Hope pov
Jeg hørte masse bråk nede og masse om sex? Så jeg bestemte meg for å gå ned.
Jeg gikk ut av rommet mitt og ned trappen. "Jeg gir opp..." Mumlet Noah og satte seg ned i sofaen. "Hva skjer her?" Jeg klødde meg i bakhode. "Ett eller annet om Noah har hatt sex med Naya i ett år..." Mumlet Harry. "Vent! Hva?!?" Sa plutselig Harry med en gang. "Er det sant?" Jeg så på Noah. "Dessverre..." Mumlet Noah
Dørklokken ringte på. Jeg gikk og åpnet opp. Peter. Jeg smilte og sa hei. "Dessverre?!? Du syntes det ikke var godt å ha sex med meg?!?! Hvorfor i Helvette har vi hatt sex i fuckings ett år før du fikk den svingen i livet ditt?!?!" Jeg åpnet opp døren helt for Peter mens Naya skrek som en tulling. "Naya! Ikke band!" Jeg fniste litt av Harry.
"Hva skjer?" Peter rynket pannen. "Tror ett eller annet at Noah og Naya har hatt sex i ett år eller noe?" Jeg ristet på hode og tok med meg Peter.
"Jeg bander hvor mye jeg vil!!" Ropte Naya da vi kom til stua.
Ingen hadde merket oss. Hmm... "Se nå..." Hvisket jeg og Peter nikket.
Jeg dro Peter inntil meg og kysset han hardt mot leppene hans. Tungene lekte en voldsomt lek. Jeg tok av meg jakka som Peter ikke tok av seg i gangen. Peter klemte puppene mine. Ingen som merker det? Så jeg kan ha sex med han her jeg står uten noen merker meg?
"Æsj!" Hørte jeg noen si. "De kysser!" Jeg snudde meg raskt og så alle sammen så på oss. Flaut... Jeg snudde meg mot Will som pekte på meg. "Takk. Dem hadde bare fokus på seg selv..." Jeg gikk ned på huk og kysset Will på hode. Han smilte stort og løp til Louis.
Jeg så mot de andre. Stirret enda. Jeg snudde meg vekk og så raskt tilbake. Stirret enda. Jeg snudde meg vekk og så raskt tilbake. Seriøst? "Vi går opp..." Mumlet jeg og gikk opp trappen.
Jeg lukket igjen døren på rommet mitt og satte meg ned i sengen vedsina Peter. "Okey... Dem er bare rare..." Jeg ristet på hode. "Fortsette der vi slapp sist på en måte?" Peter smilte og kysset meg på halsen. Jeg nikket. Peter satte seg på fange mitt og dyttet meg ned i sengen og kysset meg heftig på leppa mine.
***
Noah pov
Naya stormet ut døren. "Herregud! Trodde aldri hun skulle gå!!" Jeg lente hode mitt bakover. "Vent hva.? Har dere hatt sex?!?" Jeg så på pappa som så strengt på meg. "Jeg elsker bare familien min for hvert minutt!!" Skrek Louis. Jeg lo litt av han. Han bare.. Han.. Han sier alltid noe lignene! Jeg bare elsker han! Haha!
"Sorry for det med Naya.. Skal vi gå opp?" Hvisket jeg i øret til Brooke og kysset henne på kinnet. Hun nikket og vi reiste oss opp. Vi flettet hendene i hverandre. "Du kommer til å bli homse en dag du også vennen." Jeg så mot Sam og hviste han fingeren. "Ikke når jeg har Brooke og barn!" Jeg gjepet til Sam og tok med meg Brooke opp.
Brooke stoppet opp før vi gikk inn på rommet mitt, så samme gjorde jeg. "Hører du det?" Sa Brooke. Jeg hørte etter. Der! Heftig stønning! Faen ass! Enten driver Peter og Hope har sex, eller så kjeder Hope seg!
Jeg lo så mye att jeg slapp hånden til Brooke og datt ned på gulvet så det bråkte. Stønnen ble borte i 5 sekunder før det startet igjen, og jeg fikk mer lattekrampe. Nede ved trappen så jeg de andre i stua så på meg rart. "Jeg trodde at folk skulle høre meg stønne, ikke søstera mi!!" Jeg lo enda mer.
Brooke satte seg på knærene vedsina meg. "Det skal vi fikse på!" Brooke kysset meg hardt på leppene før hun reiste seg opp og tok fram en hånd for meg. Jeg tok den og kom meg opp. Brooke dro meg inn på rommet.
Jeg lukket igjen døren bakmeg. Brooke kysset meg mens hun gikk bakover. Jeg kysset heftig tilbake. Hun la seg ned i sengen og dro meg med.
----------------------------------------------
Jeg visste ikke hva jeg skulle skrive... Skulle skrevet i dag tidlig, men da hadde jeg ikke nett. Jeg fikk nett fem minutter før jeg skulle på begravelse, derfor ble det sent. Uansett hvilken av historiene mine det blir, så kommer jeg ikke til å skrive på kvelden. Eller... Jo, jeg tror det... Men om en eller to timer eller noe? Idk... Skal ivartfall hente tante på flyplassen, så skal vi dra ut og spise.
En siste ting jeg ville si som jeg trenger å si... På en måte?
Hvil i fred kjære deg <3 31.3-15...<3
YOU ARE READING
We Have A Secret! 3
FanfictionFortsettelsen av We Have A Secret! 1 og 2!<3 *** Det har godt 10 år senere. Harry og Louis er fortsatt gift og har ei datter på 16 år, Louis har en sønn med Eleanor på 13 år, Harry har en sønn på 17 år. Liam og Eleanor er enda sammen og har en sønn...