Diecisiete

180 18 13
                                    




celep

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

celep.magazin ve 3.098.567 diğer kişi beğendi

@celeb.magazin: Çoğu insana göre gelmiş geçmiş en mükemmel ünlü çift olan Jessica Vieira ve Cristiano Ronaldo, Jessica Vieira'ya ait olduğu bilinen Gran Hotel'in lobisinde öpüşürken görüntülendi.

602,567 Yorum

(Başa tutturuldu) celeb.fake: Görüntülerin hepsi sosyal medyadan kaldırıldı ama biomdaki linkten telegram hesabıma katılıp görüntüleri elde edebilirsiniz;)

Y:ALLAH'IM SANA GELİYORUM EĞĞAĞĞĞAĞAĞĞĞAĞEĞĞEĞEĞEĞ🔥😭😭😭😭🔥🔥🔥

V:yalan haberdir ya. Klasik, prim kasmak için. Bu ikisinin tekrar bi araya gelmesi kanye götü ile Taylor kraliçemin öpüşmesi kadar imkanlı.
P: Kankacım mal mısın? Biodaki linke bas. Ulan lobide utanmasalar çocuk yapacaklar. DİL VAR AMK DİL. 👅
M:ben göremedim evime gelip uygulamalı olarak gösterir misin?😍😚🥰👅🥰🔥😚🤭
R:ULA DAYIIĞĞĞ PROFİLİNDEKİ TORUNLARINDAN UTAN BARİ DAYIĞ.
P:Dayı kusura bakma ama swn her an kalp krizi geçirebilirsin ahiret sonrası sınava bir günün kalmış GİT ÇALIŞ DAYİ NE BURDA GÜNAH KASİON
Q:AYY ZOR TUTUYORUM KENDİMİ VOLKAN, YAPIŞTIRCAM BİR TANE
J: osırada dayı; NE YAPAYdIM BURADA HERKES SARIŞIN EMCÜKLÜYO BEN NİNE Mİ EMCÜKLESEYDİM?

chrisandjessica4ever: YA HAYIR YA TAM DEDİK OLUYOR BU İŞ MANİFEST İŞLİYOR NE ALAKA YANİ ŞİMDİ.
therealcrisandjessica4ever: ağla ezik OUAHAJHAHAHAHAHHAHA
chrisandjessica4ever: kanka yalnız yanında Cristiano yokken Chris vardı bence kraliçem emek vereni seçer.
therealcrisandjessica4ever: NE EMEĞİ LAN KIZIN 7 YAŞINDAN BERİ YANINDAYMIŞ LAN. Jimmy showda verdiği ilk röportajı hatırlamıyor musun sen? O olmasa asla sinemaya başlayamazdım dio kız amk NE EMEĞİ VERMİŞ SENİN O AMERİKANIN KIÇI?
chrisandjessica4ever:YALNIZ 2009'dan sonra her röportaja beraber katılmalarını görmezden geliosun senin o koyun kıçı kızın paikolojisini bozunca Chris toparladı ayağa kaldırdı.
-249 diğer yanıt-

S: toxic ilişki kilidi açıldı...
T:SENİN O TOXİC YAZAN PARMAKLARINI KIRIP GÖTÜNE SOKARIM OLM AYAĞINI DENK AL.
Y: KA BAS GİT BABASI SÜT ALMAYA GİTMİŞ GELİO BİZE PATLIO MAL.
E:insta kitlesi yine çok gergin😮‍💨☺️
F:neden papatya emojisi yok emojisi*

H: ÇIKDIRACAĞIM HĞAAA DELİRECEM HĞĞA...

J:kıhrol düşman al sena bombe

O: ya abi ben anlamadım bunlar nie ayrılmıştı.
U: olm bu kız Chris Evansla birlikte aldattı öz goatımda tekmeyi bastı.
W:abicim aslında Cristiano Ronaldo denilen toxic kişilik kızı kısıtlayınca Jessica ikonik Vieira'da tekneyi bastı.
K:Cristiano dedi ben gidiyorum Jessica dedi Usmanım nereye gideyrsun? Cristiano dedi eebenn evine safiye... ŞAKA öyle demedi dedi ben Real Madride gidiyorım Jessica siyah dantelli geceliğiyle karşısına dikildi dedi ben mi Real mi Cristiano dedi Real madrid... o daha vefalı😎
L: aslında cristiano gay ve Messi den hoşlanıo o yüzden ayrıldılar.
elzeminavukatii: AĞLAYIN BEBELER BEN GERÇEĞİ BİLİYORUM PUAHHAHAHAHAHHA (ama yazar rica ediyor o yüzden kimseye söylemiyeceğim🥰)
-201 diğer yanıt-

Novamente•tekrar◇Cristiano Ronaldo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin