Bab 26

37 3 0
                                    

Harini adalah malam terakhir Silver sebelum digelar isteri kepada Qayder Ian. Not gonna lie, dia berasa gementar dengan hari esok.

"Hello my princess" Kata daddy

"Hi daddy, kenapa daddy tk tidur lagi?"Tanya Silver 

"Daddy dahaga, tu yang turun bawah ni then daddy nampak lampu terbukak. You nervous for tomorrow princess?" Tanya daddynya.

"Yah, I'm so nervous daddy. What if I'm not going to be a good wife for him? He's just perfect dy, I know he is the one for me but am i so sure that i am the one for him?"

Daddy mengusap lembut rambut Silver yang lebat itu. 
"Precious, the moment you're born you are just so perfect you know and from that moment I know you will always be good enough for everyone around you and I'm so sure that you are the right person for Ian. Don't feel like you're not enough okay princess?" Kata daddynya sambil memeluk Silver dengan erat. Silver menitiskan air matanya. Is she really ready for this?

Masuk sahaja dia ke dalam bilik, dia terbaring dan merenung ke arah syiling. Dia menggulingkan badannya dan mengambil frame yang mempunyai gambar dirinya dan mummy. Dia terasa pilu dan hiba. 

"Mummy, why aren't you here? Silv nk mummy, mummy pernah cakap dulu yang mummy nak tengok Silv kahwin and cantik ii tapi kenapa mummy tinggal Silv? Esok Silv nak kahwin dah mummy and Silv nak jadi isteri untuk Ian. Mummy mesti kenal Ian kan sebab daddy kata yang parents Ian tu pertner company mummy dengan daddy. Silv rindu sangat dekat mummy. Esok Silv lawat mummy dengan Ian tau, mummy mesti suka dekat dia jugak. Dia dah la handsome, ganteng too mummy" Cakap Silver dan air matanya mula mengalir dengan banyak.

"Harini mummy sleep dengan Silv tau, Silv sleep dulu mummy, I love you" dan Silver pun menutup kan matanya dan terus tertidur.



















Dont worry okay readers, mata Silv tak bengkak pun from the cry, sebab tu dia terus tidur tu. Kena jaga muka cause kan esok dia nak naik pelamin.

QAIDER'S: HIS SELCOUTH PRINCESSWhere stories live. Discover now