Kapittel 36

85 4 2
                                    

Hope POV

Jeg skulle overnatte hos Ingvild. Peter skulle være med til Ingvild og de idag. Ingvild låste opp døren. "Det er skummelt her." Peter tok på skulderen min. "Du overlever. Jeg har ikke blitt skutt på enda iallfall." Lo Ingvild. Vi gikk inn og opp trappa.

Det første jeg så når vi kom opp, var Keba og Johnson drev å koste i sofaen. Mer som kjæreste kos. "Hva faen gutter?" Lo jeg. De så på meg. Johnson dytta vekk Keba og gikk til meg og ga meg en kjempe kos. "HP!" Smilte han stort. "Slapp av, du så meg i går..." Mumla jeg og gikk til sofaen.

"Hvem er din venn?" Johnson gikk til meg. "Jeg kunne gjerne knulle han." Hviska Johnson i øret mitt. Jeg så rart på han. "Hva? Jeg knuller alle..." Hviska Johnson i øret mitt.

"Husker du den... Første gangen?" Sa jeg litt laft, så de andre fikk høre det så vidt. "Åh jeg husker!" Han sleik seg saftig rundt leppa sine. "Da nevnte jeg en kjæreste." Sa jeg. "Er det han?!" Jo pekte på Peter. Jeg nikket. "Har dere hatt sex?" Spurte Jo Peter.

"Jo!!" Sånn seriøst!" Jeg dyttet bort i Jo. Han lo. "Du vet jeg digger deg." Han slo rompa mi. "Mer enn du vet." Jeg slo vekk hånda til Johnson.

"Jeg må snakke med deg." Johnson tok hånda mi og begynte å gå mot rommet hans. Han halta. "Går det bra med deg?" Spurte jeg. "Jada, hvorfor skulle det ikke gå bra?" Spurte Jo når vi var på rommet hans. Han lukka igjen døren.

"Nei, jeg mener med benet ditt." Jeg pekte på benet ditt. "Neh, ikke noe annet enn å bli skutt på istad." Johnson satte seg ned i sengen hans. Han har vannseng. Jeg elsker sengen hans. Alltid ønsket meg en vannseng. Jeg gikk ned på huk og prøvde å dra opp buksa så jeg kunne se såret. Det gikk ikke..

Jeg så opp på han. "Ta av deg buksa." Sa jeg alvorlig. "Du, kjæresten din er der inne!" Johnson pekte mot døren. "Jeg skal se på såret ditt!" Sa jeg irritert. "Åh da så." Johnson tok av buksa mi. Kuken hans var framme. Jeg så fort opp på han. "Jeg mente ikke bokseren." Ok... Han har skikkelig stå... "Jeg.. Jeg hadde ikke på bokser under buksa..." Mumla Johnson. Jeg lo.

Jeg så ned på benet til Johnson. Det var skikkelig stygt sår. Jeg syntes skikkelig sund for han. Jeg tok av meg t-skjorta mi og knøyt den rundt såret. "OUCH!!" Ropte Johnson. "Ikke stønn der inne!" Ropte Keba.

"Your boobs.." Johnson tok på puppa mine. "Jeg glemte en t-skjorte her når jeg var her. Hvor er den? Og ta på deg some pants." Sa jeg. Han tok av seg genseren sin. Jeg reiste meg opp. "Jeg mente ikke at du skal gå naken." Sa jeg.

Johnson så på meg og tok tak i en bokser og tok den på. Han halta ut av rommet. "Johnson! Hva har jeg sagt?!" Hørte jeg Ingvild skrike. "Slapp av!! Viss du ser dette, har Hope brukt t-skjorten sin for å hindre at jeg blør ihjel!! Jeg trenger bare å hente noe til Hope!!" Ropte Johnson før jeg hørte en smell.

"Hva faen skjedde nå?" Spurte Keba. "Sånn går det når det skjedde faen meg hver dag!!" Skrek Ingvild. "Ikke si noe..." Tenkte jeg.

"Fy faen, Ingvild!! Jeg savnet henne utrolig mye!! Jeg kunne ikke noe for det jeg gjorde! Jeg var full! Hun er faen meg nydelig og jeg visste ikke hva jeg drev med!! Jeg elsker henne utrolig mye! Vi har vært venner siden vi hadde kontakt med barnevernet!! Hun er min bestevenn og jeg angrer!! Jeg kalte henne til og med sex slaven min!! Jeg angrer og det håper jeg hun vet!!!" Johnson stormet inn døren og heiv t-skjorten til meg.

"Går det bra?" Jeg lukket igjen døren og ga Johnson kos. Han klemte meg hardt tilbake. "Jeg har så lyst til å kysse deg." Hviska Johnson i øret mitt. Vi hørte banking i utendøra. Jeg tok på meg t-skjorten etter jeg slapp klemmen. Johnson gikk for å kle på seg.

"Så du likte den ja." Lo Johnson. "Idiot!" Lo jeg da vi gikk ut av rommet. Vi fikk sjokk når vi så hvem som sto der. Ingvild og Keba så skeptisk på oss. Peter så skeptisk på meg. "Er dere Hope Styles og Joe Johnson?" Spurte politiet mannen. Han hadde fram pistol og skjold. "Jeg foretrekker Johnson." Sa Johnson. "Jo.." Jeg dyttet bort i Johnson. "Ja, det er oss? Har det skjedd noe?" Spurte jeg bekymret.

Han vinket til noen. To andre politifolk kom opp trappa. "Du har rett til å ikke si noe, men sier du noe kan det bli brukt mot deg i retten. Du har rett i en advokat, viss du ikke har råd til en selv, blir ed oppnevnt en til deg."

De dro med oss ut. "Hva faen skjer?!" Spurte jeg Johnson før vi ble dyttet inn i politibilen.

HVORFOR SKREV JEG DETTE KAPITTELET?!??!

We Have A Secret! 3Where stories live. Discover now