Kapittel 14

163 9 7
                                    

Louis pov

"Jeg hater deg." Sa Harry. "Hei. Det var ikke jeg som ombestemte meg." Jeg kysset Harry på munnen og la meg til siden. Harry Mumlet. Jeg smilte.
Jeg la meg på siden og tok ene benet opp på Harry. Jeg tok dynen litt lengre opp og jeg tok på brystet til Harry.

"Jeg elsket deg Harold." Jeg kysset Harry på munnen. "Samma det..." Mumlet Harry. Jeg himlet med øynene.

Harry pov

Døren åpnet seg. Jeg dro opp dynen. Niall kom inn. "Oh... Dere er litt opptatt..." Niall klødde seg bak på hode. "Vi er ferdig." Sa jeg bestemt. "Harry er så sur." Louis la seg ordentlig i sengen. "Jeg vil bare sove!" Freste jeg.

"Ja... Ehm.. Harry du må komme. Det er dødsviktig." Sa Niall. "Men jeg er naken!" Sa jeg oppgitt. "Det er viktig!" Sa Niall. "Kan jeg ta på meg bokseren i det minste?" Spurte jeg. Niall ristet på hode og pekte ut. "Nei, nå kødder du?!" Spurte jeg. Niall smilte og nikket.

"Jeg ville bare se deg løpe naken ut. Det hadde vært så komisk. Det er ikke noe viktig." Sa Niall og gikk. "Jeg hater deg!" Ropte jeg. "Han er fortsatt forelsket i deg." Sa Louis. "Han er gift!"

-------------

SERIØST!!! NOEN MÅ HJELPE MEG!! ER HELT TOM!! SEND MEG MELDING!! Kom med dumme ideer eller noe. Bare finn på noe! Send meg melding på wattpad!

We Have A Secret! 3Where stories live. Discover now