❀ 𝘉𝘰̈𝘭𝘶̈𝘮𝘶̈ 𝘣𝘦𝘯𝘪𝘮 𝘩𝘦𝘱 𝘺𝘢𝘯ı𝘮𝘥𝘢 𝘰𝘭𝘶𝘱 𝘣𝘢𝘯𝘢 𝘩𝘦𝘱 𝘥𝘦𝘴𝘵𝘦𝘬 𝘷𝘦𝘳𝘦𝘯 Hilalge6 it𝘩𝘢𝘧 𝘦𝘥𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮. 𝘚𝘦𝘯𝘪 𝘴𝘦𝘷𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮 🤧 Hilalimmm . 𝘐̇𝘺𝘪 𝘰𝘬𝘶𝘮𝘢𝘭𝘢𝘳 𝘩𝘦𝘳𝘬𝘦𝘴𝘦....✿ 𝑯𝒊𝒍𝒂𝒍 𝑫𝒆𝒓𝒊𝒏 ✿
.
Günüm kelimenin tam anlamı ile mükemmeldi... Çünkü Hilal ile koskoca bir gün geçirmiştim daha ne olsun ki.
Hilal fotoğrafları paylaştıktan sonra bir süre dinlenmek için odamıza çekildik gerçekten çok uykum gelmişti ve anında uykuya daldım diyebiliriz kesintisiz bir kaç saat uykunun ardından bir ürperti ile yatağımdan sıçradım gözlerimi kırpıştırarak etrafa bakmaya çalıştım. Bilincim hala tam yerine gelmemişti.
Yatakta oturur pozisyona geçip ellerim ile gözlerimi ovuşturdum. Her seferinde Saçlarımı yalayıp geçen rüzgar kulağıma birşey fısıldadı bu sefer nefesini hissettim aslında sadece hissetmedim birebir yaşadım ölüm esintisi gibiydi
" Çok yakında ilk temas gerçekleşmeli ruhum. "
Sert bir şekilde yutkundum ve birden yataktan fırladım. Ellerim ayaklarım zangır zangır titriyordu. Kriz geçirmek üzereydim.
"Ki- kimsin ss-sen? "
Cevap gelmedi sadece hafif bir ürperti hissettim. Cevap gelse mi daha iyi gelmese mi bilemedim...
Gözlerimi kırpıştırıp açtım sanki rüyada mı gerçek mi emin olmak istercesine.. Deliriyorum başka açıklaması olamaz ben aklımı kaçırıyorum yada sadece rüya görüyorum.
Kafamı iki yana sallamaya başladım sadece rüyaydı gerçek değildi olamazdı. İşittiğim fısıltıyı düşündüm o ses-
Olamazdı olmazdı ki mümkün olamaz böyle şeyler.
Kafamı tekrar sağa sola sallamaya başladım gözyaşlarım yanaklarımdan aşağı süzülüyordu. Çevik bir hareket ile odanın kapısını açtım. Ve kendimi hole attım. Hızla banyoya ilerledim . Kapının kulpunu bir hışım ile açıp içeri girdim. Bir gerçeklik belirtisi arıyordum.
Lavaboya girdim ve musluğu açtım yüzüme defalarca şu çarptım aynaya bakmamaya çalışarak dakikalarca musluğun başında bekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhum
FantasyKül olana kadar yandım da tek kelime etmedim sana beni güzel hatırla... ^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^ Yılbaşına girerken arkadaşı ile ruh çağırmayı deneyen kız ve onun hayatına giren eski sevgilisinin ruhu...