3

25 14 8
                                    

Onu görünce heyecanlandım. Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu yanına yaklaştıkça elim ayağım boşalmaya başladı. Tarçın bunu hissetmiş olacak ki ona doğru havlamaya başladı.

Yanına oturdum.

-mesaj atarsın sanmıştım.

-Bana mı dediniz?

-başka biri var da ben mi görmüyorum.

-özür dilerim hatırlamıyorum. Ne zaman dedim, ne için arayacaktım?

-şaka mısın oğlum. Komiklik mi Yapıyorsun bana eğer öyleyse baya başarısız. Haberin olsun.

-yanlış birşey mi söyledim gerçekten hatırlamıyorum sizi.

-Gerçekten mi , dün tam burada beni öptün onu da mı  unuttun?

-Böyle güzel bir hanımefendiyi öpsem hatırlardım.  

Şaka mı yapıyor sabrımı mı  zorluyor anlıyamadım gerçekten.

-Telefonunu aç bak dün beni kaydetmiştin.

-Sanmıyorum ama tamam. Ismin neydi ?

-mina

Telefonuna mina yazdı ve numaram çıkınca sanki ilk defa görüyormuş gibi şaşırdı. Gerçekten de unutmuş muydu. anlayamıyorum sağlıklı biri böyle birseyi unutmazdı herhalde. Değil mi ?
Benimle dalga geçecek hali de yoktu. 

-Ah çok özür dilerim dün sana depresyondan kaynaklı gün içinde yaşadıklarımı unuttuğumu yada hayal meyal hatırladığımı söylememiş olmam benim salaklığım.

Neeeee bu nerden çıktı şimdi?
bu çocuğu iyice merak etmeye başladım açıkçası ve gün geçtikçe daha gizemli daha çekici olmaya devam ediyor. Içimden düşünürken çocuğa cevap vermeyi unuttuğumu fark ettim.

-Şey  özür dilerim bilemedim. Önemli değil.

-Benim hatam, yoksa böyle güzel bi kızı aramayı nasıl unuturum.

Gülümsedim (En azından beni beğeniyor) ay ne diyorum ben koyun  can derdinde kasap et derdinde...

-Gerçekten seni öptün mü? Okadar cesur değilim ki ben emin misin ben olduğuma?

-Emin olmasam söyler miyim.

-vay be bana bak amma çapkın çıktım desene

İstemsizce güldüm,  kendi acılarını saklamak için hayatı espriye vuruyor olması harici mükemmel bi çocuk.

- Bu sefer telefonum yanımda çaldır beni de kaydedeyim. Ben unutmam aramayı.

Telefonu eline alıp beni aradı hemen kaydettim. Sonra  ismimin yanına mina (sahilde tanıştigim afet) yazdı gözlerime  bakarak:

-Bundan sonra da unutursam beni bıçaklama hakkına sahipsiniz madam.

-Ben alıp vitrine koymayı tercih ederim

Güldü gülünce gözleri parlıyor, gamzeleri sanki bir girdap gibi beni içine çekiyordu.

-Neden öyle bakıyorsun?

- Ne ben mii? Şey ben tabi bilmem öyle bakıyorum işte.

-Bugün bi işin var mı?

-yoook ben boş gezenin boş  kalfasıyım.

-bugünü bana ayırmak ister misin?

- EVET 

- Bu kadar heyecanlanacagını bilsem alıştıra alıştıra söylerdim.

Gene kendini rezil ettiğine göre mina istediğin gibi takıl boşver.

-ama önce bizimkilere haber vermem gerekiyor. Evden kimseye haber vermeden çıktım ölürler meraktan.

-tamam ara hadi.

Telefonu elime alıp önce ceydayi sonra merve yi aradım açmadı Burağa mesaj attım interneti kapalıydı.

-açmıyorlar.

-ozaman sende mesaj at daha çok işimiz var sonuçta...

- Ne işi

-sürpriz orası hadi kalk.

-peeki

GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin