_Nereye gidiyoruz ? dedi Serhat meraklı bi şekilde. Yanındaki bir kadındı.. Kadının gözlerinin dolu olduğunu farketmiş sorusunu tekarlamıştı.
_Nereye gidiyoruz dedim Işık Hanım !! bu sefer sesi biraz daha ürkütücü elini sıkarak bi şekilde demişti..
Kadın bi anda ürpermiş ve dayanamadığı gözyaşları gözlerinden çenesinin ucuna kadar gelip düşmeye başladığında konuşmaya başladı.
_ Ben ben dayanamıyorum!! Bilmiyorum çok kötüyüm işte off.. diyip hız yapmaya başladı. Serhat kadının içkili ve çok sarhoş olduğunu sesinden anlayınca _Sağa çek ben kullanırım Işık Hanım.İyi değilsiniz.
_Hayır ben iyiyim !! Anladın mı iyiyyyyyimmimm!!
_Işııık!! dedi Sert bi şekilde o kadar hız yapmıştı ki ileriyi görmede zorluk çekmeye başlamışlardı. Serhat'ın sesiyle irkilenen Işık sağa çekti ve ağlamaya başladı.
_Ben özür dilerim bak böyle yalnız bırakamam sizi hadi buraya geçin ben kullanayım anlaştık mı?
_Tatamam öyle yapalım. Işık tökezleyerek bi şekilde arabanın kaputuna tutunarak yana, Serhat sürücü yerine geçti.
_Eveet nereye gidiyoruz. Sizi evinize götüreyim tamam kendinize gelirsiniz sonra.
_Tamam gidelim böyle devam edicezzz. Sonraaa... dedi aygın baygın bi şekilde Işık. Serhat içinden ''çattık iyi mi ne bileyim kadının sarhoş olduğunu'' dedi.
1 SAAT SONRA
_Işık Hanım bi durun açamıyorum kapıyı.
_Kapı pakı kapı pakı hahahaha
_hey Allahım. sessiz olun bakın birileri çıkıcak şimdi rezil olucaz
_tamammm şşşş hahahha
_Off heh açtım tamam girin şöyle, nerde düğme buldum evet açtım. ''Amma ağırmış kadın ha'' dedi içinden Serhat.
_Işık Hanım şöyle salona geçin tutunun.
Sonunda yavaş yavaş geldikten sonra anca oturabilmişlerdi koltuğa. ''Ne yorucu bi yolculuk ve geceydi ama'' dedi Serhat içinden.
_Ben ben yoorhugudlm..
_Anlamadım bişimi dediniz ? dedi Serhat kadının yüzüne bakmaya çalışırken.
Işık ellerinin yüzünü kapatarak dirseklerinin oturmuş bi şekilde dizlerinin üzerine koyarak konuşuyordu Serhatla.
_Yoruldum artık. Kimsem yok anlıyomusun konuşup dertleşeceğim kimsem yok. Bugun kaç şişe bitirdim daha beter hale döndüm ben böyle bi insan değildimm.. Anlıyomusun güzel bi hayatım etrafımda beni seven insanlar vardı... HANİİİ HANİİ NERDELERRR!!! diyip yüzü kızarmış, içkinin etkisinde hala cümlelerini tamamlamaya çalışıyordu kadın. Saçları sarı hafif omuzlarında gözlerinde yorgunluğu yılgınlığı omuzları çökmüş dayanamayan bu kadının içinden geçenleri anlıyabiliyordu. Sebebi kardeşii öz kardeşi kocasıyla kaçmıştı.. Kadın ondan yardım istiyor kimsesi olmadığını söylüyordu. Nasıl garip bi hayat diyordu içinden Serhat.. Kadına baktığında güzel hoş ılımlı bir kadın olduğunu görebiliyordu. ''Böyle bi kadını nasıl aldatabildi ?'' demişti içinden sonra ''ben ne düşünüyorum saçmalama Serhat!!'' demişti.
_Sen sen benim yanımdasın.. Kimse yokken bi mesajımla indin aşağı.. Gelmezsin sanıyodum geldin. Neden geldin? Neden? Kardeşinin kaçtığı adamın karısıyım sadece ben.
_Ben ben belki bişi söylersiziniz sandım. İzlerini buldunuz sandım o yüzden. Be. sussturdu kadın eliyle. Yaklamıştı Serhata doğru.Serhat heyecanlandığını hissetmişti. Neler oluyordu böyleee ?
