ליב
נחתנו באיטליה ואני וגרייס בחנו את הסביבה ישר שיצאנו מהמטוס. ״אמלהה מה עושים קודם?״ היא שאלה וצ׳ייס משך אותה אליו. ״בואו נלך לארוחת צהריים״ הוא אמר והסתכלתי מסביב מחפשת מוניות.
״מה את מחפשת בייבי?״ טום שאל עומד לידי. ״מונית״ אמרתי והוא חייך. ״יש לנו רכב רגזני..הנה הוא״ הוא אמר וסיבבתי את ראשי לג׳יפ הענקי שחנה בצד.
״וואו..״ מלמלתי ״המאפיה יודעת מה היא עושה״ אמרתי וטום צחק קורץ לי ״שנחזור את יכולה להודות לדוד שלי על זה״ הוא אמר ונכנסנו למכונית והוא התחיל בנסיעה. ״נוריד קודם את הדברים יש מסעדה קרובה אז נוכל ללכת ברגל״
צ׳ייס אמר לטום שהנהן נוסע לכתובת של המלון. כשהגענו יצאנו מהמכונית ובהתלהבות אני וגרייס עשינו מיליון תמונות. ״טומי תעשה איתי תמונה״ אמרתי והוא חייך תופס במותניי מושך אותי אליו.
״תצלמי״ הוא לחש לי באוזן והרמתי את המצלמה כשחיבר את שפתינו. ״אוו..״ גרייס מלמלה וניתקנו את הנשיקה מסתכלים בתמונה. ״התמונה הזאת מושלמת״
אמרתי בחיוך וטום קרץ לי מוביל אותנו לתוך המלון. ״שבו כאן״ הוא אמר וישבנו בקורסאות מחכים שיביא את המפתחות. ״המלון הזה נראה יקר״ גרייס אמרה והנהנתי.
״כי הוא יקר״ צ׳ייס אמר וטום חזר. ״קומה 8״ ״זאת לא הקומה האחרונה?״ שאלתי. ״בדיוק״ הוא אמר והפה שלי נפתח בהלם. ״וואו..״. עלינו במעלית ונעצרנו ליד שתי דלתות.
״שלכם״ טום אמר זורק מפתח לכיוון צ׳ייס שתפס אותו מסתובב לדלת שלו וטום ופתח את הדלת שלנו. ״כנסי רגזני״ הוא אמר וחייכתי נכנסת מסתכלת מסביב. ״וואו..״
מלמלתי מסתובבת בכל החדר המטורף הזה. ״תצאי למרפסת את תאהבי את מה שתראי״ הוא אמר ויצאתי רואה ג׳קוזי. ״וואו..״ מלמלתי שוב וטום צחק מחבק אותי מאחורה מנשק אותי.
״זה מושלם טומי״ אמרתי מסתובבת אליו מנשקת אותו על שפתיו. ״יאללה בייב להחליף בגדים ונצא״ הוא אמר והנהנתי מחליפה לשמלה בצבע גוף מהממת. טום שם בגדים בצבע דומה ועמדנו מול המראה.
״תמונה״ אמרתי מוציאה את הטלפון והוא תפס במותניים שלי עומד מאחורי. ״תגידי צ׳יז..״ הוא אמר וצחקתי מצלמת מרגישה את השפתיים שלו בצווארי.
״אני שרוף עלייך״ הוא אמר וחייכתי מנשקת אותו״ ״גם אני שרופה עלייך טומי״ אמרתי ונשמעו דפיקות בדלת. ״זה הם״ טום אמר פותח את הדלת וגרייס נכנסה ואחריה צ׳ייס.
״אתם נראים וואו..״ לחשתי וגרייס חייכה מחבקת אותי. ״מי שמדברת..״ היא אמרה וחייכתי עושה סיבוב והיא חבטה בישבני. ״מהממת!״ ״שנצא?״ צ׳ייס שאל והנהנו.
יצאנו נכנסים למעלית יורדים למטה. ״טום אתה בטוח שיש מסעדה קרוב לפה?״ ״כן פשוט תבואו אחרי״ הוא אמר וזה מה שעשינו. הגענו למסעדה מפוארת שהשאירה את הפה שלנו פתוח.
״כנסו למה אתם מחכים. טום אמר והכנסנו מקבלים קבלת אורחים נעימה. ״שבו בבקשה״ אחד המלצרים אמר וישבנו והביא לנו תפריט.
״אני רוצה אורז עם תפוחי אדמה בצד״ אמרתי וכל אחד הזמין את מה שרצה. ״ויין״ טום הוסיף והמלצר הנהן הולך בחיוך. אחרי כמה זמן הארוחה הגיעה וכולם התחילו לאכול.
״ואוו..האוכל פה מעולה!״ גרייס אמרה וחייכתי מסכימה איתה. צ׳ייס הרים את הבקבוק יין מוזג לכל אחד ואחת. הרמתי את הכוס שלי שותה במהירות.
״לא כל כך מהר בייב״ טום אמר מרחיק ממני את השתיה. ״זה רק יין״ אמרתי והוא חייך מוזג לעצמו קצת מהכוס שלי וגלגלתי עיניים כששתה את הכל קורץ לי.
״שתלטן״ אמרתי והוא גיחך מצמיד את הכיסא שלי קרוב יותר אליו. ״יש לי עוד מקום שנלך אליו״ טום אמר וכולנו הסתכלנו עליו. ״לאן?״ שאלתי והוא חייך חיוך קטן.
״אתם כבר תגלו״ הוא אמר מוציא את הארנק שלו שם כמה שטרות על השולחן קם. ״כשאתה עשיר״ צ׳ייס אומר חוטף לראש מטום שעבר וצחקנו.
יצאנו מהמסעדה הולכים אחרי טום שהוביל אותנו לגשר גבוה. ״אנחנו עולים על זה??״ שאלתי כשגרייס וצ׳ייס כבר עלו חוששת לעלות על הדבר הזה. ׳זה מפחיד׳. ״בואי בייב״ טום אמר
מחזיק לי ביד ועולה איתי ביחד. ״מה עושים פה?״ שאלתי כשהגענו למעלה והוא לא הגיב מזיז אותי לכיוון הברזל של הגשר משעין אותי עליו כשהוא נשען עלי מאחורה מניח את ידיו על הגשר.
הסתכלתי הצידה רואה שצ׳ייס עושה את אותו הדבר לגרייס. עצמתי עיניים לא רוצה לראות את הגובה ונשמע רעש חזק והסתובבתי לכיוון טום מתחבאת בחזה שלו.
״בייבי תסתכלי..לא הייתי נותן למשהו רע לקרות לך, אני כאן איתך״ הוא אמר והסתובבתי מסתכלת על השמים רואה זיקוקים? ״וואו..״ גרייס מלמלה וחייכתי.
״לגמרי וואו״ אמרתי. ״יום האהבה שמח רגזני״ טום לחש לי באוזן מנשק מניח נשיקה קטנה על ראשי. ״זה יום האהבה??״ שאלתי ויכולתי להרגיש את החיוך של טום מאחורי.
״אוו לעזעזל אני שכחתי!״ אמרתי מובכת וטום צחק מסובב אותי אליו. ״הכל טוב בייבי..״ הוא אמר מניח נשיקה קטנה על השפתיים שלי. ״אני אוהב אותך רגזני״ ״גם אני אוהבת אותך טומי״.
סוף
היי לכולם!! תודה לקוראים המושלמים שלי שאני אוהבת כל כך..מקווה שאהבתם ונראה אולי יהיו עוד סיפורים בהמשך..(יש מצב שיהיה גם ספר לאנה וג׳ואי)💙תגיבו אם תרצו פרקי ספיישל😉
YOU ARE READING
Blind Love
Romance(ספר שני) מומלץ לקרוא את הספר הראשון blind date לפני כי הוא מדבר על הבן של השחקנים הראשיים.🤍 ליב וטום לא סובלים זה את זה מהרגע הראשון עוד לפני שהכירו..יש בניהם משיכה חזקה אך אי אפשר לדעת איך זה יגמר מה יקרה בניהם בהמשך אף אחד לא יודע. התחלה: 26/6...