Kapal terbang pun mendarat dengan selamat.
"Urghhhh my back" ujar Silver sendiri.
"Princess, we've arrived." Kata Ian kepada Silver
"Tuhanku, berilah aku kekuatan untuk menjalani hari ii dengan mamat ni. Janganlah biar dia terus bagi aku lemah sebegini. Aku tak mampu kalau dia terus memanggilku princess. Aku lemah" kata Silver dalam hati.
"Princess, we have to go now or else we'll late and I hate l- "
"Late people,Yes i know encik tapi sekejap ye saya nak ambik luggage " jawab Silver. Encik ngokngek ni baru je sweet ii tadi lepastu dah dingin balik. Tak faham dibuatnya.
"It's okay miss Silver, biar saya bawak luggage. Saya ni p.a boss kena la buat kerja. Nanti kena buang satu hal la pulak nak cari kerja baru." Ucap Black cepat ii mengangkat luggage Silver. Kalau boss tau ni, mati dia dibuatnya. Boss dah warning awal ii suruh tolong Silver.
"Okay la thank you Black. Jom la kita pergi kt encik" jawab Silver kepada Black
Mereka bertiga pun melangkah keluar daripada kapal terbang persendirian Ian.
Sampai sahaja di Canaves Oia Suites, Silver tidak berhenti henti mengambil gambar untuk dimuat naik ke ig story nya.
"This place is so freaking cantik!!! Black tolong I amik gambar kejap"
Black pun meletakkan bagasi Silver serta bagasinya ke lantai. Dia menekan butang camera telefon itu dengan pantas. Dah la kena angkat beg kena amik gambar lagi, haih. Nasib ii.
"Thank Black nanti sampai Malaysia saya belanja awak makan eh. Dekat sini mahal sangat la" kata Silver san menggarukan kepalanya yang tidak gatal.
Black hanya mampu mengangguk kan kepalanya dan kembali menggambil bagasi mereka.
"Here's the key card for your suites Silver and another one for you Black." Kata Ian menghulurkan kunci kad kepada Silver dan Ian.
"Thanks Ian and see u this evening." Sambil memecut hendak ke arah biliknya.
"Silver wait, siap in 30 minutes cause client nak jumpa dalam pukul 4." Cakap Ian kepada Silver
Silver meneliti jam di tangannya.
"Pukul 4 lambat lagi, sekarang baru pukul 2:30 kenapa encik suruh siap ni? Aduu baru nak enjoy ii dekat pantai" Kata Silver dalam hati.
"I know what you're thinking Silver, just siap in 30 minutes okay. Meet me here. Dan Ian pun terus pusing ke belakang dan bergerak ke arah suites miliknya.
"Haih yela encik." Mengeluh Silver dibuatnya.
Silver sempat mandi dan mengenakan sepasang dress berwarna biru laut dan anting ii. Dia kemudiannya memakai minyak wangi berjenama dior.
Silver melihat jam di telefon miliknya. ALAMAK!!! dah nak pukul 3. Dia berlari dan terus mencapai handbag berjenama YSL dan keluar daripada suites miliknya.
Penampakan Ian dan Black sudah berdiri menunggu ketibaanya. Ian menyilangkan tangan tanda geram terhadap kelewatan Silver.
"You buat apa lama sangat? I kan cakap 30 minutes bukannya 32 minutes Miss Silver."
YOU ARE READING
QAIDER'S: HIS SELCOUTH PRINCESS
DragosteIan adalah seorang mamat yang sangat sangat sangat 'cold' orgnya. Tapi, semuanya berubah sejak seseorang telah menyinari hidup Ian.