Jeg skal PRØVE å skrive MINST 50 kapitler O_o Kos deg masse :)
Hope POV
Jeg gikk gjennom den skumle gata. Folk så stygt på meg. De pleier ikke å se sånne folk her. En hund kom løpende mot meg. Den hunden kjente jeg igjen! Det er Zala som kom. Hun hoppa på meg. "Zala! Du kan bli skutt! Ikke løp fra meg!" Ingvild kom løpende mot meg. "Hope!" Hun smilte. Jeg så meg rundt. Flere som hadde pistoler.
"Kom, så går vi inn." Ingvild begynte å gå med Zala løpene etter. Jeg fulgte etter Ingvild. Vi gikk rundt hjørnet og inn i en stor skummelt hus. Vi gikk opp trappa. "Pleier du ikke å låse?" Spurte jeg. Når vi var ved stua, så jeg Johnson lå i sofaen. Han så på meg og smilte. "Jeg skal på butikken. Ikke voldta henne!" Ingvild pekte på Johnson og gikk ned trappa "HA-HA!" Ropte Johnson.
Jeg gikk til sofaen og så på benet hans. "Du kan sitte på stolen." Sa han og tok en drag av røyken han hadde i hånda, mellom to fingre. "Hell no. Jeg skal sitte på favoritt stedet mitt." Sa jeg. "Er du ikke redd for at jeg skal voldta deg?" Spurte Johnson. "Jo, bare sett deg opp og gi meg røyken." Jeg tok tak i røyken og han reiste seg opp.
"Du røyker ikke." Sa han. Jeg satte meg vedsiden av Jo. Han slang hånda si rundt nakken min og tok røyken fra meg. Jeg la hode ned på skulderen til Jo. "Jeg vet det." Mumla jeg.
***
Jeg kjente noen tok på benet mitt. Jeg åpnet opp øynene. Jeg kjente en holde rundt meg. Det visste seg at Jo og jeg lå i en skje. Jeg så Ingvild satte seg ned i stolen. "Ikke vekk meg.." Mumla jeg.
Jeg hørte Jo mumla noe og endte med at han dro hånda si opp til puppa mine.
Opp trappen kom Keba han satte seg på andre stolen. "Flott at du kom hjem. Jeg har noen flotte nyheter." Sa Ingvild. Jo kløyp puppen min. "OUCH!" Ropte jeg så han våkna og satte seg brått opp. "Hva?!" Sa han irritert. "Du kløyp puppen min.." Mumla jeg. "Åh så det skjedde faktisk..." Mumla Jo. "Folkens! Jeg må si dere noe!"
Vi alle så på Ingvild. "Jeg har en fantastisk nyhet!" Smilte hun. "Hva er det?" Spurte jeg overrasket. "Jeg skal begynne på skolen igjen i morgen! Jeg skal starte på musikk linja! De gjorde en liten unntak for meg siden jeg kjenner deg." Ingvild pekte på meg. "Drit fett!!" Sa Keba. "Jeg er stolt på dine vegne." Smilte jeg. "Da blir det masse pulings på deg igjen." Sa Jo. Vi alle lo.
***
"Skal vi ta følge til skolen, Hope?" Spurte Noah. "Bare gå med Brooke du. Jeg har en følge." Sa jeg da det ringte på. Jeg gikk for å åpne døren. Der sto Ingvild med mottorsykkelen hennes bak der. "Skal vi ta den til skolen?" Spurte jeg skeptisk. "Yup." Hun slang på meg en hjem. "Help me god.."
***
Vi gikk mot skolen. Der sto Peter med en kompis, Jarl, Jarl Andersen, kuleste fyren på skolen. "Wow. Han var kjekk." Hviska Ingvild i øret mitt. Jeg fniste. "Er det broren til Harry eller noe? For de ligner!" Sa Ingvild. Jeg nikket i enighet.
Vi gikk dit bort. Jeg ga Peter en sjapp kyss. "Hei vennen. Åssen går det?" Spurte han. "Prøver iallfall." Sa jeg. Jarl ga meg en kyssetrut. "Jarl!" Jeg kløyp munnen hans. "Au! Det holder med en enkelt nei." Sa han oppgitt.
Jeg lente meg inntil veggen og begynte å tenke fra den dagen jeg rømte...................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Have A Secret! 3
Hayran KurguFortsettelsen av We Have A Secret! 1 og 2!<3 *** Det har godt 10 år senere. Harry og Louis er fortsatt gift og har ei datter på 16 år, Louis har en sønn med Eleanor på 13 år, Harry har en sønn på 17 år. Liam og Eleanor er enda sammen og har en sønn...