15. Bölüm

135 10 3
                                    

Bir günde iki bölüm, değerimi bilin!! (Bir önceki bölümü olduğunuzdan emin olun!)

Yazardan

Shoto, Katsuki'ye çaktırmadan banyodan çıkmayı başarmıştı. Ama o görüntüyü aklından silemiyordu. O büyüklüğü kim aklımdan silebilirdi, daha doğrusu, kim silmek isteyebilirdi ki?

"Sakin ol, Shoto. Sakin ol. Derin nefes al. Hadi!"

Shoto, kendini sakinleştirmeye çalışıyordu ama, sakinleşmek imkansız gibiydi.

"Shoto?"

Katsuki, belli ki işini bitirmiş ve banyodan çıkmıştı. Shoto'yu da o halde (terlemiş ve kızarmış, nefes nefese) görünce ona seslenmesi gerektiğini düşünmüştü.

"İyi misin?"

Shoto ona döndü, içinden giyinmesini dilemişti. Dilediği şey de gerçekleşmişti. Katsuki giyinikti.

"İ-iyiyim, sadece... sadece, biraz koştum. Nefes nefese kaldım ondan dolayı."

Katsuki buna inanmamıştı. Onun için endişeleniyordu.

"Emin misin?"

Shoto başıyla onayladı.

"Ben banyoya gireyim..."

Shoto banyoya girerken Katsuki arkasından öylece bakakalmıştı.

"En iyisi boktan saçın yanına gitmek." diyerek odadan çıktı.

Eijirou ile diger Bakusquad üyeleri ortak salonda oturmuş, Eijirou'yu başladığı ilişkisi için kutluyorlardı.

"Siz öpüşmeseydiniz en sonunda ben sizi öpüştürecektim." diyen Denki ile grup aralarında gülüştü.

"Sizin aranızda birşey olduğunu bilmeyen yoktu zaten, siz hariç."

Mina bu söylediklerinin ardından Katsuki'ye döndü.

"Senden ne haber?"

"Ne, benden ne haber?"

Mina başını iki yana salladı.

"Odun. Pardon, ağaç."

Katsuki onlara Shoto ile arasında yaşanan şeyleri şu anlık anlatmak istemiyordu, çünkü Mina anında sınıfa yayardı. Onu tanıyordu.

"Todoroki ve senin aranda ne var?"

Katsuki, Shoto'nun Izuku'ya her şeyi anlattığından emindi. Ama Izuku'dan sır çıkmazdı.

"Ne varmış benimle yarımın arasında?"

"Salağa yatma."

Katsuki kaşlarını çattı. Ne sorgusuydu bu böyle?

"Lan sizene?! Ne varsa var?"

"Söyle bize."

"Söylemek istemiyorum?"

Denki ve Hanta ona yaklaştı.

"Bakugou Katsuki. Söyle."

Katsuki yapmacık bir kahkaha attı.

"Ahahahahah! Çok korkunçsunuz! Altıma ettim şuan. Lan salak mısınız siz? Böyle korkunç olduğunuzu falan mi düşünüyorsunuz? Size bir bok söylemem. Siktirin gidin."

Katsuki onları umursamadan direkt odaya doğru yol aldı. Daha çok erkendi, okulda beklemektense odasında beklemek daha mantıklıydı.

Odaya girdiğinde Shoto'nun ıslak saçlarını taradığını gördü.

Shoto, sadece havluyla kurutmayı severdi saçını. Bu yöntem onun için daha uygundu.

Ama tabii hep saçında biraz da olsa ıslaklık kalıyor, seksiliğine seksilik katıyordu.

"Sen hâlâ gitmedin mi?"

Katsuki'nin sesiyle Katsuki'nin bulunduğu tarafa döndü Shoto.

"Hayır, daha yeni çıktım duştan."

Biraz önceki halinden daha iyiydi şuanki durumu. Kendini rahatlatmıştı, belki de ondandı?

"Sen, sizin grubun yanında değil miydin?"

"O salakların yanında durmak eziyet gibi."

"Neden öyle diyorsun? Bence eğlenceli insanlar."

Katsuki güldü.

"Az önce, bana aramızda bir olay yaşanmış mı diye sordular. Yaşanmadı dememe rağmen zorladılar, ben o Mina'yı tanıyorum. Her yere yayar o. Senin rahatsız olmanı istemedim."

Shoto, Katsuki'nin bu düşünceli tavrını beğenmiş, gülümsemişti.

"Beni düşündüğün için teşekkürler, Katsuki."

"Her zaman yaptığım şey, Shoto."

Katsuki'nin dediği şey ile kulaklarına kadar kızaran Shoto, olduğu yerde öylece kalmıştı.

Katsuki ise sırıtarak ona yaklaşıyordu. Ama o gösterip vermeyenlerdendi, Shoto, onunla öpüşmeyi beklerken Katsuki, sadece burnuna ve alnına minik öpücükler kondurmuştu.

"Katsuki!"

"Birazdan okul var, ve eğer ben seni öpersem, ne bugün, ne yarın, ne de ondan sonraki gün okula gidemezsin."

Shoto başını salladı.

"O zaman bir tatil günü deneyelim?"

"Deneyelim."

Artık sevgililer, bunu anlamayan yoktur umarım. Ama Katsuki bir çıkma teklifi edecek, çünkü böyle kuru kuru bir sevgililik olsun istemiyorum. Onu de ilerleyen bölümlerde göreceğiz.

20. Bölümlere doğru final yapmayı düşünüyorum. Çok erken ama sürekli bölüm attığından erken bitiyor. Bir de bölümler kısa.

Ama yepyeni bir kitap var aklımda. Bence harika olacak! Normal bir Boy Love kitabıydı başlarda, ben onu BakuTodo'ya çevirdim. Ondan dolayı diğer kitaplara benzemeyen farklı bir kitap olacağını düşünüyorum.

O kitabı, bu kitabın finalini yaptıktan birkaç hafta sonra yayınlarım muhtemelen.

Ama sabırsız bir insanımdır.

Neyse, ben yine fazla konuştum. Görüşmek üzere!

İyi günler/geceler!!

<568 Kelime>

Lunapark-BakuTodoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin