Bu bölümü yazan arkadaşım seline çok teşekkür ediyorumm EminesellinAtas Bölüm şarkısı---Jehan Barbur-Yeni hayat (çok güzel bir şarkı)
Ah o ela gözlerrrrr🤤
Bu kıza bayılıyorum yav
Bölüm 2.
Eskiden her şey ne güzeldi mutlu bir çocukluk geçirmiştim ama bir anda her şey yok oldu tıpkı bir toz bulut gibi dağıldı. O günden sonra ne ben eski bendim nede o, acaba hatırlıyor mu beni, bana yaşattığı şeyleri o günden sonra neler yaşadığımı biliyor muydu merak edipte araştırmış mıydı beni benim yapmadığımı o yapmış mıydı yoksa artık onda silik bir hayalden mi ibarettdim. Bir yanım ölesiye merak ediyordu bir yanım ise unuttun onu o artık senin hayatında yok diyordu. Aslında ona o kadar öfkeliydim ki onu yüzünden Ankara da mahalle de ki tüm arkadaşlarımla iletişimimi kesmiştim sırf onunla da arkadaş oldukları için onlarla konuşurken onun da onların arasında olacağı için eminim hepsi bana çok kızgın ve kırgınlardır.
Annemin seslenmesiyle düşüncelerimi bir tarafa bırakıp yataktan kalktım. Sabah gün aydınlandığı vakitlerde su içmek için kalkmıştım sonra bir daha uyuyamadığım için biraz uyku mahrumuydu yeni hayatımı yeni işimi düşünce heyecandan da uyuyamamıştım. esneye esneye tuvalete doğru giderken bir anda Ömer bir tazı gibi koşarak tuvalete girdi. Kapıyı yumruklamaya başladım yumruklamaya maalesef biz o zengin 10 katlı villası olan ve her yatak odasında banyo olan aileden değiliz. (fakirizğğğğğ)
"Aç şu kapıyı Ömer" dedim Ömer ise "Abla bekle biraz ölmezsin" dedi. "Salak ilk ben girecektim ama sen oradan bir çık ben seni öldüreceğim" dedim o sırada annemin sesi geldi içerden "Kızım kaç yaşındasınız hala tuvalet kavgası yapıyorsunuz" "Napim anne ya senin bu ERGEN OĞLUN BENİ ÇİLEDEN ÇIKARIYOR" sona doğru bağırmıştım ki Ömer de duysun. "Biz ergenleri bir salın ya ne bu sizin ergen sevdanız? " dedi Ömer mutfağa girerek. "Sen sus ayı kafa" deyip tuvalete koştum her sabahımız böyleydi bizim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vatan uğruna aşk
ActionYine karşınızda bir asker hikayesi var.😊 ---------------------- Bir Üsteğmen ve doktorun yaralı aşkı🧑🏻✈️👩🏻⚕️ ---------------------- Hikayede bulunmaktadır 1.#asker 2.#doktor 3.# aşk 4.#çocukluk 5.#duygusal