(haberler)
Boğaziçi üniversitesinde hukuk fakültesinde arayil tatiline girmeden hemen önce bir öğrencinin cesedi bulundu. Genç kiz elleri kesilip göğüs kafesinin üstüne bırakılmış. Vücudun da başka hiçbir hasar bulunmamaktadir.Televizyonu kapatarak keyifle sırıttım. Ben Eray Duman yirmi yedi yasindayim arkadaşım Arda Gümüşle beraber patronumuzun emriyle tekrar üniversiteye girdik. Ve ilk gorevimizi tamamladik. Masum görünen ama ifla olmaz bir hırsız olan bu kiz bizim bu okuldaki ilk hedefimizdi. Arda yanima geldi ve kolunu omzuma attı. '' temiz çalışmışsın yine'' yerimden kalktim ellerimi cebime koydum ve keyiflice gülümsedim. "Tabiki ama sen olmasan kameralardan çok çabuk yakalanirdik" kibirli bir şekilde sırıttı "Ee yaptik bişeyler. Neyse hadi uyumamiz lazim yarın patron gelicek" gözdevirdim "Yusuf abi yani"
Kollarini birlestirdi. "Evet her neyse ama seni böyle görmesin"
Elimle omzuna hafifce vurdum.
"Tamam tamam hadi iyi geceler" elimi itekledi ve bir adim geri çıktı "iyi geceler" arkamı dönüp odama gittim.
Ardayla çocukluk arkadaşıydık ikimizin de ailesi pis işler le ugrasirdı.
Yusuf abi bir zamanlar ailelerimizle suç ortağıyken şimdi bizim patronumuz oldu. Kendimi yatağa attım. 18 imden beri belki binlerce insan öldürmüştüm ama kimse benden şüphelenmedi. Azılı bir katil olmuştum tıpkı ailem gibi.....Merhaba okurlarim kitabin giriş bölümü malesefki bu kadar. 1. Bölüm tatilin sonunu göstererek basliyacak. Kitabi okuduğnuz için teşekkür ederim. Oylamayi ve fikir beyan etmeyi unutmayin. 🦋🦋