Part 2

582 36 29
                                    

Beğeniden ziyade yorumlarınızı heyecanla bekliyor olacağım, unutmayın olur mu 🥺

Yazım hatalarına çok dikkat edemedim varsa affola 🙏🏻

Not: Kurguda çok fazla hayali ürün var. Serumlar,şehir isimleri,kişiler,olaylar vs. Yani mantık çerçevesine oturtmaya çalışmadan okuyun lütfen:)

İyi okumalar AS Fandom 🤍

Nadia'dan:

İçlerine sızmam hiç kolay olmayacaktı.Resmi olarak deşifre olmuştum ancak füzenin patladığı gün bütün şahitler ölmüştü. En başta da Boran piçi. Yine de hayatımla kumar oynadığımın farkındaydım. Birilerine haber verilmiş olabilirdi. Kaldı ki annemin katili her kimse benim vatan haini olmadığımı da biliyordu.

Herkesi aksine inandırmam lazımdı.

Dört ay boyunca sesim soluğum çıkmamıştı. Sabah uyanırken akşam gözlerimi kapatmaya çalışırken sadece yaptığım planları düşünüyordum.

Ali'nin benden haberi yoktu.O gün yatağının yanına bıraktığım notla kalmıştı son iletişimimiz. Beni asla bulamayacaklari bir yerdeydim. Ne onlar benden haber alabiliyordu ne de ben onlardan. Bir kez daha ifşa olursam eğer öldüreceğim beş on taşeronla kalacaktım.Annemin intikamını alamayacaktım.

Saçlarıma son şeklini verirken artık sahaya çıkacak olmanın huzuru vardı içimde,plan işleme koyulmuştu.

"Biliyor musun Nadia, saçlarını çok seviyorum..."

Benim saçlarım artık ne uzun ne de siyahtı. boyattığım için bahsettiği o yumuşaklığı da kalmamıştı. Dolan gözlerimi hemen peçeteyle kurulayıp kırmızı rujumu sürdüm.Onu daha fazla düşünmemek için odamdan çıktım ve aşağıda ki arkadaşıma seslendim:

"Hazır mısın Zaira? Çıkıyoruz."


Flashback 3 ay önce


"Eee ne diyorsun?"

Başını gülerek iki yana salladı.

"Bu yaptığın delilik.Direkt kafana sıkmamı istesen daha az şaşırırdım."

Elimde ki buz tutmuş kahveyi sehpaya bıraktım.

"Seninle uzun uzun konuştuk Zaira,karar sana kalmış. Annenle babanı öldüren itlerin tasmalarını tutanlar da bu işin içinde. Gerisine sen karar ver."

Şapkamı alıp ayaklanmıştım ki kolumdan tutup durdurdu.Yüzümde saniyelik sinsi bir sırıtış oldu.Bu sefer her şey benim lehime olacaktı. Öyle ya da böyle,benim istediğim şekilde. İfademi sabitleştirip Zaira'ya döndüm,tek kaşımı kaldırdım.

"Ailem için yapacağım. Hem çok sıkıcı olmaya başlamıştı hayat. Madem sen de kendinden bu kadar eminsin,başaracağına bu kadar inanıyorsun; eğit beni. Ben de bildiklerimi sana öğreteyim."

"Eğit derken?"

"Nadia beni aç kurtların içerisine atmış gibi olacaksın.Hem hep sen yanımda olamayacaksın ya anlattığın plana göre.Benim de kendimi savunabilmem lazım. Nasıl yumruk atılır onu bile bilmiyorum."

Serşah ⚜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin