Katsuki'den
Sonunda eve varabilmiştik. Melez, bizi çok merak etmişti. Bu belliydi. Ve şimdi ona bütün olanları açıklamamız gerekiyordu.
"Midoriya, Bakugou? Neler oldu? Anlatır mısınız?"
"Tamam, Todoroki-kun. Ben şimdi anlatmaya başlayacağım.
Biz, sabah okulda gördüğümüz bir ilan için, verilen adrese doğru gidiyorduk..."
Flashback...
"Hadi Deku! Çok yavaş yürüyorsun, biraz hızlan!"
Şu lanet inek o kadar yavaş yürüyordu ki, normal bir şekilde yürümeme rağmen koşuyormuş gibi gözüküyordum!
"Bugün iki tane çanta taşıdım Kacchan! Çok yoruldum!"
"Prenses? İstersen gel kucağımda taşıyayım?"
"Dalga geçme, Kacchan! Lütfen!"
Görende 40 yıldır yük taşıyor sanacak.
"Hey! Siz bir durun orada!"
Kim bunlar? Hiç derdimiz yokmuş gibi bir de bunlarla mı uğraşacağız?
"Gidin işinize beyler, bizi rahat bırakın. Yolumuzdan da çekilin."
Söylediğim cümlelerle aralarından biri kahkaha attı. Ne yaşıyor lan bunlar?
"Ne gülüyorsun oğlum? Çekilsene yolumuzdan!"
"Ahh, Katsuki Bakugou... Çok agresifsin. Şimdi senden intikam alacağım için mutluyum."
"Ne intikamı?"
Deku'nun sorusuyla hepsi ona döndü.
"Sen çok tatlısın ama! Yazık olacak o güzel yüzüne... Acaba sana farklı bir ceza mı versek, hm? Ne dersin?"
"Lan! Siktirin gidin! Ne diyorsunuz oğlum siz?!"
Aralarından siyah saçlı olan bana yaklaştı.
"Biz Endeavour'un adamlarıyız. Size de cezanızı çektirmeye geldik."
"Bakıyorum da, gerçekten adam olamamışsınız?"
"1-A'dan Izuku Midoriya laf soktu! Vay canına!"
Bu serefsizler benim sinirimi bozmaya başlamıştı. O piçin adamları hem de!
"Shoto Todoroki nerede? Yerini söylerseniz size zarar gelmez."
"Hmm, öyle mi? Bunun eğitimini alan bir kişiye bu kadar basit bir yalan söylemeniz... Çok salakça!"
Deku hiç beklemediğim bir şekilde baya sinirlenmiş, onların her dediğine karşılık vermeye başlamıştı.
"Nazik bebeğimiz bize karşılık mı vermeye başlamış?"
"Seni bir sikerim görürsün nazikliği. Ne Deku'ye ne de bana zarar veremezsiniz? Bunu yapabilecek kadar gelişmiş mi sanıyorsunuz kendinizi? O sikik patronunuza da söyleyin, Shoto'nun yerini falan söylemiyorum. Sıkıyorsa bulsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lunapark-BakuTodo
Teen FictionAslında açıklanacak pek fazla şey yok, spoiler vermek istemiyorum ^>^. Semebaku Uketodo BakuTodo sevmiyorsan çıkabilirsin! ♡ Tamamlandı. 13/07/23, bakutodo, #1