Bab 3

216 12 0
                                    

Sesudah sampai di Greece, Ian meregangkan badanya. "Terima kasih tuan. Nanti sekiranya tuan hendak menggunakan kapal ini lagi, tuan boleh terus telefon saya." kata pemandu kapal. 

"Baiklah, terima kasih." ujar Ian

"Black, kita terus check in hotel lepastu kita rehat dalam pukul 7 kita gerak ke restaurant. Please cakap dekat client jangan datang lambat cause I hate when people makes me wait." 

"Orait boss" kata Black.

Black terus ke kaunter check in dan mneyuruh Ian untuk tunggunya di lounge area.

"Okay boss ni kunci bilik boss dan ini saya punya" sambil memberikan kad bilik kepada Ian.


" Thanks Black kau boleh pergi masuk bilik dulu, aku nak pergi pantai sekajap. Bawakkan sekali bag aku nanti aku meet kau dekat mini bar tu." ujar Ian.

Black pon menganggukkan kepalanya tanda dia setuju.

Ian berjalan ke sebuah mini bar yang terletak di tengah tengah pinggiran pantai itu. Dia berasa sedikit dahaga dan terus memesan orange juice kepada pelayan bar terebut. Sesudah sampai orange juice miliknya, dia ternampak seorang gadis yang  menarik perhatiannya. 

Gadis itu hanyalah memakai bikini yang berwarna biru laut dan mata gadis itu berwarna hijau gelap. Sambil dia meminum airnya dia berkata dalam hati "Who is that girl?, She's beautiful. I just can't unsee her."

Gadis itu berjalan ke arah satu lelaki yang hanya memakai seluar pendek.

" Mungkin mereka mahu belajar surfing kot" katanya dalam hati.

Ian masih memerhatikan gadis itu. Memang sah mereka mahu belajar meluncur, tetapi ada satu perkara yang membuatkan Ian terasa panas hati.

"Why did he touch her?, its okay once you're mine I wont let any man touch you, Princess" kata Ian dalam hati.






"That is so fun. Thank you Aiden for teaching me how to surf. I really enjoyed it." kata Silver.

"Im glad you love it pretty, it's hard to find girls now days with pretty face and nice personality." kata Aiden. 

"Hahahaha, im just a typical woman Aiden. Nothing really makes me special." ujar Silver.

Dia ingat Silver tak tau yang dia mahu menggorat Silver? Tapi Silver layankan sajalah mamat Greece ni. Aiden la salah satunya kawan yang dia ada di Greece. Nanti kalau sesat kang macam mana? baik dia layankan je si Aiden ni. Merapu pon merapula.

"okay bye Aiden" ujar Silver

"Bye Silver, meet me at the bar around 9 okay? we'll dance the night out." kata Aiden dengan penuh kegembiraan dalam jiwa. Dapat clubbing dengan awek cun mestila happy kan?

"Okay see u later Aiden" mengeluh Silver selepas itu, dia penat melayankan mamat Greece tu. Silver terus merebahkan dirinya di salah satu sun lounger di pantai itu. Dia memakai sunscreen miliknya dia muka, tangan ,bahagian belakang badan dan kakinya. Dia tidak mahu tanning yang hendak dibuatnya menjadi terlalu merah jadi sebab itu la dia memakai semula sunscreen.

"Takde hot man ke kat sini, I yang hot ni takde siapa nk minta nombor ke?"

dia menoleh sahaja ke kanannya dan dia merasakan bahawa dia sudah jumpa lelaki idamanya.

"OMG! hotnya lelaki sebelah ni dahla belanja abs dengan biceps lepastu pakai grey sweatpants je, haih gugur jantung. Lets try my luck today." kata Silver dalam hati. 

"Hello, can I get your number please?" kata Silver

"Sorry I don't give out my personal numbers to stranger." ujar Ian

"Eeeee cold hearted but i like it grr" kata Silver dalam hati.




"Black jom" kata Ian 

"You Malaysians ke? Kalau you Malaysians sama la kita, so maybe we can have a date since we're here." ujar Silver

"Yes i'm Malaysian but it's not of your business miss?"

"Silver."

"Yes, Miss Silver, as I was saying It's non of your business and i'm in a hurry so it's a pleasure to meet you."

Ian terus menoleh kebelakang dan meneruskan langkahnya ke bilik hotel. "Why does she approuched me first? Her voice, her hair, her body, her lips is so fuckin sexy. But one thing for sure, that green eyes of her, I will make them rolled back." ujar Ian.


"Hello Ian, it's a pleasure doing business with you."

"You too Mr Carlos. If it weren't for you I think I wont be able to enjoy the view of Greece. "

"Its my pleasure"

Mereka pun berjabat tangan menandakan mereka mempersutujui tentang rumah yang hendak dibuat oleh syarikat Ian. 










Sorry again kalau bab ni macam merapu sikit and kalau ada banyak typo im so sorry jugak :))









QAIDER'S: HIS SELCOUTH PRINCESSWhere stories live. Discover now