-2008 Kaliforniya, ABD
'
Kız heyecanla oğlanın eline dolanmış elini sıktı. "Bayılırsam beni Brad Pitt'in kucağına atar mısın?"Oğlan başını iki yana sallayıp gözlerini devirdi. "Aynısını Sir Alex içinde söylemiştin, şimdi asker arkadaşı gibisiniz."
Kız oğlana dehşete düşmüş bir bakış attı. "Bir kere kucağına at dememiştim."
Oğlan kızın söylediği şeyle sırıtarak kızın eline sarılı elini dudağına doğru götürdü. Nazik bir öpücük kondurup konuştu. "Heyecanlanmana gerek yok. İnan bana Pele ile tanıştıktan sonra bunlara heyecanlanman futbol tarihine hakaret."
Kız arabanın camına başını döndürmeden önce oğlana gülümsedi. Heyecanlanmamak mı, bu imkansızdı. Oğlana sebebini daha sonra açıklamayı aklına not ederken Kodak Tiyatrosunun görünmesiyle gergince yutkundu.
"Biraz yavaş sürsen olmaz mı?"
Oğlan kızın dediği şeye sırıtarak gazı kökledi. Bu yaptığıyla arabanın motorundan ve yan koltukta oturan kızdan bir çığlık aldığında pişkince sırıtıyordu.
"BALLON D'OR TÖRENİNDE GÖRÜŞECEĞİZ!"
Kız ona kaşlarını çatarak bakarken oğlan 1985 model mavi Ferrari'sini kırmızı halının önüne çekmişti.
Oğlan, kızın ona pis pis bakıp kollarını önünde kavuşturmasıyla kahkaha atarak arabadan indi. Basın arabadan inen kişiyi çekebilmek için birbirini ezerken oğlan siyah takım elbisesini düzeltip kızın kapısını açmak için arabanın etrafında dolaştı.
Kız heyecanla bir nefesi içine çekerken açılan kapısı ona uzatılan elle yutkundu. Sevgilisinin elini tutarken dudağını yalayıp gülümsedi. Oğlana hâla kızgındı ama onca kamera flaşlarını üzerlerinde patlatırken tribini daha sonra atabileceğini düşünmüştü.
Oğlan, sevdiği kızı belinden tutarak kendine çekip, kızın heyecanını hissederken sırıtmasını tutmakla uğraşmadı. Heyecanlanınca çok şirin oluyordu.
Kırmızı halıda yürürken son yıllarda en çok konuşulan çift olduklarının bilincinde kızı biraz daha kendine yaklaştırırken saçlarına zarif bir öpücük kondurdu. Kızın insanların onlar hakkında dediği bazı şeylere taktığını biliyordu ve tek umduğu yarın saçma saçma haber başlıklarıyla karşılaşmamaktı.
"Saçımı bozacaksın."
Kızın dediği şeye gülerek poz vermeleri için bırakılmış arka planın önüne geldikleri için durdu. Fotoğrafçılar kendi kameralarına bakmaları için onlara bağırırken oğlan kızın alnına dudaklarını değdirip mırıldandı. "Onları yatakta dağıtacağım anı sabırsızlıkla bekliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Novamente•tekrar◇Cristiano Ronaldo
RomanceGözlerinin yüzümde dolaştığını farkettiğimde, ona hayran hayran bakmak dışında hiçbir şey yapmıyordum. Yüzünü benden uzaklaştırıp tekrar sırtını dikleştirdiğinde yüzünün benden uzaklaştığı her an yavaş çekimde gerçekleşmiş gibiydi. "Sen sarhoşsun."...