Her bölüm birbirinden bağımsız olacak ,eğer devamı şeklinde olacaksa part diye belirtirim zaten.
Umarım beğenirsiniz bebişler 🤍
Müziği size belirteceğim yerde açın isterseniz.
⚜
Nadia'dan
"Hayır açsa medeni bir şekilde konuşacağım ben zaten, sanki dükkanını basmaya gideceğim ya!"
Elimde ki bir türlü açılmayan telefonu sinirle çevirirken Ali yanıma geldi.
"Valla gidersen adamı pataklayacak gibi duruyorsun,belki hissedip açmıyordur ha?"
Yalandan gülüyormuş gibi yaptım,hayır gülmem de geliyordu ama şu an gerçekten sinirliydim.
"Ha ha ha Ali yüzbaşı,bakıyorum formunuzdasınız bugün."
"Eee güzel geçiyor diyelim günümüz.Hem sen neden pastayı benim almam için gitmeme izin vermiyorsun ki? Gidip direkt alayım işte böyle uğraşacağına."
Başımı olumsuz anlamda salladım.Bugün benim için gerçekten özel bir gündü.Annemin bizimle bep beraber geçireceği ilk doğum günüydü. Kimsenin ortalıktan kaybolmasını,gözümün önünden ayrılmasını istemiyordum.
"Adamla böyle anlaştık, o getirecek diyorsam o getirecek. Biraz daha açmazsa eğer Cengiz'den rica ederim en fazla. Sen dur durduğun yerde."
"Emredersiniz komutanım."
O bana içi gider gibi bakarken bilmiyordu ki ben pamuk şeker olup eriyip gitmiştim bile.
"Emir değil yüzbaşım, gözümün önünden ayrılmanı istemiyorum o kadar."
"Ben hep baktığın yerde olacağım zaten."
"Yaaa..."
Kocaman sarıldım. Kalbim senin kalbinle tamamlansın dercesine sarıldım.
"Öhöm öhöm- Komutanım her şey hazır,isterseniz siz de bir bakın diyecektim."
Sabri yüzündeki o munzur gülümsemesiyle bizi izlerken Ali'nin donuk bakışları yüzünden birden sırıtışını sildi.
"Ben gideyim komutanım, birkaç süs kalmıştı sanırım şimdi aklıma geldi. Hoşçakalın."
Yavaşça Ali'nin omzuna vurdum.
"Şöyle davranma çocuğa."
"Ona kalsa sabah akşam bizim dedikodumuzu yapacak.Az bile yapıyorum."
Kahkaha attım,cidden yapardı çünkü Sabri. Bizim olmamızı en çok isteyenlerden biri de oydu.
"E hadi bakalım şu içeriye,son hali ne durumda acaba?"
...
"Ellerinize sağlık Çelebi ustam yaaa,harika olmuş her şey. Tam hayalimde ki gibi. Tam annemin hak ettiği gibi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serşah ⚜
Ficción GeneralAlNad için yazılmıştır,sezon başlayana kadar sürdürmeyi düşünüyorum.