Şu ana dek yaptığınız şeylerden mi pişman oldunuz, yoksa yapmayıp içinizde kalanlardan mı?
" Bazı katiller vardır öldürürken kendine iyi bak derler..."
^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^
Mutfaktan gelen gürültünün ardından hızla oturma odasının kapısına doğru hamle edip kapıyı kapadım ve sırtımı kapıya yasladım.
Cem bulunduğu yerde kıpırdamadan duruyor ve dışarıdan ses geliyor mu diye dinliyordu eliyle sessiz kalmamız için işaret etti.
Hilal eliyle ağzını kapatıp sakinleşmeye çalışıyordu. Hepimiz nefesimizi tutmuş ikinci bir ses duymayı bekliyorduk.
Yaklaşık olarak beş dakika bekledikten sonra Cem yanıma doğru yaklaştı ve kapıdan çekilmemi işaret etti. Kafamı olumsuz anlamda sallayıp kapıya iyice sırtımı dayadım daha sonra Arel 'de Cem' in yanına gelip çekilmemi söyledi. Hilal'e doğru döndüm ve onun onayı ile kapıdan uzaklaşıp hızla Hilal'in yanına gittim.
Yanına ulaştığımda birbirimize sıkıca sarılıp koltuğa oturduk. Arel ve Cem kapıyı açıp sessizce odadan çıktılar.
Cem çıktıktan sonra odaya kafasını uzatıp ;" Burada sessizce bekleyin biz dönene kadar hiçbirşey yapmayın" dedi
Hilal ile birlikte onu onayladık çıktıktan sonra kapıyı arkasından kapadı. Hilal bana doğru dönüp fısıldadı ;
"Ne oluyor Meyra biliyor musun?"
Sertçe yutkundum ve Hilal'e iyice yaklaştım gözlerimi kaçırıp yanıtladım ;
" Ben bilmiyorum - ve sessizce ekledim - sanırım"
Yüzüme inanmamış gibi baktı ama bir daha da konuşmadı. Rahatlayacak beklemeye başladık.
Sessiz, sessiz 15 dakika kadar bekledikten sonra hiç ses gelmemesi ile tedirgin olmaya başlamıştık. Hilal'den ayrılıp ayağa kalkmaya yeltendim ama Hilal buna izin vermedi.
"Bensiz?"
"Sen burada kal"
" Seni tek başına bırakacağımı sanıyorsan yanılıyorsun yürü düş önüme" dedi
Tam itiraz edicektim ki ayağa kalkıp beni kolumdan çekti ve kapıya doğru ilerlemeye başladı. Ona yetişip önüne geçtim ve sessizce arkamdan gelmesini söyledim.
Vazgeçirmeye çalışmak bir işe yaramayacaktı uyum sağlamak en iyisi...
Başı ile beni onayladıktan sofra kapıyı açmak için kulpunu tuttum ve nefesimi dışa verip kapıyı açtım.
Karanlık holden geçip doğruca mutfağa yöneldik kapısı kapalıydı. Kapıya yaslanıp içeriyi dinlemeye çalıştım ama içeriden tek bir ses durmuyordu.
Hilal'e doğru yöneldim ve kapıyı işaret ettim o da fısıltı ile "hadi" demesi üzerine kapının kulpuna, uzandım yavaşça açmaya başladığım Sırada fazla stres yüzünden gözüm kararmaya başlamıştı kendimi toparlamaya çalışarak derin derin nefes aldım.
İçimden üçe kadar saydım ve mutfağın kapısını hafifçe açıp hızla geriye doğru ittim.
Ve gördüğüm şey ile çığlık atmam bir olmuştu. Hilal de görebilsin diye yana doğru kayıp duvara yaslandım ve gözlerimi kapadım o da benimle aynı şekilde tepki vererek geri çığlık attı.
İçeriden gelen sesin mi yoksa dışarıdan gelen sesin mi fazla olduğunu anlayamadan bir kaç dakika geçmişti.Gözlerim kapanmadan önce son hatırladığım şey bir sürü gözün beni izlediğiydi. Ve sonrası karanlık saf karanlıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhum
FantasíaKül olana kadar yandım da tek kelime etmedim sana beni güzel hatırla... ^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^^_^ Yılbaşına girerken arkadaşı ile ruh çağırmayı deneyen kız ve onun hayatına giren eski sevgilisinin ruhu...