15

725 35 7
                                    

ליב

״היום יום הולדת!!״ גרייס העירה אותי בבוקר מוחצת אותי בחיבוק שלה. ״אוויר!״ נאנחתי מכניסה את הראש מתחת לכרית כדי להמשיך לישון.

״תקומי! עצלנית!״ היא צעקה מנערת אותי. ״תני לי״ שמעתי קול אבל לא זיהיתי כי הראש שלי מתחת לכרית ׳כן כמו שאמרתי׳. ״צאו מהחדר אני אביא אותה לסלון״ שוב הקול הזה

ונכנסתי מתחת לשמיכה שנחטפה ממני אחרי כמה שניות. ״נו באמת-״ הסתובבתי רואה את טום מולי. ״יום הולדת שמח רגזני״ הוא אמר וחייכתי מושכת אותו אלי.

״אממ אנרגיות על הבוקר?״ שאל והצמדתי את שפתיי לשלו. ״בוא נישאר במיטה היום״ אמרתי מסתובבת לצד מפילה אותו. ״לא בייבי החברים מחכים לך״

הוא אמר מנשק את ראשי ומרים אותי בידיו. ״אתה בוגד!״ צעקתי והוא צחק חובט על ישבני לוקח אותי לשירותים. ״תסיימי את מה שאת צריכה ותצאי לבחוץ מחכה לך הפתעה קטנה למטה״

הוא אמר והוא לא היה צריך לומר יותר. ירדתי ממנו שוטפת פנים ושיניים במהירות יוצאת מהשירותים בריצה מהחדר ושומעת את הצחוק המתגלגל של טום מאחורי.

״לורי , נייתן!״ צעקתי מחבקת את ההורים של גרייס והם צחקו מחזירים לי חיבוק. ״אוי מתוקה את יכולה כבר לקרוא לנו אמא ואבא״ לורי אמרה והרגשתי את הלב שלי מתחמם.

׳מאז שאימצו אותי הם באמת היו כאלה בשבילי ואני לא אשכח את זה אף פעם׳. ״מזל טוב מתוקה״ נייתן אמר וחייכתי. ״באתם בשבילי?״ שאלתי מתרגשת והם הנהנו.

״לא אז בשבילי כלבה״ גרייס אמרה חובטת על ישבני. ״גרייס אמסוורד שמרי על הפה שלך״ לורי אמרה והתאפקתי לא לצחוק. ״אמא!״ גרייס אמרה וצ׳ייס משך אותה אליו.

״מזל טוב מתוקה״ הוא אמר קורץ לי וחייכתי לוחשת תודה. ״ליב מותק באנו לאחל לך מזל טוב ואנחנו צריכים לזוז..הכרטיסי טיסה שלנו הוקדמו!״

לורי אמרה מסתכלת על נייתן בעצבים. ״אוי נו באמת מותק-״ ״היית צריך לראות לאיזה שעה אתה קונה לעזעזל!״ היא צעקה וכולם צחקו.

״תודה שבאתם״ אמרתי מחבקת אותם שוב והם חיבקו גם את גרייס ויצאו. ״מזל טוב אחותי!!״ גרייס צעקה מוחצת אותי פעם נוספת. ״תודה!״ אמרתי מצליחה להשתחרר עם חיוך.

״אז..מה עושים היום?״ שאלתי ומישהו השתעל מאחורי. ״כן טומי?״ ״נוסעים להשתכר קצת״ הוא אמר וחיוך גדול עלה על פניי ולא הייתי צריכה להסתכל על גרייס כדי להבין שגם על שלה.

״כןן!!״ צעקנו ביחד והבנים צחקו. גופו של טום נצמד לגבי מושך את ראשי אחורנית. ״אני הולך לשמור שלא תעשי שטויות שם בייבי..״ הוא לחש לי באוזן מעביר זרמים נעימים וחייכתי

מסתובבת אליו. ״אוו בייבי אתה לא יודע על מי נפלת..״ מלמלתי והבטתי בעיניו רואה אך מבטו משתנה למשהו עוצמתי שגורם לי לסגור את רגליי.

״טוב..אז בנים קישטה! אני וליב הולכות לקניות!״ גרייס אמרה והנהנתי במהירות. ״או שרגע בעצם..אתם מצטרפים אלינו״ היא אמרה והבטתי בעיניה מבינה מה היא רוצה.

הסתכלתי על הבנים בערמומיות וככה גם גרייס. ״פאק אחי..״ ״לגמרי פאק..״ שתי הבנים אמרו והנהנתי. ״לגמרי פאק בנים״.

שעתיים אחרי

״היד שלי נושרת לעזעזל!״ צ׳ייס התבכיין כשגרייס הוסיפה לו עוד שקית להרים. ״נו באמת בייב די להתבכיין״ היא אמרה מנשקת אותו וצ׳ייס חייך.

אפשר לראות בעיניים שלו כמה הוא אוהב את גרייס וזה פשוט מושלם. והסתכלתי על טום שמבטו כבר היה על שלי וכמעט נמסתי במקום. ״אני אוהב לראות אותך שמחה רגזני..״

הוא לחש קורץ לי וחייכתי מנשקת אותו. ״בואו נמשיך״ גרייס אמרה מושכת אותנו לחנות שמלות מושלמות!!. ״אוי אלוהים אחי פה זה הגיהנום של הגברים!״ צ׳ייס לחש לטום שגיחך

מרים כתפיים נכנס לתוך החנות. ״מה לעזעזל טוםבוי!״ ״אני רגיל מאחותי!״ הוא צעק וצחקתי הולכת אחריו. ״אין לי אחיות לעזעזל!״ ״צ׳ייס בוא כבר!״ גרייס צעקה וצחקתי חזק יותר כשצ׳ייס המיואש נכנס לחנות והסתכל על טום. ״שונא אותך אחי״.

(:(

Blind LoveWhere stories live. Discover now