ליב
״סטוץ?? מה לעזעזל ליב!״ גרייס נזפה בי והנחתי את הפופקורן על השולחן לידי. ״אני אף פעם לא הייתי בזוגיות ריי.. אני מפחדת..והוא גם בעד הסטוצים האלה״
״אחותי את עיוורת!״ ״אוי תסתמי..ומה עם צ׳ייס?״ ״מושלם כמו תמיד, עוד חודש זה יום הדיסנילנד הוא לוקח אותי..ואת מוזמנת גם״
״לא צריך..לא רוצה להידחף לכם ציפורי אהבה שכמותיכם״ אמרתי והיא חייכה קורצת לי. ״אני לא ממש שאלתי אותך כלבה את באה..וגם טום בא״
״גרייס..״ נאנחתי. ״אני לא מאמינה שאתם בסטוצים עכשיו! אני תכננתי תוכנית שלמה לזה שתהיו ביחד!״ היא אמרה והרמתי גבה. ״סודות מדינה״ היא אמרה וצחקתי. ״אני יכולה בבקשה להמשיך עכשיו את הסרט שלנו??״
״כן..קרציה״ היא אמרה וחייכתי מחבקת אותה מפעילה את הסרט.
טום
״סטוץ?? מה לעזעזל אחי!״ צ׳ייס צעק ונאנחתי. ״היא בחורה טובה אחי אל תכניס אותה לכל הסטוצים שלך״ הוא אמר ולא ידעתי מה לומר.
״היא רוצה בזה״ ״ואתה? מה אתה רוצה?״ לא עניתי כי לא הייתה לי תשובה. ״גם..אני מניח״ עניתי וניסיתי לגרום לעצמי להאמין בזה למרות שהלב הדפוק שלי אמר דברים אחרים.
ליב
״הכל היה בסדר מה קרה?״ שאלתי את גרייס בודקת לה חום. ״את רותחת!״ צעקתי והיא נאנחה. ״אל תצעקי הראש שלי מתפוצץ״ היא אמרה ונאנחתי.״אני אלך לקנות לך תרופות נגמר לנו הכל..״ ״הכל טוב ליב״ ״שקט..״ אמרתי משעינה אותה על הספה מכסה אותה בשמיכה. ״אל תזוזי רק אם את חייבת״ אמרתי והיא הנהנה לאט.
״כבר חוזרת״ אמרתי מנשקת אותה על המצח והיא תפסה לי את היד. ״את גם רותחת!״ ״לאלא אני בסדר גמור!״ אמרתי מתרחקת ממנה.
״קחי ג׳קט קר בחוץ״ ״נו באמת גרייס ממתי הקור עצר אותי״ ״ליב..״ ״אל תדאגי! כבר חוזרת״ אמרתי יוצאת מהבית לוקחת אוטובוס מהתחנה הקרובה.
הגעתי לחנות וקניתי את התרופות שהייתי צריכה ושיצאתי שמעתי נביחות חזקות שבאו מהסמטה שליד. ׳וברור שאני אלך כי אני סתומה׳. חשבתי מתקדמת לשם.
״מה קרה לך??״ הרמתי מהר את הכלב הפצוע שדם ירד מהרגל שלו. ״לעזעזל..אמור להיות פה איפה שהוא מרפאת חיות״ אמרתי יוצאת מהסמטה מסתכלת מסביב.
״בדיוק..״ מלמלתי בחיוך מוצאת הולכת לשם במהירות. ״ערב טוב״ אמרתי שנכנסתי ובחור עם שיער בלונדיני קיבל את פניי בחיוך חמים. ״שלום״
הוא אמר מביט בכלב ועיניו נפקחו במהירות. ״שיט בואי מהר״ הוא אמר והלכתי אחריו לתוך החדר מניחה את הכלב על שולחן הטיפולים. ״בבקשה תגיד לי שהוא יהיה בסדר״
אמרתי והוא נאנח. ״הכל יהיה טוב, הכלב הזה כל שבוע נמצא כאן״ הוא אמר נשמע מיואש. ״למה עושים לו את זה?״ ״אין לדעת״ הוא אמר ונאנחתי יושבת על הכיסא.
״אני טרנט״ הוא אמר וחייכתי. ״ליב״ עניתי והוא הנהן וחיוך על פניו. ״אז..את מצילה כלבים בחיי היום יום שלך?״ הוא שאל וצחקתי.
״רק יצאתי לקנות לחברה שלי תרופות ו..לעזעזל גרייס״ אמרתי קמה במהירות. ״אתה תוכל לדאוג לו בבקשה??״ ״אעשה את זה..״ ״כלב מסכן..״ אמרתי מסתכלת לו בעיניים בעצב.
״את תוכלי לקחת אותו אם תרצי..הוא כלב רחוב אין לו כל כך בעלים״ הוא אמר והרמתי גבה. ״באמת?״ ״כן..תשאירי את המספר שלך אני אדבר איתך שהוא יהיה מוכן לשחרור״
הוא אמר והנהנתי בחיוך. ״תודה טרנט״ אמרתי והוא הביט בעיניי מהנהן. השארתי את המספר שלי ומיהרתי לעזור לוקחת עוד אוטובוס לבית נכנסת מהר
רואה את צ׳ייס יושב ליד גרייס הישנה. ״כמה זמן לקח לך?״ הוא שאל וחייכתי. ״כן התעכבתי טיפה..איך גרייס?״ ״החום קצת יורד״ הוא אמר ונשמתי בהקלה.
הוא בחן אותי ועיניו נפקחו בבהלה. ״את מדממת??״ הוא שאל קם במהירות והסתכלתי על החולצה רואה את הדם של הכלב. ״לעזעזל..זה לא ממני אני בסדר!״ הרגעתי אותו והוא נאנח בהקלה.
״הצלתי כלב בדרך..״ מלמלתי והוא הנהן לאט. ״ליב, רציתי לדבר איתך על משהו״ הוא אמר וישבתי לידו על הספה. ״זה לגבי טום״ הוא אמר והרמתי גבה.
״הכל טוב?״ ״כן פשוט..אני לא רוצה שתיפגשו בסוף זה מזה..סטוצים זה לא רעיון מצויין״ הוא אמר ונאנחתי בחיוך. ״אל תדאג צ׳ייס הכל יהיה טוב..אנחנו רק נהנים״
אמרתי והוא הנהן לאט. ״אם את אומרת אני מאמין לך״ חייכתי חיוך גדול יותר והנחתי את ידי על ידו. ״אל דאגה״ אמרתי והוא הנהן בחיוך. ״את בחורה טובה ליב״ ״גם אתה בחור טוב צ׳ייס״.
(:(
YOU ARE READING
Blind Love
Romance(ספר שני) מומלץ לקרוא את הספר הראשון blind date לפני כי הוא מדבר על הבן של השחקנים הראשיים.🤍 ליב וטום לא סובלים זה את זה מהרגע הראשון עוד לפני שהכירו..יש בניהם משיכה חזקה אך אי אפשר לדעת איך זה יגמר מה יקרה בניהם בהמשך אף אחד לא יודע. התחלה: 26/6...