(שלוש שנים אחרי blind date )
ליב
"גרייס מה לעזעזל עשית??" שאלתי ואנחה יצאה מבין שפתיה. "אוי ליב שחררי את צריכה להתחיל לצאת לדייטים שוב!" נאנחתי גם וניערתי את ראשי. 'אני אוהבת את גרייס אבל לפעמים היא גורמת לי לרצות לדחוף לה את הראש באסלה..ולהוריד את המים'.
"אני רק יצאתי מזוגיות, אפילו חודש לא עבר" אמרתי וצלצול נשמע מכיוון הטלפון שלי מעיד על קבלת הודעה חדשה. "אוו זה בטח הוא!" היא אמרה במהירות מרימה את הטלפון לכיוונה. 'רגע..'
"את שלחת לו את ההודעה מהטלפון שלי?? מתי הספקת!" צעקתי והיא חייכה חיוך תמים. "טוב תביאי לראות" אמרתי חוטפת לה את הטלפון רואה את מה שהבחור שלח וגיחוך עלה בגרוני.
:( אממ אוקי, ליב..אני מבין שהחבר הדפוק שלי שלח לך את המספר שלי וכן..אני לא בקטע..זה לא יעבוד בנינו את מבינה? יש לי טעם מסוים, אל תקחי ללב *סמיילי קורץ* ):
"חתיכת אידיוט.." מלמלתי וגרייס נאנחה. "סליחה ליב חשבתי שאולי יצא מזה משהו ו-" "הבן אלף אפילו לא התנצל!" צעקתי והיא השתתקה. "רגע..זה למה את מגיבה ככה? רק בגלל מה שרשם??" "כן!! הוא חתיכת אידיוט, חכי רגע.." "ליב לא-"
:( אוו אל תדאג חתיכת אידיוט! חברה שלי שלחה את ההודעה הזו..הציפיות שלי גבוהות יותר, תאמין לי שאני מעדיפה גברים שהראש שלהם למעלה ולא בין הרגליים *סמיילי מנשק* ):
"לעזעזל איתך ליב, את אפילו לא יודעת איך הוא נראה!" "זה לא משנה הוא אידיוט" אמרתי והיא הקריבה את הטלפון שלה לכיווני והבטתי במסך. "אוקי..אולי האידיוט הזה לוהט.." "תמחקי את ההודעה מהר שהוא לא יראה!"
"לא! הוא עדיין אידיוט, וזה שהוא חתיך לא אומר שאני אפול לרגליים שלו בשתי שניות, וחוץ מזה הוא כבר ראה את ההודעה ובזמן שאנחנו יושבות ומפטפטות כאן הוא מקליד" "מה!!".
:( אממ זה מעניין..בתור בחורה שאפילו לא מכירה אותי את שופטת ממש מהר..אבל זה בעצם מראה לי עד כמה את עדינה לסביבה לא רגזני? ):
"ליב זה מספיק!!" "לא! בן של זו-"
:( אוו מתוק אני אראה לך כמה אני עדינה לסביבה בן זונה! ):
ומייד אחרי שלחצתי על השלח הטלפון נחטף מידי. "מה את עושה!" "את רק מחמירה את המצב! תני לי לדבר איתו.." היא אמרה ואנחה יצאה מבין שפתיי ונשענתי אחורנית על הספה משלבת ידיים בעצבים.
"אוקי ו..שלחתי" היא אמרה והצצתי מהר במסך "נו באמת גרייס למה לעזעזל רשמת לו שאני מצטערת? התכוונתי לכל מילה!" "אוי תסתמי הוא הגיב".
:( יש לך חברה מעניינת..ואני לא חושב שהיא בחרה בהתנצלות הזאת באמת ):
"תגידי לי מה הוא בן עשר??" שאלתי אותה והיא הסתכלה בעיניי בלי להגיב. "מה??" "נו באמת ליב" "סתמי!".
:( כן לא התנצלתי ואני גם לא התנצל חתיכת אידיוט! ):
"אוקי זה מספיק!" היא אמרה ולקחה לי את הטלפון..שוב.
:( טום זאת שוב החברה של ליב אני מצטערת על כל מה שהיא רשמה היא תפסיק עכשיו ):
"למה!, התחלתי להנות.." "אוי ליב מספיק הבנתי שעשיתי טעות, חמומת מוח שכמותך" היא אמרה וקרצתי לה מקבלת ממנה גלגול עיניים. "אז..סרט מארוול ופופקורן?" "כן!!".
(:(
זה הפרק הראשון מקווה שאהבתם ותודה לקוראים האהובים שלי!💙🫶🏻
YOU ARE READING
Blind Love
Romance(ספר שני) מומלץ לקרוא את הספר הראשון blind date לפני כי הוא מדבר על הבן של השחקנים הראשיים.🤍 ליב וטום לא סובלים זה את זה מהרגע הראשון עוד לפני שהכירו..יש בניהם משיכה חזקה אך אי אפשר לדעת איך זה יגמר מה יקרה בניהם בהמשך אף אחד לא יודע. התחלה: 26/6...