי עיניים לכיוונו ואחרי כמה שניות העיניים שלי סונוורו כשהחשמל חזר. ״אוו!״ אמרתי שמחה עם חיוך.

״אממ אני לא אשקר זה די נעים״ טום אמר ורק אז שמתי לב שאני עדיין עליו. קמתי במהירות משתעלת. ״וואו וואו רוגע רגזני״ הוא אמר ונאנחתי בכבדות חובטת בפניי שהתחממו במהירות.

״אני מניח שאני צריך לחזור עכשיו לבית..צ׳ייס מחכה לי״ טום אמר וחשבתי במהירות. ״אממ גרייס תהיה שם בלילה אם תרצה תוכל להישאר כאן..לא יהיה לך רעש״

אמרתי והוא לקח כמה שניות לחשוב והנהן. ״תודה רגזני״ הוא אמר וכיווצתי את ידי. ״צא״ אמרתי והוא צחק עולה במדרגות לקומה העליונה. ״צא!!״ ״תודה רגזני אני לוקח את החדר עם המיטה הגדולה!״ ״טום!!״.

(:(

Blind LoveWhere stories live. Discover now