1.2

2.1K 149 24
                                    

Kuzularım bir süredir dikkatimi toparlayamıyordum bölüm yazmak için ama sizden gelen destek mesajları beni çok mutlu etti ve bölüm yazmak için ilham verdi hepinize çok teşekkür ederimmm.

Çok uzatmadan uzun sayılacak bölümümüze gecelimm 💗🧚‍♀️

                                    ●

Atillayla beraber eve gidiyorduk ama o tamamen yola odaklanmıştı ve benim de canım sıkılıyordu en son müzik dinlemeye karar vermiştim çantamı kulaklığımı almak için karıştırdığımda ise evde unuttuğumu fark ettim ve kısık sesli bir "of" çektim bunu fark eden Atilla bana kısa bir bakış atıp "Nehir, bir şey mi oldu?" dedi ben de "Hayır sadece müzik dinlemek istemiştim ama kulaklığımı getirmemişim." dedim hiçbir şey söylemeden radyoyu açtı ve  çıkan ilk şarkı Müslüm Gürses - Seni Yazdım oldu ve bu şarkıyı duyduğunda dudaklarında kısa bir tebessüm oluştu biraz sonra araba kırmızı ışıkta durduğunda bana dönüp "Fikrini sormadan açtım ama sevmediysen değiştirebilirsin." dedi ona alaylı bir gülüş atıp şarkıyı devam ettirdim.

Nasıl sevgiymiş görün de bakın

Sevgilim seninle buluşmam yakın 

Bana kahkaha atıp eşlik etmeye başladı.

Unutttum desem de inanma sakın

Anılarla yazdım seni kalbime...

Böyle böyle birbirimizin takıldığı yerleri tamamlayarak şarkıyı bitirmiştik biraz daha güldükten sonra bana "Nehir dışarıdan bakıldığında hiç müslüm dinliyormuş gibi bir havan yoktu." dedi elimi viteste olan koluna koyup "Artık var mı yegen?" dedim tam ağzını açmış cevap verecekken telefonuma gelen art arda bildirim sesi onu durdurdu ve bana "İstersen bir kontrol et telefonunu."  dedi ona uyup baktığımda ise tanımadığım numaradan gelen mesajlar beni şaşırmıştı.

05** *** **** = Ahu.

05** *** **** = Yine bizi terk ettiğini söylüyorlar.

05** *** **** = İnanmak istemiyorum onlara.

05** *** **** = Seni yeni bulmuşken birdaha kaybedemem.

05** *** **** = Hiçbir şey söylemeden gitmiş olamazsın.

05** *** **** =  Lütfen bu sefer abin olmama izin ver canımın içi.

Ahu = Yanlış numara beyefendi.

              [Bu kişiyi engellediniz]

Mesajları okuduğumda yazan kişiye üzülmüştüm ama belki de Ahu dediği kişinin sebepleri vardı bu nedenle üstüne daha fazla düşünmeden Atillaya bir sorun olmadığını söyledim ve yola devam ettik.

Evin önüne geldiğimizde binadan gelen gürültüyü duyduğumuzda Atilla ile kısa süreli bi bakışma yaşadık bana "Nehir sen hemen yukarı çık bizimkilerden geliyor ses büyük ihtimalle ben de arabayı park edip geleceğim birazdan." dedi ona uydum ve hızlıca eve koştum zile tam 10 saniye basılı tuttuktan sonra kapı açıldı.

Kapıyı açan kişi Yeşim ablaydı ve yüz ifadesi çok sinirli duruyordu ona telaşlı bir şekilde "Abla herkes iyi mi bu gürültü ne ses aşağıya kadar geliyor." dediğimde içeridekilere sinirli bir bakış attı  ve "Salona geç kuzum anlarsın birazdan." dedi salona doğru yürürken Yavuz abinin "Sana bıraksak bu yaştaki kızı meyhaneye götüreceksin Mehmet." diye bağırdığını duymuştum olayı daha da merak edip salondaki koltuğa oturdum.

"Nehir Zadeoğlu"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin