Shoto'dan
"Katsuki! Yuri'ye dikkat et! Düşmesin!"
Katsuki ile Yuri bahçede futbol oynuyordu. Ahh, güzel kızım. Bugün 4 yaşına girmişti ve tam bir futbol aşığıydı.
"Gayet dikkatliyim ben bir kere! Değil mi babacım?"
"Evet! Babam çok dikkatli bir kere!"
Babasının kızı, ne olacak?
Akıl karıştırıcı bu bölümde, size hikayeyi biraz açmak istiyorum.
...
Katsuki ile 6 yıl önce evlenmiştik. İkimizde daha 20 yaşında, genceciktik. Katsuki 2 Numaralı Kahraman, ben ise 3 Numaralı Kahraman olmuştum. 1. tabii ki de Izuku'ydu.
Evliliğimizin ilk yılı genel olarak iş ile ve birbirimiz ile ilgilendik. Artık çok fazla ebeveyn ve çocuk görmeye başlamıştım. Bir anda çocuk sahibi olmak ıçim can atmaya başladım.
O aralar Izuku'da hamile kalmıştı. Eijirou'nun tanıdığı, özgünlüğü cinsiyet değiştirme olan bir arkadaşı vardı. Ben bunları Izuku'dan duyunca Katsuki'ye danışmak istedim.
Katsuki'ye söylemekte tereddüt etmiştim. Çünkü onun için erken olabilirdi. Daha 21 yaşındaydık. Onun için belki de çok küçüktük.
En sonunda Mina'dan yardım almaya karar vermiştim. O bu işlerde gayet iyiydi çünkü.
Ve bizim için harika bir organizasyon hazırladı. Bu organizasyon, lunaparktaydı.
Bizim için çok özeldi lunaparklar, Mina'nın bunu düşünmesi açıkçası beni çok sevindirmişti.
Yemek yemiş, bol bol eğlenmiştik. En sonunda da yine dönme dolaba binmiştik.
En yukarı çıkıp durduğumuzda, ona bir şeyleri açıklama zamanı gelmişti.
"Katsuki..."
"Bebeğim? Ne oldu?"
"Sana birşey söylemek istiyorum."
"İki şey söyle güzelim." (Abime ben hep birşey söyleyeceğim dediğimde bana iki şey söyle diyor. Açıkçası benim çok hoşuma gidiyor.)
Cesaretimi toplamış, derin nefes alıp konuşmaya başlamıştım.
"Ben... Bir çocuğumuz olsun istiyorum!"
"Ha? Ne?"
"İstemiyorsan eğer, anlarım. Sıkıntı değil, Katsuki."
"İstememek mi? Ben mi?"
Şaşkınca ona bakmıştım.
"Tabii ki de isterim, Shoto!"
Dediği şey ile kocaman gülümsemiş, ona sıkı sıkı sarılmıştım. O sırada da dönme dolap tekrardan hareket etmeye başlamıştı.
"Peki, nasıl olacakmış o iş? Belli, sen bir yerden duyup söyledin bana."
"Beni iyi tanıyorsun."
"Seni çok iyi tanıyorum."
"Izuku nasıl hamile kaldıysa, ben de öyle kalacağım."
Katsuki bayılma taklidi yapmaya başlamıştı. Bu durum karşısında gülmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lunapark-BakuTodo
Roman pour AdolescentsAslında açıklanacak pek fazla şey yok, spoiler vermek istemiyorum ^>^. Semebaku Uketodo BakuTodo sevmiyorsan çıkabilirsin! ♡ Tamamlandı. 13/07/23, bakutodo, #1