Siete

430 32 67
                                    

-2016 Madrid, İspanya

Zaman hızla geçiyordu değil mi?

Sanki dün 15 yaşında, ilk deneme çekiminden ödü kopan, Hollywood'a kendini kabul ettirmeyi amaç edinmiş bir kızdım.

Şimdi ise benim görüntümden önce ismim geliyordu.

'Ah Jessica Vieira mı, ben onun ismini duymuştum.'

'Hiç fotoğrafını gördün mü?'

'Hayır.'

Klasik bir diyalog.

Yaptığım yardımlar, çıkardığım tasarımlar ve şarkılar, oynadığım filmler, kazandığım ödüller, sahip olduğum şirket hisseleri, bankadaki param; onlar benim değil gibiydi, onlar Jessica Vieira'ya aitti. O kazanmıştı onları; o ün, o başarı ona aitti Carmen'e değil.

Gerçek benliğim, Carmen, sadece tek bir şey istemişti her zaman, tek bir kişiyi. Şimdi o yanımda değildi ve insanlar Carmen'le değil Jessica ile konuşmak için can atıyordu. Yanımda oturan orta yaşlı kadın onlardan sadece biriydi.

Gözlerimi kırpıştırıp odaklanmaya çalıştım. Bana yardım etmişlerdi sonuçta. Neler olduğunu sorgulamadan banyolarını kullanmamı ve ödünç kıyafet almamı sağlamışlardı. Şimdi koltukta oturmuş, yanımda konuşan kadını dinlerken Lionel Messi'yi bekliyordum.

Annesi birazdan onun burada olacağını ve beni görürse sevineceğini söylemişti.

Ben de bekliyordum işte.

Onu görürsem ben de sevinir miydim?

Hayır diye düşündüm net bir şekilde. En son karşılaşmamız aklımın hâla bir köşesinde saklıydı.

Yutkundum. Andrew ile deneme çekimi için La Masia'ya gittiğimde tanışmıştım, filme seçildikten sonra ister istemez irtibat halinde olmuştuk. En son görüştüğümüz yer, 2009 Şampiyonlar Ligi finaliydi. Bazı sebeplerden dolayı uzaklaşmıştık.

-2009 Roma, İtalya

'
Kız şaşkınlıkla yerinde zıplarken etraftaki gürültü atmosfer onu da içine çekmeye başladı.

Sevinçle çığlık attı.

YAPMIŞTI.

MAÇ 2-0'DAN 3-2'YE DÖNMÜŞTÜ.

OĞLAN DAKİKA 94'TE GALİBİYETİ SAĞLAYABİLECEK GOLÜ ATMIŞTI.

Gözlerinin hızla dolduğunu hissediyordu. Büyük bir gülümsemeyle yanında sevinçten zıplayan Sir Alex'e sarıldı.

Yaşlı adam ona sarılan kıza karşılık verirken nasıl hâla kalp krizi geçirmediğini düşünüyordu. İkinci yarıya 2-0 geride başlamak üzereyken Carmen Cristiano'ya ne söylemişti bilmiyordu, ama finale hakemlerin uğraşları sonucu çıkan takımı yok edecek bir terminatör çıkarmıştı, oğlanın içinden.

1 asist, 2 golle finale damga vuran kesinlikle Cristiano Ronaldo'ydu.

Kız Sir Alex'ten ayrıldığında, Oğlanın büyük bir sevinçle koşarak ona doğru geldiğini gördü.

Formasını çıkarmıştı.

Kız duraksadı, eğer o formasını tekrar çıkarırsa kendisininde kendi formasını çıkaracağını söylediği tehdit, pek işe yaramamıştı anlaşılan.

Oğlan ona gelip kollarını kızın beline dolayıp kızı yarı çıplak üst vücuduna çekerken, kız yüksek sesle kahkaha atıyordu.

"YAPTIN AVEİRO. GERÇEKTEN İNANILMAZDI. O SON GOL, GERÇEKTEN MÜKEMMELDİ!"

Novamente•tekrar◇Cristiano Ronaldo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin