❦𝐋𝐔𝐍AM❦

356 218 613
                                    

Kafamı yavaşça kaldırdım ve gördüğüm kişinin gerçekliğini kavramaya çalıştım . Şok etkisi ile ağzımzdan ufak bir çığlık kaçtı. Gerçekten mi?

O ise, benim çığlık atmam ile birlikte kıkırdamaya başladı.
Kendini biraz toparlayıp ekledi;

"𝙶𝚞̈𝚣𝚎𝚕𝚒𝚖 𝚞̈𝚣𝚎𝚛𝚒𝚖𝚍𝚎𝚗 𝚔𝚊𝚕𝚔ı𝚌𝚊𝚔𝚖ı𝚜ı𝚗 𝚢𝚘𝚔𝚜𝚊-" demeye kalmadan yine gülmeye başladı sanırım yüz ifademe gülüyordu haklıydı sudan çıkmış balığa dönmüştüm.

Hızlıca toparlanıp üzerinden kalktım. O, da toparlanmaya çalışarak ayağa kalktı ve birden boynuna atladım çok özlemiştim onu. Sanırım nefes alamayacağı kadar çok, sıktım zar zor konuşarak bişeyler söyledi ;

"Balım sanırım nefes alamıyorum"

"Bende sensiz nefes alamıyorum bal"

  dedim ve gülmeye başladık yavaşça geriye çekilip ona baktım.

Üzerinde benim pjamalarım vardı, ve çok güzeldi ay benim kardeşim bir peri kadar güzel ❦

Nefes nefese ekledim ;

"Hilalll !!! Sen gelmişsin ama nasıl ve neden ay dur kapıdayız, özür, dilerim seni çok özlemişim ve çok, büyümüşsün aaa ama görüntülü kouşcaktık -"

O benim bu halime kahkahalar ile gülerken elimi anlıma vurup ekledim
"Çok saçmaladım mı? "

Hala gülerken Kafasını salladı ..
Ve ekledi
"Eh işte yani " cümlesini bitiremeden yine gülmeye başladı bu halimden çok, zevk alıyordu eşekten düşmüş benzemiştim kız haklıydı.

Biraz toparlandı ve konuştu
"İçeri geçelim anlatırım güzelim" dedi
İçeri geçtik ve arkamızdan kapıyı kapattım.

Salona geçer geçmez ağzım açık kaldı. Salon baştan aşağı süsler ile kaplıydı ve bir tane çam ağacı vardı vaktim olmadığı için hiç birşey yapmamıştım daha doğrusu gerek dduymamıştım ama böyle görünce o kadar mutlu oldum ki anlatamam .

 Salon baştan aşağı süsler ile kaplıydı ve bir tane çam ağacı vardı vaktim olmadığı için hiç birşey yapmamıştım daha doğrusu gerek dduymamıştım ama böyle görünce o kadar mutlu oldum ki anlatamam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok şeker. Kedim jelibon da, sevmiş belli hayvan ilk defa görüyor normal
Ben etrafı böyle ağzım açık izlerken Hilal masayı hazırlamıştı. Bir de yemek yapmış o kadar güzel kokuyordu ki uzun bir süre sonra ilk, defa aç oldupumu fark ettim .

Masaya geçip oturduğum zaman Hilal de yanıma oturmuştu oturur oturmaz konuşmaya başladı;

"Güzelim nerede kaldın, beklemekten ağaç oldum ? "

Benim anlam veremez bakışlarımı görünce bir an gülücek gibi oldu ama hemen vazgeçti ve anlatmaya başladi;
"Senin her yıl olduğu gibi hiçbirşey yapmayacağını bildiğim için evde böyle kös kös oturmana içim el vermedi aslında dün gece, geldim ama sürprizi bozmamak adına otelde kaldım daha, sonra senin evine geldim ama daha sonra içeri nasıl gireceğimi düşünmediğim aklıma geldi tam çilingir çağırmak gibi ultra zekice planımı devreye sokucakatım ki kapıya gelince, senin anahtarı kapıda unuttuğunu gördüm yine aklı bir karış havada bu kızın dedim kapıyı açtım içeri girdim ruhsuz evine ruh kattım biraz fena mı oldu güzelim? "

"Hilal sen bir harikasın ya seni çok seviyorum iyiki geldin en güzel yılbaşı hediyesi bu mükemmel her an ağlayabilirim "

"Sus kız elimin tersindesin ağla diye gelmedim " dedi

Hilal benim hayattaki en büyük şansımdı onu çok seviyordum
O kadar çok konuştum 𝗄𝗂 𝖼̧𝖾𝗇𝖾𝗆 𝖺𝗀̆𝗋ı𝗆𝖺𝗒𝖺 𝖻𝖺şladı.

Yemeğimizi bitirip sofradan kalktık, Hilal'e oturmasını söyledim zar zor ikna oldu o gider gitmez masaya toplamaya başladım. Masayı topladıktan sonra Hilal'in yanına döndüm yeni yıla yarım saat kalmıştı.

Nedense hiç birşey hissetmiyordum hissettiğim tek şey Hilâl 'e sarılma isteğiyidi . Sessizliği bozup sordum .
"Film izleyelim mi? "
Hilal'in gözleri parladı ve konuştu.
"Benim daha eğlenceli bir fikrim var.Yapılacaklar listemiz den birşeyler eksiltmeye ne dersin "
"Evettttttt" dedim

Bizim yapılacaklar listemiz çok geniş bir zamana yayılıyor ilk sanaldan tanıştığımız zaman ilerde yapacağımız herşeyi not alıyorduk. Ve şuan bunlari yapmak bana göre çok eğlenceliydi . Gerçi Hilal ile herşey eğlenceliydi.

Listemizin olduğu küçük defterin bulunduğu kutuyu bir koşu içerden alıp geldim . Ve listeye bakmaya başladık.

Hilal birden yüksek sesle buldum dedi parmağı bir maddenin üzerinde duruyordu .Aynı anda sesli bir şekilde tekrar ettik

' 𝚁𝚞𝚑 𝚌̧𝚊𝚐̆ı𝚛𝚖𝚊 '

" Evett" diye bağırdım bende
Yeni yıla nasıl gireceğimizi bulmuştuk
Ruh çağırma ile...

Böyle basit birşeyin hayatımı mahvedeceğini bilmeden sevinçle ayağa kalktım hafif bir ürperti duydum geriye dönüp baktıpım zaman bunun bir uyarı olduğunu anlicam ne yazık ki hiç birşey olmamış gibi içeriye malzemeleri almaya koştum..


❦☙596 kelime ☙❦

Ruhum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin