Kapittel 33 - Flashback Del 2

101 3 1
                                    

ADVARSEL...........: HEFTIG SEX SCENE!! Veldig rart, men det er iallfall der...

Keba hadde dratt på jobb. "Jeg må ta Zala på en liten tur før hun gjør noe inne." Sa Ingvild. "Kos deg!" Sier jeg før hun forsvinner ned trappa. Johnson, eller Jo, som jeg kaller han, så på meg rart. Jeg så på han. "Hva?" Fniste jeg. "Du er virkelig vakker." Sa Jo flørtende. "Du har drukket for mye." Lo jeg. "Det er sant, men du er nydelig." Han reiste seg opp fra sofaen og dro ned benet mitt ned, så jeg lå på sofaen. Han satte seg opp på meg.

"Hva driver du med?" Lo jeg. Han tuller. Det er typisk han. Men han ser så alvorlig ut.. "Du er nydelig." Han stryker på brystet mitt, enda jeg har på en genser på. Jeg lo litt. Han dro av seg genseren sin. "Fin mage." Lo jeg og tok på den. "Hmm du liker den ja." Sa han før han dro av genseren min. "Hey! Nå er det ikke morsomt lenger! Gå av meg!" Skrek jeg.

Han hørte ikke. Han dro av buksa mi. "Johnson! Gå av meg!!" Jeg prøvde å dytte han av meg, men det var håpløst. Han er som en stein!!! Han la seg opp på meg og dro av seg buksa. Jeg prøvde å vri meg unna. Plutselig fikk jeg på meg håndjern. "Hvordan fikk du tak i den?" Spurte jeg redd. Han snudde seg og gjorde det på benet mitt også, akkurat som det gikk... Uheldigvis.. Han snudde seg tilbake. "Husk, det er mange skurker i dette nabolaget." Sa Johnson.

Han dro g-strengen min varsom ned. "Er du jomfru?" Spurte han. "Jeg har iallfall ikke tenkt å ha det med deg!" Sa jeg spydig. "Vi får se på det." Han dro av bokseren sin. Han satte seg opp på meg igjen. Jeg klarte ikke gjøre noe annet enn å se på magen hans og ned. DAMN! Den der er.. Større enn Peter sin... TRODDE DET IKKE VAR MULIG O_o

Han tok opp buksa si og henta en kondom og la det på magen min. Han løftet meg litt opp, så jeg satt i sofaen. Kuken hans var noen få ca fra fitta mi. "Hvorfor i helvete driver du med dette?" Spurte jeg mens han kneppa opp bh'en min og heiv den på gulvet.

Han svarte ikke. Han bare åpna opp kondom pakka og tok den forsiktig på kuken hans. "Svar da!" Sa jeg sint. Han stappa kuken inn i fitta mi. "Fordi jeg er kåt." Han gikk ut og inn ganske hardt og fort. Jeg skrek. Det gjorde forbanna vondt!!!

Jeg la meg ned igjen. "Bare vent til Ingvild og Keba kommer hjem!" Ropte jeg før han gjorde det igjen. "MEN SVARTE FAEN!!!" Ropte jeg.

Han la seg opp på meg. "Du skal ikke si noe til dem, søta." Sa han. Han gikk opp og ned og fram og tilbake. "JOHNSON!" Jeg stønna litt. "Viss du sier det, så får du angre, og du VET at det kan skje noe ille!" Jeg så at han var rasende. Han gikk ut og inn ganske fort. "JOHNSON!" Stønna jeg kraftig. "Du skal være min sex slave." Han gjorde det forsiktig igjen.

"Du vet viss.. AH!! Kjæresten min får vite om dette, kommer... AH!!! Han til å banke... FØCK!!! Deg opp... Å I HELVETE JOHNSON OMG DEN VAR HARD AH!!!!" Plutselig stoppa han. Helt stille. Kuken var i fitta mi. Han bare lå deg. "Kjæreste?" Spurte han. Jeg nikket. "Han får ikke vite en dritt!!" Han gjorde det hardere enn noen sinne. "Å HELVETE FITTE OMG FØCK FACK OMG!!!!" Ropte jeg. Han tok ut kuken fra fitta mi og satte seg opp på magen min.

"Jeg kan ikke være sex slaven din for alltid..." Mumla jeg. "For alltid." Hvisker Johnson. Han klatrer lengre opp. Han sitter opp på puppene mine. "Skjønner faen ikke hva som er problemet ditt!" ropte jeg rasende og ristet lit på meg.

Han snudde seg med hele kroppen og tok kuken sin i munnen på meg. "Hmm...." Jeg prøvde å si noe, men jeg hadde en stor kuk i munnen min. Hodet hans var nede ved fitta mi. "Sug!" Sa Johnson alvorlig. Jeg rista på hode.

Han tok en finger inn i fitta mi og gikk fram og tilbake ganske fort. Jeg stønne utrolig. "SUG! Jeg trenger å bli sugt!" Ropte Johnson. Igjen, rista jeg på hode. "Neivell!" Han løftet rompa opp og ned, så jeg skulle få "Smake" på pikken hans.

Hmm.. Kondomen smaker jordbær...

Han begynte å sleike fitta mi. Jeg sparka beinet opp og ned. "Du liker det ja." Lo Johnson før han endelig fikk kukken ut av munnen min.

Han satte seg mot meg igjen. Han pesa litt. "Neste gang, spør om å ligge med meg! OG IKKE BARE VOLDTA MEG!!" Ropte jeg. Han tok tak i puppene mine og la seg ned på meg igjen. Kuken hans traff inni fitta mi sånn perfekt. Sånn helt utrolig!! "Du hadde sakt nei." Han klemte puppa mine mens han gikk veldig veldig forsiktig opp og ned. "Hvem har sagt det?" Spurte jeg. Han heva bryna til meg. "Ok, du har kanskje rett.." Mumla jeg. "Nemlig!" Han tok hardt ut og inn. Han tok ut kuken.

"Har du lyst på noe?" Spurte Johnson. Jeg så rart på han. "Ikke noe annet enn å stoppe dette." Mumla jeg.

Johnson reiste seg opp. "Reis deg opp." Sa han. "Er du ferdig med å voldta meg eller knulle meg eller hva enn nå du gjør?" Spurte jeg. "Reis deg opp!!" Ropte Johnson irriert. "Det er litt vanskelig!!" Jeg hintet mot håndjerna.

Han dro meg seriøst opp. Han satte seg ned helt vanlig i sofaen. Jeg skulle akkurat snu meg, men Johnson dro meg foran han. Han gjorde en rar måte, så jeg gikk på knærne mine. Han slang av seg kondom. "Kos deg med litt sperm eller sæd eller hva du vil kalle det." Sa Johnson.

"Hva i helvette mener..." Jeg ble stoppat av Johnson dro hode mitt mot kuken hans så kuken hans var inni munnen min. Han holdte litt av kuken sin og dro den litt opp og ned. Så ut som han runka på en rar liten måte..

Med andre hånden hans dro han håret mitt opp og ned. Det kom drit masse sæd ut av kuken hans. Han stønna. Etter en bitte liten kjedelig stund, reiste han seg opp og dyttet hode mitt litt bakover. "Klar for en avslutning?" Spurte Johnson. "Håper det er å spise iskrem." Smilte jeg sleipt.

Han dyttet meg så jeg var på alle mine fire. Han snudde meg mot døren. Han plasserte kuken sin i rompa mi. "Er du sprø Johnson!" Ropte jeg. "Jeg er kåt! Jeg har ikke ligget på noen i ett år!" Han gjorde det hardt og fort inn og sakte ut. "Og når du kom inn hit, visste jeg det var.. Fy flate jeg har hatt lyst il å ta DEG hardt...!!!" Han stakk kuken langt og hardt inn igjen og langsomt ut. En liten skrik kom ut. "Så jævla lenge! Jeg har drøm om oss to før. Dette er den eneste sjansen jeg fikk!" Han tok inn og ut en par ganger før han reiser seg opp og drar meg opp. Han slang meg ned i sofaen, så jeg satt. Han satte seg opp på meg.

"Ha meg? Som.. Sex slave?  Sex Kompisser? Kjærester?" Spurte jeg. "Jeg ville være kjæresten din!" Sa han. "Det vil jeg enda..."

"Neste gang spør meg om å gå ut på date, isteden for å voldta meg!" Ropte jeg. Johnson reiste seg opp og gikk ned på huk. Han låste opp håndjernet på benet mitt. Han satte seg på fanget mitt, kuken inni fitta mi. Han lente meg helt til bake. Han begynte å kysse meg.

"Kyss meg tilbake." Hviska han. Jeg kyssa han. Jeg gjorde det vel bare fordi vi er ferdig med dette dritten her. Det begynte med tunge. Ble litt heftig. FOR HEFTIG!! Det ble så ille at kuken hans gikk sakte inn og ut av fitta mi. "Sorry for kuken min." Sa Johnson mens vi klina heftig. Kuken gikk fortere og fortere. Plutselig så kjente vi bakken begynte å riste, så kuken hans kom ut og inn 10 ganger fortere og ble hardere. "ÅH! FUCK! SHIT!" Ropte jeg. "Det er jordskjelv! Skjer sånn ofte!" Måtte rope for å høre hverandre.

Det stoppa opp. "Jeg elsker deg." Han kysset meg og reiste seg opp. Jeg heva bryna. "Kle på deg før Ingvild kommer.

JEG ANGRER PÅ JEG SKREV DET OG JEG ER IKKE DEN PERSONEN SOM SLETTER ALT JEG HAR JOBBET MED OG STARTER KAPITTELET PÅ NYTT!! WÆÆÆ ER SÅÅÅ LEI MEG!!! SKAL ALDRI GJØRE DETTE MER.. OMG...

Fortsettelsen følger ---->

We Have A Secret! 3Where stories live. Discover now