SERHAT

18 3 0
                                    

Evimi nasıl da özlemişim. Duvarları, duvardaki tabloları, ailemin bir olup, her akşam toplandığı yemek masasını, salonla oturma odasının birleştiği yerdeki kanepeyi bile özlemişim...

_Hayırdır oğlum? Dalmış gördüm seni.

_Evimin her yerine bakıyordum şimdi Meliha Sultan. Her şeyini özlemişim bu evin anne.

Annem elinde ki kahveyle gelirken bende sehpayı çıkartmakla uğraşıyordum.

Dışarıda deli gibi yağmur yağıyordu.Cama vuran sesler, Annemle muhabbetimin arasında bir es veriyordu arada sanki.

_Oğlum orada halin vaktin yerinde miydi? Bir sorun yoktur inşallah

_Yok annecim sağ salim geldim ya, oğlun yanında bak.

deyip yüzümde bir gülümse oluşturmaya çalıştım. O an gözlerim anneme baksa da çatışma da yanımda ölen arkadaşım gözümün önüne geldi. Gözlerim dolu dolu anneme bakıyordum.

_Kuzum kurban olurum sana yanımdasın tabi çok şükür. Yollarınıza ölürüm ben hepinizin Zeliha' mın Ceren'imin senin kuzularım benim..

_Canım annem iyi ki varsınız.Ben biraz uyuyayım anne yorgunum tamam sonra konuşuruz yine

_Tabi oğlum dinlen sen. Yatağını hazırladım ben geleceksin diye. Çamaşırların var mı kirlin mirlin atayım makineye hemen.

_Var ana ama şimdi hiç uğraşamayacağım onlarla.

_Sen yat dinlen oğlum ben boşaltırım onları.

_Sağol Meliha Sultan'ım..

Kendimi yatağa atmamla birlikte kulağımda hala çatışma sesleri vardı. Sağa dönüp gözlerim dalıyor. Sola dönüp gözlerim başka dalıyordu oralara.Yorganı üzerime çektim iyicene kafamı dışarıda bırakarak yine dalıp gidiyordum. Evimdeydim artık rahatla kendine gel diyerek gece yolcuğunda hiç kırpmadan açık duran gözlerim yenilgiye uğramış, göz kapaklarım süzülerek inmişti aşağı...


BİR TATLI HUZURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin