Hope POV
Johnson sto der. FUCKING JOHNSON!!! "Hva gjør du her..?" Spurte jeg. "Jeg MÅ snakke med deg!" Sa han desperat. "Jeg er opptatt nå." Sa jeg og skulle lukke igjen døren, men han bare gikk inn i stua. Jeg fulgte etter. Han stivna til når han så folkene som var her. "Jeg skulle akkurat fortelle en historie da jeg var hos KOMPISEN min!" Jeg heva bryna mine til Johnson, selvom han ikke så meg.
"Nei!" Han snudde seg fort mot meg. "Vent! Det er han jeg så drev å klå på deg!" Sa pappa. "Han skulle gå." Jeg tok han i hendene og begynte å gå. "IKKE før jeg har snakket med deg." Han var ganske nærme. Det lukta øl av kjeften hans. "Har du drukket?" Spurte jeg.
Før han fikk svare så smelte døra seg igjen. "Å nei.." Mumla Johnson. Inn kom.. INN KOM TO ANDRE VENNER!! OMG SAVNER DE!! Ingvild og Keba, heter de. De bodde eller.. Bor sammen med Johnson. De er som tre bestevenner. "Ingvild! Keba!" Jeg gikk dit og ga begge to kos. "Sorry viss Jo har gjort noe han ikke skulle gjøre. Du kjenner han. Drikke og knulle hele dagen rundt." Sa Keba.
"Uff ja jeg vet."
Jeg snudde meg mot Johnson. "Jo, jeg syntes du burde dra. Bli med Ingvild og Keba hjem." Sa jeg seriøst. "Bare viss du blir med." Sa han flørtete. "Johnson!" Sa jeg irritert. "Greit greit!! Sender deg melding, men ikke si det til noen..." Sa Johnson og gikk ut. "Sorry for det. Han prøver også og komme over det han har gjort. Han prøver å tilgi seg selv enda." Sa Keba og gikk ut. "Han elsker deg, håper du vet det. Han ville ikke noe vondt. Eller... Jo.. Eller.. Du skjønner. Han har drukket 10 ganger mer enn han noen gang har gjort etter det han gjorde mot deg! Jeg beklager.." Ingvild ga meg kos. "Jeg kommer innom etterpå. Ikke si det til noen." Hviska jeg i øret til Ingvild. Hun smilte og løp ut til de andre.
"Det var han som prøvde seg på deg!" Sa pappa. Jeg snudde meg mot de andre. "Jeg har ikke kommet over dette, det har ikke han heller... Jeg er utrolig redd for å være nærheten av gutter, eller menn etter den episoden..." Jeg tok en tungt pust inn, så ut. "Han voldtok meg.. Johnson, gutten som var her, voldtok meg hver dag.."
STAI LEGGENDO
We Have A Secret! 3
FanfictionFortsettelsen av We Have A Secret! 1 og 2!<3 *** Det har godt 10 år senere. Harry og Louis er fortsatt gift og har ei datter på 16 år, Louis har en sønn med Eleanor på 13 år, Harry har en sønn på 17 år. Liam og Eleanor er enda sammen og har en sønn...