_Senin bakışlarını ilk gördüğüm zaman bişiler olduğunu hissetmiştim. Sende öyle hissediyorsun öyle değil mi ? dedikten sonra elini adamın boynuna boynundan omzuna doğru gezdirmeye başladı.
_Işık lütfen dur bak içkilisin tamam mı unutacaksın bu olanları sonra zaten içinden geçenler bunlar değil dimi derken Serhat böyle olmasını istemiyor gibiydi neler hissettiğini iyice karıştırmış gözleri kadının gözlerine dikilmiş kaçıramıyordu başı dönüyordu baktıkça gözlerine. kendini kaybetmişti iyice .Sarhoş olmadığı halde tek hatırladığı kelime kadının kulağına fısıldadığı o kelime olmuştu.
_Kimin umrunda ?
Sabah
Sabah Serhat uyandığında yanında yatan kadına baktıkça içinden geçenler bir sürü uçuşan kelebeklerden ibaretti.. Etrafına baktığında ise kadının evinde, kız kardeşinin kaçtığı adamın karısıyla aynı yatakta olduğunu düşünüyordu. Bi anda irkilerek kalktı yataktan. Kadın yavaşça kalkmıştı
_Ne oldu niye kalktın? Serhat? İyi misin ?
_Ben biz biz ne yaptık? Neydi olanlar öyle?
_Ne oldu? Pişman mısın ? Niye böyle dedin ki? Sarhoşken yaşadığım şeyler değildi onlar benim. Sen sen yarı yoldamı bırakacaksın şimdi hee Sende git tamam mı gittt. demeye başladı kadın duygulu ses tonuyla.
Serhat kadının yanına doğru gitti. _Hayır hayır yüzüme bak yüzüme derken kadının yüzünü ellerinin arasına alarak konuştu. Seni asla bırakmam anladın mıı bana bak bunu yapmam yapacak karaktere sahip bi insan değilim ben . Yalnış zamanda oldu bu olanlar sadece kader bu napalım kaderimiz bu. Ailemle konuşucam tamam mı eve gitmek zorundayım şimdi kahvaltı yapalım güzelcene tamam yardım ederim sana sende işe git benden haber bekle tamam mı canım ?
Canım mı canım demişti adam, Işık, ''bu kelimeyi duymayalı uzun zaman olmuştu'' demişti içinden. _Senden haber bekliyorum canım. demişti Işıkta.Yüzünde bi tebessüm olduğunu fark edince kendisi de şaşırmış, mutlu olmak ne demek yaşamaya başlamıştı tekrardan sanki. Serhat yanağına tatlı bi buse kondurduktan sonra hızlıca evden çıkmış evin yolunu tutmuştu..
1 SAAT SONRA
_Oğlum nerdesin sen? nereye gittin gece? Bekledim gelmedin ! Dedi Meliha Hanım telaşlı bi şekilde Serhat'a doğru yürürken.
_Geldim işte anne tamam sorun yok bak yanındayım şimdi derken Annesinin yanaklarını sıkıyordu.
_Sen hayırdır iyisin ne oldu sana böyle ? derken annesi de tebessüm etmişti Oğlunu böyle görmek mutlu etmişti onu.
_İyiyim anacım iyiyim çok iyiyim geçmişi unutup geleceğimize bakalım hayatımıza yeni giren insanları düşünelim geçmişi u-nu-ta-lımm.. derken mutlu konuşuyordu Serhat.
_Haklısın oğlum haklısın unutmak lazım önümüze bakalım..
_Ee babam nerde? işe mi gitti ? Cimcime nerde? okula mı gitti?
_Oğlum bi dur ne heyecanlı soruyosun? hem soruyosun hem cevaplıyosun derken kıkırdadı Meliha Hanım. Oğlunu böyle görmek onu daha da mutlu ediyordu..
_Hadi ben sana kahvaltılık bişiler hazırlayayım açsındır şimdi. Derken mutfağa doğru yürümüştü Meliha Hanım.
Serhat bi heyecanlı bi mutlu iken, ''Acaba bu olayı aileme nasıl açıklayacağım'' diye kara kara düşünmeye başlamıştı bi yandan Işık haberini beklerken..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR TATLI HUZUR
قصص عامةMutlu huzurlu bir aile.. Askerde bir oğlan.. Sadakatli küçük kız Zeliha.. Ortanca abla.. Ailesine düşkün bir anne.. Ailesinin Bir Tatlı Huzur'u ve yavrularının istikbali için elinden gelen her şeyi yapan bir baba .. Her şey güzel giderken neler olac...